Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #58385:
Linku 210 nahrádza linka 201, ktorá chodí vlastne po trase 210. ?
Apropo, vie mi niekto vysvetliť, prčo zo zastávky Polus City Centre musí isť linka 50 a 98 cez víkend (obe 15 minútový interval) naraz???
Citam novinku, ze bola vynovena dalsia K2. Chcem sa spytat, ci neviete niekto, ci a kedy sa odoslu do PARSu dalsie K2 na prestavbu na K2S. Alebo sa uz iba budu udrziavat v pojazdnom stave tie K2 co este mame.
Reply on: aquila #58394:
Čím dlhšie sa budeš hrať na blbca, tým viac ľudí si o tebe bude myslieť, že blbec si. 🙂
Rešpekt!Posledná 1stopová trať,ktorú som videl funkčnú,bola v Pardubiciach,ale ani tá už nie je medzi živými.Bola preložená a zmenená na 2stopovú.
Ale bolo to 1stopové,alebo súčasť slučky?
Už som sa bál,že to bolo v tých časoch,keď komunisti všade chceli na***ať samé autohnusy a ničili všetko dobré.Keď to de fakto nahradili briky,taxa to dá ospravedlniť.
PS:Nebola náhodou 1stopová?Ten stĺp tak vyzerá.Alebo to už bola súčasť slučky?
Kedy ju zrušili?Aká bola dlhá?To musel byť dajaký Yetiho príbuzný!(Kuzmov).
Chcem sa spýtať k tejto fotke:
Stĺp a výložník bývalej trolejbusovej trate na Škarniclovej ulici.
Foto © d3k0, 23.2.2005
Ide o preložku,alebo o celkom zrušenú trolejbusovú trať?
PS:Nie som z BA,ale z KE a serie ma,axa niečo dobré ruší!
Prosím o odpoveď,ďakujem.
Reply on: S499.1023 #58391:
igorko, ale neboj, ja som sa tu naucil dost 😉 ale ty nevies viac ako tie ampiky a cenniky 🙂 a k veci tu pisem docela dost 🙂

Re #58392 81-71: najodvaznejsie tvrdenia boli zacat uz tento rok, ale to pochybujem. bol tam aj plan urobit 22 vezu, ale to sa zrevidovalo na 12, ale zrejme to znovu vyzenu hore.

naklady boli v roku 2004 odhadovane na necelych 8 miliard. ako to dopadne je otazne 😉

tam sa toho bude robit viacej, konkretne hlavne kompletna prelozka tocne elektriciek, ktora bude zarezana do zeme (tusim dokonca az 3 podlazia pod zem), bude aj "docasna"tocna. inak elektrickova trat nepojde ako teraz ale pojde priamo rovno. tiez by mala inak smerovat MHDcka a nemala by ist "zospodu" ale zboku od prazskej. pred starou budovou by malo byt take male priestranstvo. a v podzemi by mala byt ta "hala" 😉

v podstate si to predstav tak, ze sa cele predstanicne vybagruje az temer do urovne sancovej. ak si dobre pamatam bolo tam planovane vybagrovat asi okolo pol miliona kubikov zeminy... najspodnejsie bude elektricka, potom garaze a hore uz obchodne centrum, tusim aj kino, aj hotel, a byty etc

to su zhruba plany, ale aka bude realita ?
Reply on: Beus #58386:
Hm, to ma nenapadlo, nieco na tom asi bude. ?
Reply on: mrcheef #58388:
No zacat by sa malo na jar 2007 a vystavba by mala trvat do konca roku 2009. Priprava trva uz od konca roku 2004, ide o dost komplikovanu zalezitost vzhladom na obrovsky objem investicii (celkove investicie by mali presiahnut 10 mld SK) a zaroven ide o velmi narocne technické zalezitosti, je potreba spravit prelozky pre MHD, udajne sa bude musiet spravit aj dake obmedzenie na nastupistiach a prilahlom kolajisku (pravdepodobne koli terennym pracam najma v oblasti obratiska elektriciek koli statike aby nedoslo k zosuvu svahu). Tod co mam ja info. ?
Reply on: aquila #58390:
Niečo iného ako "ampíky" a "ceníky" (správne po slovensky s dvoma n) ťa v tej Viedni nenaučili? Trabárs povedať niečo k veci?
Reply on: 81-71 #58385:
to nebude hala, ale prenesene len zopar okienok v podchode na stanicu s jasnym cielom => "donutit" ludi aby sa zdrziavali pri obchodoch, food courtoch a co ja viem co tam este bude 😉 ale samozrejme, bude to oproti sucasnemu stavu pre cestujucich nenormalny posun dopredu, ale nebude to na styl ze bude nova hala 😉

skor to obchodne centrum elegantne prepojene na stanicu 😉 a v tomto prepojeni bude ta "hala" 😉

ohladne menenie samotnej stanice, tam sa nic nebude menit a tak to bude aj s kolajami na starom nasype. aj ked ako napad by to nebolo zle, len sa s tymto absolutne nepocita.

