Tak KUA, sak to tu uz bolo napisane 1000x, to budu trolejbusy s pomocnym diesel-elektrickym pohonom, nie DUOBUSY!!! I ked sa necudujem, ze to tu stale dakto mota, ked to bolo v texte medzi oficialnymi spravami.
Nie, v 741 CNG-čku je najteplejšie na zadných sedadlách nad motorom. Niekedy stačí položiť ruku na zem a cítiš ako odtiaľ sála teplo a ako je horúca zem. (aj bez toho, aby horel motor ?) ale v lete Ťa ide z toho poraziť. Preto majú na bokoch ten žraločí upgrade.
Načo by nám bolo zatrolejovať obratisko na Molecovej keď môžeme nezatrolejovať. A vyriešme to tak že trať na DD bude len jednostopá, alebo nie, nech je virtuálna ušetríme ešte viac. ?
ALL:
Myslim si osobne ze tym ak sa okolo tej trolejbusovej trate budete stale bavit, nic nevyriesite... Ja osobne pochadzam z DD a myslim ze najlepsie riesenie by bolo kupit nejake poriadne trolejbusy ( Nie DUObusy )
tu trat spojit s nejakou co uz jestvuje ( napriklad na patronke ) alebo vybudovat kompletnu trat. Uplne ma nastvalo tvrdenie, ze obratisko molecova nebude zatrolejovane. Ale sak co mozme cakat ked kupujeme Duobusy... ked kupia duobusy nemoze sa u nas predsa jazdit len na elektrinu no nie ? ?
Prečo ani kus? Však pekne by stačilo to na 201 a 202 nasadiť Na DD stačí primontovať zberače TAM BUSom, spraviť tam nejaké drôty a povedať že to sú duobusy
To mě nesmírně těší, protože co jsem zatím měl s Tr 24 tu čest na pomocný pohon v normálním terénu (kopce to evidentně "neumí"), tak se to chovalo téměř shodně (hluk, svižnost jízdy, akcelerace...), prostě jako duobus. naposledy jsem to viděl v pátek v Mariánských Lázních, kde to bylo učebnicové- jeden Tr24 jezdil pod trolejí na lince 5 a druhý na pomocný pohon na lince 3...
Pokud jde o Esslingen, tak mám trochu starší informace- z dob, kdy se vážně uvažovalo, že jednu ze dvou linek (tu meziměstskou) převedou na autobusy, protože ta sousední obec (jméno mi teď vypadlo, sorry) odmítala dráty a provozovat duobusy už dopravce nebavilo...
To je viacej než dosť. Najradšej by som v BA nevidel jediný kus!!! A toho projektanta tej "trolejbusovej trate DD" by som najradšej zastrelil. To je lacná imitácia čohosi, čo sa snaží byť smeišnou napodobeninou riešenia. ☠
Dnes nie je problém mať v autobuse rovnako výkonný motor ako v 25Tr. Výhoda lepších jazdných vlastností bola krátkozrako zahodená nákupom vozidiel s pohonom jednej nápravy a ostáva nám už len ekologické hľadisko.
S 25Tr se na naftu trvale jezdit nedá (píšu to tady snad posté a zajímalo by mě, kdy alespoň dlouhodobě diskutující typu Dromologa si nejdříve něco k tématu prostuduje, než něco plácne) a nad Esslingenem žádný otazník nevisí. Nebo si snad myslíš, že ty nové Van Hooly AG 300 vyhodí?
Bez obáv. V Bratislave nikdy žiadne duobusy neboli a ani nebudú. Duobus je vozidlo, ktoré je súčasne plnohodnotným autobusom aj trolejbusom. Stojí cca. 180% ceny autobusu+trolejbusu. S 25Tr sa našťastie trvale na naftu jazdiť nedá.
Akurát, že:
1) 25Tr NAŠŤASTIE nie je duobus, ale trolejbus s pomocným pohonom. Jazdenie s cestujúcimi na 120 kW diesel nejaké 3 km pod Most SNP je absolútna zvrhlosť.
2) Duobusy spôsobili všade okrem Esslingenu smrť trolejbusov, lebo načo udržiavať drahú elektrickú časť, keď sa dá jazdiť na diesel všade? Aj v Esslingene si už radšej kúpili poriadne trolejbusy.
3) Pomocný pohon mali trolejbusy na západe prekticky odjakživa. Dajú satým ušetriť stvky miliónov napríklad na neskutočne zložitom trolejovaní vozovní, ale NIE JE to určené na premávku s cestujúcimi.
Vie niekto, že aký má význam platnoť karty na MHD, na ktorú sa kupujú predplatné lístky? Teda ak mi karta platí do 5.3.2006, čo treba spraviť? Bude treba zasa zaplatiť poplatok za novú kartu? Alebo za predĺženie platnosti karty?
Ide o platnosť plastovej karty - nie o predplatný lístok, ktorého platnosť je jasná...
Zdravím Vás všechny,ve vozovně v Plzni už čeká na dokončení 1 kousek 25 Tr pro Bratislavu,dohromady jich bude 5 ? ,můžete se na ní podívat na http://www.dopravni.net/gallery.php,bude tam za pár minut fotečka. ?
81-71