Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #58385:
to nebude hala, ale prenesene len zopar okienok v podchode na stanicu s jasnym cielom => "donutit" ludi aby sa zdrziavali pri obchodoch, food courtoch a co ja viem co tam este bude 😉 ale samozrejme, bude to oproti sucasnemu stavu pre cestujucich nenormalny posun dopredu, ale nebude to na styl ze bude nova hala 😉

skor to obchodne centrum elegantne prepojene na stanicu 😉 a v tomto prepojeni bude ta "hala" 😉

ohladne menenie samotnej stanice, tam sa nic nebude menit a tak to bude aj s kolajami na starom nasype. aj ked ako napad by to nebolo zle, len sa s tymto absolutne nepocita.

Re #58389 S499.1023: igorko, zase sa ti rozblikali ampiky ? 🙂 ty sa fakt radsej nevyjadruj, lebo si uz fest mimo ..
Reply on: 81-71 #58385:
Veď hovorím, chudák, čo vie len dookola opakovať osobné invektívy a k veci nič nepovie.
Reply on: 81-71 #58385:
A kedy sa ma vlastne zacat s prestavbou priestoru a haly Hlavnej stanice? A dokedy ma trvat rekonstukcia? To som vedel len som zase zabudol
Reply on: Andy #58382:
Ano ja som minule siel v nejakej Tetrojke v duplaku a na zadnych dvoch sedadlach bolo doslova smetisko...Som tomu nemohol uverit bola tam doslova KOPA smeti ..
Reply on: 81-71 #58385:
Ad vyluka: Najprv si pozri vylukovu trasu L201, a potom sa skus zamysliet, ci by mala L210 za tychto okolnosti vobec nejaky zmysel 🙂
Reply on: aquila #58384:
No ta hala bude skutočne nova a bude urcena na odbavovanie, dačo pomože ale v zasade neprichadza k dakej velkej kapacitnej zmene, pretoze staru pristavbu zburaju. Skor sa da hovorit a zvyseni komfortu pre cestujucich, pretoze terazjsia pristavba je nedostojna a neprimerana pre hlavne mesto. Iste v ramci projektu je navrhnute kde co,uvidime akoto dopadne, obchody a hypermarket maju byt ale pod zemou prepojene s podzemnym elektrickovym terminalom. Uvidime, ako bude vyuzita povodna hlavova stanica, teda nie budova v ktorej je muzeum, ale kolajisko, ktore okrem muzea do dnesnej doby pouzivaju aj zeleznice na posun, podla polohy novej haly to vyzera dost zaujimavo, ktovie ci sa to kolajisko nezacne znovu pouzivat, Bratislava by mohla mat defakto cast stanice ako "hlavovú", nesporne zaujimava vec aku mozme vidiet napriklad v Budapesti, v Prahe, Viedni a pod.

Inak taka otazka do plena: neviete ako suvisi vyluka L210 s pracami na Miletičovej a Košickej?Minule som potreboval L210 a naraz tak o tom rozmyslam, co to je za blbost, ved L210 vobec nechodi cez tie miesta kde je vyluka...
Reply on: 81-71 #58353:
to nie je vystavba novej odbavovacej haly, ale to je len vystavba dalsieho business centra na dobrom fleku 🙂 samotnu stanicu to v principe nezmeni 🙂

aj ked vsetko je lepsie ako terajsi prilepok 🙂

Re #58354 Emo: dalsie take provizorium sa ide robit na elektricke 😉 tiez aspon na 50 rokov :))

mas fakt pravdy, typicka bratislava 🙂

Re #58349 Martin Fundárek: mrkni to video co som sem hodil, je tam aj zaber na situacny plan a ako to bude vyzerat s napojenim na vsetky smery 😉

Re #58371 Papyr: aj kvoli mostu, zopar statikov nadhodilo, ze jeden z dovodov preco sa strepal v TN mur bol aj most, resp nejake mikrovibracie (samozrejme hned po tom ze cely VUC aj mesto na mur kaslali ). co je fakt, ze v TN je pocut vsade ked ide nieco po moste ...

inak stanica samotna sa bude len rekonstruovat a par zmien bude. ide skor o novy most a o tu jednu prudku zatacku.

