Reply on: Udiak #58736:
kvoli takym "kvaziodbonikom" sa bude uz tak zmrseny variant este zmrsovat, lebo posranci maju tendenciu si najist vzdy afinitu k takym odborne nazyvanym "kurwitkam" projektov....keby si bol v obraze, tak tunak tak nejako sa publikom zhodlo, ze v petrzalke jasne ze povrchovy variant, ale jednoznacne s mimourovnovym krizovanim a to aj v oblasti bosakova a podla moznosti uz hned ratat so zakopanim elektricky na safku do zeme na styl viedenskeho elektrickoveho tunela. inak to nema moc zmysel, a este to dalej henta zmrsovat bagatelizovanim mimourovneho krizenia _je_ chore ...
Re #58740 tomas1: ono U2 je byvala podzemna elektricka, to je jedna z mala veci co sa viedni pri planovani metra nepodarila. U2 teraz beha skratka v elektrickovom tunely, a nie je ta trat na to nejako extra vhodna. preto tam neboli napriklad az do nedavna ani klasicke dlhe supravy, dalej to metro tam ide ukrutne pomaly. a v jednej zakrute mega pomaly. skratka U2 je celkovo zmrsena ... a do znacnej miery aj nepotrebna. co pekne ukazalo ked bola asi pol roka mimo provoz a krasne ju nahradili posilnene linky 1 a 2 elektriciek, ktore idu plus minus nad nou
drink
1. to predĺženie estakády by malo byť samozrejmosťou
2. Kutlíkova–Pajštúnska tiež
4. mimoúrovňové kríženie s Panónskou cestou sa tu nespomína, asi preto, že už je postavené (?)
3. Romanova nebude problém? Tam by som si vedel predstaviť aj podzemnú zastávku električky
4. chcelo by to vidieť nejaké konkrétne návrhy križovatiek - možno by tie úrovňové riešenia presvedčili