Re #58389 S499.1023: igorko, zase sa ti rozblikali ampiky ? 🙂 ty sa fakt radsej nevyjadruj, lebo si uz fest mimo ..
Reply on: 81-71 #58385:
Veď hovorím, chudák, čo vie len dookola opakovať osobné invektívy a k veci nič nepovie.
Reply on: 81-71 #58385:
A kedy sa ma vlastne zacat s prestavbou priestoru a haly Hlavnej stanice? A dokedy ma trvat rekonstukcia? To som vedel len som zase zabudol
Reply on: Andy #58382:
Ano ja som minule siel v nejakej Tetrojke v duplaku a na zadnych dvoch sedadlach bolo doslova smetisko...Som tomu nemohol uverit bola tam doslova KOPA smeti ..
Reply on: 81-71 #58385:
Ad vyluka: Najprv si pozri vylukovu trasu L201, a potom sa skus zamysliet, ci by mala L210 za tychto okolnosti vobec nejaky zmysel 🙂
Reply on: aquila #58384:
No ta hala bude skutočne nova a bude urcena na odbavovanie, dačo pomože ale v zasade neprichadza k dakej velkej kapacitnej zmene, pretoze staru pristavbu zburaju. Skor sa da hovorit a zvyseni komfortu pre cestujucich, pretoze terazjsia pristavba je nedostojna a neprimerana pre hlavne mesto. Iste v ramci projektu je navrhnute kde co,uvidime akoto dopadne, obchody a hypermarket maju byt ale pod zemou prepojene s podzemnym elektrickovym terminalom. Uvidime, ako bude vyuzita povodna hlavova stanica, teda nie budova v ktorej je muzeum, ale kolajisko, ktore okrem muzea do dnesnej doby pouzivaju aj zeleznice na posun, podla polohy novej haly to vyzera dost zaujimavo, ktovie ci sa to kolajisko nezacne znovu pouzivat, Bratislava by mohla mat defakto cast stanice ako "hlavovú", nesporne zaujimava vec aku mozme vidiet napriklad v Budapesti, v Prahe, Viedni a pod.

Inak taka otazka do plena: neviete ako suvisi vyluka L210 s pracami na Miletičovej a Košickej?Minule som potreboval L210 a naraz tak o tom rozmyslam, co to je za blbost, ved L210 vobec nechodi cez tie miesta kde je vyluka...
Reply on: 81-71 #58353:
to nie je vystavba novej odbavovacej haly, ale to je len vystavba dalsieho business centra na dobrom fleku 🙂 samotnu stanicu to v principe nezmeni 🙂

aj ked vsetko je lepsie ako terajsi prilepok 🙂

Re #58354 Emo: dalsie take provizorium sa ide robit na elektricke 😉 tiez aspon na 50 rokov :))

mas fakt pravdy, typicka bratislava 🙂

Re #58349 Martin Fundárek: mrkni to video co som sem hodil, je tam aj zaber na situacny plan a ako to bude vyzerat s napojenim na vsetky smery 😉

Re #58371 Papyr: aj kvoli mostu, zopar statikov nadhodilo, ze jeden z dovodov preco sa strepal v TN mur bol aj most, resp nejake mikrovibracie (samozrejme hned po tom ze cely VUC aj mesto na mur kaslali ). co je fakt, ze v TN je pocut vsade ked ide nieco po moste ...

inak stanica samotna sa bude len rekonstruovat a par zmien bude. ide skor o novy most a o tu jednu prudku zatacku.

Re #58377 S499.1023: igorko, a co zavidis, ze som studoval vo viedni ? 🙂 a nezozral som vsetku mudrost sveta, len ty tu kecas o TN a PB a nemas absolutne paru ze o com 🙂 hovorim, chod si tam pokukat ako ti blikaju ampiky a kuknut ceniky nez nieco vypotis 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.