Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slovanista21 #57982:

Ja mam docela pozitivnu skusenost, odviezlo ma to rychlejsie a lepsie ako sa terigat autobusom. Uz som bol v stave si zavolat taxik a zastavil mi na znamenie ? CityLink? . Dnes som skusal ich webstranku a uz funguje. www.citylink.sk Skoda ze nezastavuju aj pred nasim domom na Dlhych Dieloch, to by som uz nemusel vobec pouzivat taxiky. ? ? ?
Reply on: Mike #57968:
Keď som videl 203+213 už som myslel, že niekto mi vyfúkol moju myšlienku. Ale ja to mám premyslené lepšie 😉
203 Vojenská nemocnica - Patrónka - Kramáre - Vlárska - Koliba - Hodžovo nám. - Mudroňova - Búdková - Valašská - Patrónka - Vojenská nemocnica
213 opačne ako 203
207 skrátená po Búdkovú
Ja som tiez skusal marsrutky. 1. den som nestihol lebo od zastavky zastavila o 50m dalej. Na 2. den som sa postavil na to miesto. Vyhodila ma uplne inde ako som potreboval a nachodil som sa viac ako ked chodi autobusom. Neodporucam ?
Dnes som bol pozrieť a povoziť sa na "Maršutkách" lebo skúšam všetko nové čo sa vyskytne v MHD(napr. 19.02 idem na vyluku na Miletičovej pozrieť,kuknem novú trasu L44,kuknem aj tú novú L211):Šiel som si kúpiť električenku a tak som si od mamy vypýtal ešte 25sk že pôjdem kuknúť tie "Maršutky".A tak som na Šintavskej nasadol na preplnenu (okolo 14,30hod) L99 a šiel som na
Lúky II teda ku TESCU...A videl som L93 na krizovatke smerom do mesta a za nou na križvatke "Maršutku".A tak som pošiel za zastávku a kývam vodičovi...Ten na mňa kuká jak na debila...Asi si myslel že nemám prachy alebo len srandujem,a tak som nastúpil na L93 a prišiel som na Hlavnú stanicu,kúpil som si električenku a šiel som za svojím pôvodným cieľom "Maršutky"...A tak som videl pred parkoviskom na Hlavnej stanici "Maršutku"...Ale nebol som si istý či mi zastaví aj na Predstaničnom námestí a tak som utekal na SAV-ku...Tam som si konečne stopol moju vysnívanú "Maršutku"...Vodič nechcel veriť že chcem nastúpiť...A hned sme sa spontánne pustili do rozhovoru...Zaujalo ma to že od 16,00 toho dňa zachádzajú až na Antolskú...Čiže už nechodia na Budatínsku...Dozvedel som sa aj to že majú k dispozícii 10 vozidiel a že sa chystajú predĺžiť svoje pôsobenie do 12,00 a večer takisto dlhšie...A tak som sa zviezol až na Antolskú , a moje putovanie po MHD pokračovalo...
Reply on: Mike #57968:
Koki, ta okruzna 203, 213 by bola cool! 😉 Super vyhliadkova trasa !!!! 😉 Ale na 100% to tak nebude.
Reply on: Andy #57956:
ja som myslel ze je skor plan dat 211 Vojenska nemocnica - Koliba
Reply on: 81-71 #57960:
a ty co zasa zabrdas do DD? si kukni kolko dalsich liniek z kadial tam chodi..., z Trnavky, Dubravky, DNV, centra mesta..
Reply on: Mike #57973:
Noo skoda ? mi nenapadlo ze s tym bude az tolko problemov.. ja som to videl len z pohladu cestujuceho.. ..na chudakov vodicov som uplne zabudol.. ? noo a pri vojenskej nemocnci maju vodici k dispozicii nieco viac ako na NOU ? Noo a kedze ta linka 211 nevznikla len tak nezistne z lasky k trolejom nevis aky bude jej osud po skonceni obchadzok na mileticke? Ci ju nechaju abo zrusia.. a preco vlastne ma chodit len na vikendy? Ak je to kvoli vodicom spravene tak oni cez tyzden na zachod nechodia? ❓
Reply on: SZKV #57924:
Szia! ?
You mean the Siemens Combinos?

The first two trams come to Budapest in March. These two prototypes will be doing the 'test-runs' without passengers (6000 kms each).
Providing the tests go as planned, they will start to operate on lines 4 and 6 (obviously the two lines with the biggest traffic).
This December, there will be 20 pieces, and all 40 will be in service by May 2007.

Technical details (only a few):
length: 54 m 6 moduls, without steps, 8 doors each side
width: 2,4 m
level of floor: 32 cm
capacity: 64/350
speed: they can do 70 km/h but will only be allowed for 50...... ? although they coudn't do much more on the boulevard anyway

What else....

I think these are the most important characteristics. I won't go into 'electricity', I'm not good at things like that ?

