Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jenda z hk #58730:

Nie
Neviem
Zochova, Racianske myto, Safarikovo namestie, ASMN
Urcite nie
Za týden se jedu podívat do Bratislavy, a chtěl bych se proto zeptat na několik věcí:

Existuje u vás nějaký knižní jízdní řád MHD?

Kde se u AS Mlynské Nivy dají nejvýhodněji nakoupit slovenské koruny?

Na kterém místě je největší šance potat Ikarus 280?

Je možné, že 25Tr už během příštího týdne vyjede na linku?


Díky za odpovědi!
Reply on: slovanista21 #58727:
Keby si to povedal pre 10 rokmi, tak si poviem, že dobre, asi máš rád historické autobusy, ale teraz mám skôr pocit, že máš úchylku čo sa týka rozpadnutých vrakov pripomínajúcich historické vozidlá. 😃
Reply on: slovanista21 #58727:

Tie vozy mali byť vyradené už dávno! Takých ako ty by som hnal bičom! ?
Sakra ! ! !
Uz vyradili 4953,4953,1923 a co bude dalej ? ? ?
Asi zalozim "KLUB ODPORCOV VYRADOVANIA IKARUSOV" ! ! !
KTO SA PRIDA ? ? ?
Nejaky ten Ikac si mozno raz kupim ? ? ? ? !
Reply on: Papyr #58725:
Jasné, aj to sa može stat,ale pokial sa to ma vybudovat zo sukromnych prostriedkov,tak by som v tom taku vedu nevidel. Ak sa to aj nahodou nevyuzije, mesto a ni tento stat nic neprerobi, ak sa to vyuzije, mesto ma mensie naklady. ?
Reply on: 81-71 #58711:
Poznam jednu taku stanicu metra, ktora bola postavena v predstihu, o nieco skor ako zvysok trate. Ta trat sa potom viedla o asi 60 metrov inde, takze v Prahe mame vedla seba v zemi dve stanice Malostranska, a tou starsou samozrejme nikdy ziadny vlak nepresiel a funguje ako kryt CO.
Reply on: Udiak #58720:
"Jediným opodstatneným miestom na realizáciu mimoúrovňových krížení je Kutlíkova–Pajštúnska a z dôvodu možností predlženia estakády nad diaľnicou aj Bosákova. Aj tu sa však dajú realizovať kvalitné úrovňové riešenia."

1. to predĺženie estakády by malo byť samozrejmosťou
2. Kutlíkova–Pajštúnska tiež
4. mimoúrovňové kríženie s Panónskou cestou sa tu nespomína, asi preto, že už je postavené (?)
3. Romanova nebude problém? Tam by som si vedel predstaviť aj podzemnú zastávku električky
4. chcelo by to vidieť nejaké konkrétne návrhy križovatiek - možno by tie úrovňové riešenia presvedčili
Reply on: Udiak #58720:
a je to tu, presne to co som hovoril (a nie len ja), ze to nakoniec bude prachsprosta urovnova radiala.

ak sa toto presadi, tak potom dovidenia. ako jedina radiala ma sancu sa stavat mimourovnovo a drb, nejaky trtko tu bude hovorit o postacujucej urovnovej verzii s krizovanim s cestami.

a ten clovek sa kde zobudil ? na jedenj strane tu argumentuje s IAD a na druhej mu nedochadza, ze to bude zbytocne zdrzovat ...

nemam slov.. ale tu je vysledok elektrickovej loby... nakoniec to bud ozaj tak, ze jedina stanica metra na najblizsich 50-100 rokov bude ta v ballymore ...

toto mohol vypotit fakt len nejaky chory mozog ...
Reply on: Udiak #58720:
ako som tak kukal prispevky, fobusta to dako vzalo,ze sa prestali montovat koše na zastávkach.
Reply on: Udiak #58720:

Sčasti súhlasím, svoju reakciu na príspevok dnes večer spracujem a dám na www.bratislava.sk.
Reply on: T3 #58718:
Väčšinou berú rôznych protekčných, a to im postačuje.
Celkom by ma zaujimalo, ked DPB nema zaujem o elektrickarov a predsa ich prijma. Oni sa na tom fleku drzali predtym ako brigadnici? ?
Reply on: Andy #58716:
Aha, až teraz som si všimol, že má byť postavená až keď bude metro.. Takže vlastne o nič nejde.
Reply on: Ámos #58705:
Ešte keby to bol ten veľkosklad, tak pochopím, ale stavať stanicu metra, ktoré nikdy nebude môžu asi len z haluze... 😃
Reply on: Maxon #58714:
Áno je nový(posledný,alebo predposledný kurz)
Reply on: rugger #58713:

Na 3 sa vozim malokedy. Skor tie 8 a 14. On asi nie je dlho v podniku. Nepamatam si, ze by som ho stretaval predtym.
Reply on: Maxon #58708:
Áno,však je to môj kolega.Myslím,že je v 400-kovom zadelení,takže ho môžeš stretnúť aj na 3-ke. ?
Agenturna sprava:
DOPRAVA: DPB vlani predbežne so stratou 177 mil. Sk
Podľa predbežných údajov z celkových výnosov na úrovni 2,554 mld. Sk predstavujú tržby za prepravu 969,2 mil. Sk

BRATISLAVA 6. marca (SITA) - Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) dosiahol v minulom roku podľa predbežných výsledkov celkové výnosy 2,554 mld. Sk, čo je ich medziročný rast o 18,4 %. Celkové náklady sa predbežne zvýšili o 18,6 % na 2,731 mld. Sk. Agentúru SITA o tom informoval ekonomický riaditeľ podniku Viliam Majda. Podnik však vlani predbežne prehĺbil stratu 146 mil. Sk z roku 2004 o 21 % na 177 mil. Sk. "Na minuloročné hospodárenie vplýval rast cien nafty, stlačeného zemného plynu a ostatných energií, ako aj stále neriešený problém reprodukcie majetku v dôsledku nedostatočných kapitálových zdrojov, čo zvyšuje náklady na odstraňovanie porúch na vozidlách a tratiach," vysvetlil Majda.


Celkové tržby za prepravu vyčíslil DPB za minulý rok predbežne v objeme 969,2 mil. Sk, čo je medziročne viac o 1,5 %. Najväčší podiel na týchto tržbách by mala mať autobusová doprava, za výkon utŕžil DPB predbežne 555,7 mil. Sk. Za výkon trolejbusovej dopravy zinkasoval podľa predbežných údajov 105,7 mil. Sk a za električkovú prepravu 307,7 mil. Sk. Celkový počet prepravených cestujúcich vzrástol v minulom roku medziročne o 1,8 % na takmer 250 mil. osôb. Dotácie pre podnik sa vlani zvýšili z 1,054 mld. Sk na 1,085 mld. Sk.


Na investičné aktivity použil DPB vlani 373,4 mil. Sk, čo je v medziročnom porovnaní pokles o 11,3 %. Až 55 % z preinvestovanej sumy, teda 204,9 mil. Sk použil podnik na obnovu vozidlového parku, pričom 170,3 mil. Sk smerovalo na modernizácie a 34,6 mil. Sk na kúpu nových vozidiel. Zvyšné prostriedky použil podnik na rekonštrukciu tratí, technologické stavby a stavby sociálneho charakteru a ďalšie investície.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.