Re #58377 S499.1023: igorko, a co zavidis, ze som studoval vo viedni ? 🙂 a nezozral som vsetku mudrost sveta, len ty tu kecas o TN a PB a nemas absolutne paru ze o com 🙂 hovorim, chod si tam pokukat ako ti blikaju ampiky a kuknut ceniky nez nieco vypotis 🙂
Reply on: slovanista21 #58369:
Napríklad včera som v nejakom 40xx na linke 88 zjedol Tatranku, a tým, že som natrúsil omrvinky, som dokonca podľa môjho názoru zlepšil úroveň čistoty vozidla. 🙂
Reply on: M5O #58379:
Napríklad poslať na ba@imhd.sk
Reply on: S499.1023 #58378:
Možno tam budú zastavovať len niektoré vlaky. Potom by mala zmysel aj 140ka, aj záujem mesta. 🙂
Chcem uverejnit moje vlastnorucne upravene fotografie do sci-fi. Co mam robit? ❓
Reply on: tomas1 #58355:
Ja teda zopakujem ešte raz, čo som už napísal: Ak sa má v TN zastavovať, tak je tam 140 zbytočná (to nie je nič proti novému mostu), ak sa tam zastavovať nemá, nechápem, aký by malo mať mesto dôvod, vychádzať železnici v ústrety. Čo sa týka Petržalky, nech tam chodia pre mňa za mňa aj všetky osobáky, ale SYSTÉMOVO, nie tak, že jeden na hlavnú, druhý do Petržlenky.
Reply on: aquila #58337:
Úbohá minerálčička s orlím názvom, s osobnými invektívami duševných chudákov nediskutujem, ani keď si myslia, že keď študujú vo Viedni, zožrali všetku múdrosť sveta. Argumentuj vecne.
Jasné, máme stanicu, tak budeme posielať jeden vlak z Petrzlenky, jeden z Noveho Mesta a dalsi z hlavnej, vsak nech si ludia polietaju po meste, vsak vlaky nie su pre ludi, ale na to, aby sa zelezniciarikovia pohrajkali...
Reply on: KLF #58370:
Hokej je aj moja srdcovka.
Ideálna možno nie. No aj tak by tam mali chodiť všetky EC, IC, R, Zr okrem posilových. Do Petržalky a na NM dať posilové vlaky + niektoré Os.
Reply on: KLF #58367:
Ja by som povedal takto: skoda, ze ich nemate bud viac, alebo menej. Preco totiz vas podnik kupil prave JEDEN kus vybehoveho trolejbusu, o ktorom vedeli, ze sa do roka prestane vyrabat, mi je zahadou. Mohli radsej kupit napriklad Solaris, urcite by "neprohloupili".
Reply on: KLF #58370:
Nezostal 🙂 ja by som sa k tebe pridal, ale Slovaci uz vyleteli a Cesi v tesnom slede za nimi, tak uz nemam velmi koho hokej kukat 🙂
Reply on: aquila #58347:
Jediny dovod, preco by Trencin potreboval prelozku trate, je CESTNA krizovatka pri hoteli Tatra, ktora je zranitelnym uzkym hrdlom trencianskej CESTNEJ dopravy a blizka pritomnost zeleznice znemoznuje urobit tam akukolvek obchadzku tejto krizovatky.

Z hladiska kvality zeleznicnej stanice nie je potrebne stavat cokolvek nove, pretoze sucasna stanica dobre vyhovuje, ako pisal ufo. Z hladiska odsunu hlucnej priebeznej nakladnej dopravy, ako aj z hladiska zrychlenia prevozu IC vlakov cez Trencin, je zase zbytocne presuvat trat do navrhovanej polohy cez ostrov, pretoze aj hlucne naklady, aj rychlo iduce IC pojdu stale cez mesto a nie poza.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.