Ákos Varga is not my relative ? and I only know his page, but not he himself.
The best catalogue..... yes, probably Bálint's. It has the biggest database, that's for sure.
Reply on: M5O #57954:

1. Zasa mi niečo uniklo? Ďalší projekt?
2. Opodstatnenie by to malo, ale vďaka "preferencii" by to bolo riešenie typické pre Bratislavu.
Reply on: Mike #57968:
To s tou okružnou linkou nie je dobrý nápad:
1. Treba prebudovať obrátku na Búdkovej (je celá stavebne robená (vedenie + tvar komunikácie pod ním, pre smer CMO))
2. V úseku Koliba - Búdková to považujem kapactine za zbytočný luxus.
Namiesto 209, by som dal na Kolibu radšej 211, Vojenská nemocnica - Klenová - Koliba.
Pri Suchom mlyne ti zrejme zostane pre 516, predsa jednak vrbusti zrejme nespravia odbočenie Mlynská dolina - Lamačská, dvojak Patrónku zabezpečujú nočákové autobusy, no zastávku Záhorácka iba 516.
Reply on: KLF #57949:

1.) Lebo Hroboňova je odtiaľ len kúsok (výjazdy/dojazdy na L212, 211)
2.) Keď to zvládne autobu 49, zvládne to aj trolejbus.
Reply on: Eury #57972:
To by bolo idealne. Lenze momentalne premava linka 211 najma pragmaticky ako prejazd z L209 aby mohli vodiči čepať prac. prestávku v soc. zariadení DPB. Na Jelačičovej žiadna taká možnosť nie je (snáď bude miestnosť pre vodičov v zrekonšruovaných kúpeloch centrál ? ? ), a na NOÚ je vodičom k dispozícií iba WC a umývadlo na vrátnici pri vjazde do objektu. Problém s plynulými prejazdami cez Voj. Nemocnicu by mohol byť potenciálne aj kvoli linke 212, nakoľko pri nej sú 30 min. prestávky zabezpečené vzájomným predbiehaním vozov vrámci dvoch stôp obratiska; a vodiči by zase mohutne nadávali, že počas svojej prestávky musia skladať a nakladať zberače (aby uvoľnili stopu pre 211). Ten istý problém je, aj aj od nedele čiastočne bude na L206 na AS Ml. Nivy.
Plynulý prejazd 212 cez Voj. Nemoc okrem vzniknutej dlhšej trasy (čo by ale nemusel byť veľký problém) nie je možný opäť zrejme najmä kvoli absencií sociálneho zariadenia na, alebo v blízkosti obratiska zimný štadión.
To zavedenie linky 211 sa mi celkom paci - bo mi prislo trochu nelogicke ked vpodstate pod trolejmi chodil abus.. Noo a kym sa o 100 rokov postava trolej aj opacnym smerom cez Patronku mi napadlo ci by nebolo realne keby bola Vojenska nemocnica len priebezna konecna (ako trhovisko pre 66 pripadne safko pre 12..) proste by to hned slo dalej a ludia by mohli relativne bez problemov a bezkolizne (az na tu cestu hore dole poschodoch.. ? ) prestupovat.. len neviem ci to je mozne.. ??? Inu mi to napadlo aj s 212 len tam je dlhsia trasa a asi by to uz bolo dost nepravidelne.. Neviem som len laik a rad si vypocujem nejaku odbornejsiu odpoved ☺
Reply on: Matej Balog #57969:
Chodili; bolo v nich 0 - 5 vä. Toľko isto bude podľa mňa aj v 211. Nakoľko neobslúži patrónku v 1 smere, tak možno 0 - 2.5 vä.
Reply on: Matej Balog #57969:
Možno nie, ale aj tak asi lacnejšie vychádza ten trolejbus.. 🙂
Ad t211: Ak doteraz chodili na 49 midibusy (chodili, či nie?) pri 30 minútovom intervale, bude využívaný 12-metrový trolejbus pri polovičnom 15-minútovom intervale a ešte k tomu v jednom smere neobslúži Patrónku?
Reply on: Mike #57967:
Pri suchom mlyne snad iba ako manipulacna stopa ostane;

A kedze sa ma v dohladnej dobe predlzit Vlarska na Kolibu, a intenzivne sa tam planuje aj t-bus, tak osobne by som tam dal 209.
Ale keby predsalen musela chodit k NOÚ;
tak po Vlarskej 203+213 - ako okruzne linky protismerne: Búdkova -> Hodžovo Nám -> Karpatská -> Koliba -> Vlárska -> Limbová -> Valašská -> Búdkova.
Reply on: Andy #57966:
Ano planuje sa ze po obojstrnnej patronke ma chodit 212. Tak asi aj 211.
Reply on: Mike #57965:
No ja som si to myslel, ale potom mi niekto hovoril že tade má chodiť 212 a žiadna 211 nemá byť, tak som myslel, že som si vtedy myslel blbosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.