1, 2, 3, 4, ... 10, nadychnem sa a... O akej zmene intervalu hovoris? Od 5.9. sa vsade len pridavalo, len L93 a 94 maju v popoludnajsej spicke zhorseny interval na 5 minut. Neviem, ci som mal stastie alebo co, ale v L93 som si poobede smerom do Petrzalky vzdy sadol. Tak ake zmeny intervalov? Nepaci sa ti zlepsenie L68 z 6 na 4 min rano, z 12 na 8 medzi 8.00 a 9.00, z 8 na 6 poobede, L80 z 6 min na 4 min rano, L98 z 8 na 6 min rano a z 10 na 8 min poobede, cez vikend klbaky, L96 z 8 min na 6 rano? Fakt strasna dan za zhorsenie intervalu dvoch polopraznych liniek...
Ad. Dvory - Novy most - ty na tom viadukte byvas, ci co? Naozaj, 20-minutova 80ka bola tym "podstatnym zlepsenim" spojenia Dvorov a NM (ak ti chyba SORka, sem-tam je na novej L80, no je v nej viac ako 6 ludi ako to byvalo pri starej L80 ). Opakujem, ze sa zlepsil interval 91. Mas tam aj 88, takze si nemusis namahat nohy slapanim na viadukt Nuz ale kto chce psa bit, palicu si najde
Ak mi chces tvrdit, ze oblast zastavky Dvory je v pesej dostupnosti od zastavky Zaporozska, tak potom mozme uplne kludne zrusit minimalne polovicu zastaviek a spojov. Pre ilustraciu:
Pesia cesta Zaporozska-Dvory trva 10-12 minut a je to cca + - 1km. Potom mozme zrusit skutocne vela spojov a zastaviek v meste. Staci si to predstavit...
Pred 5.9.2005 bola situacia asi taka,ze rano som musel niekedy len kukat, ako mi pred nosom odchadzaju natrieskane klbove busy, do ktorých som sa ani nemestil,takze niekedy az do neviem kolkeho busu co dosiel som sa dostal. Po zmene to bolo lepsie, ale tlacenka bola. Potom si dakto povedal, ze asi je to moc velky luxus,ked sa ludia tlacia, ale pomestia sa do busov, tak interval zmenili.
Ale ak clovek nechce neviem kolko krat prestupovat a nadchadzat si pol Petrzalky,tak cesta na Safko mu nic neriesi. A ked som raz v blizkosti Noveho Mosta a potrebujem ist smer Dvory na viadukt,tak skutocne ten interval je uplne mizerny. Ak mam slapat koli tomu na Zochovu,tak to uz je fakt zmena k lepsiemu...To uz mozem rovno slapat na zastavku Aupark, odkial mam podla filozofie tohto systemu dom v pesej dostupnosti, takze vlastne mozem ist peso uplne domov...tomu hovorim zmena k lepsiemu. Ja to este odslapem, sak som mlady student, ale skus to povedat dakemu starsiemu cloveku, ktory ide po celodennej smene unaveny z roboty s plnymi taskami s nakupom, nech ide z pod Noveho Mosta na Zochovu alebo na Safko, odkial mu aj tak nic nejde,pokial nechce zbytocne kruzit pol Petrzalky.
Re #57295 galiyosha:
Ja nimi rano pravidelne cestujem, nebudem pisat o niecom, co nepoznam. A to, ci sa tlacis alebo nie zalezi aj na tom, kedy ides.Btw, chces povedat, ze bus s intervalom 3 min. a 4 min. ma rovaku prepravnu kapacitu?
L88, riesi oblast v tomto pripade Novy Most-Incheba-Kremnická-Zaporozska...ja som pisal o smere Novy Most-Aupark-Dvory...
Aha, a "rovno na viadukt" cestovalo spod toho Nového mosta koľko ľudí? Vždy sa dali spočítať na prste jednej ruky. Tí, čo vystupovali na Dvoroch, to majú v dochádzkovej vzdialenosti aj zo zastávok Záporožská a Hálova z a-88...
Pekný foto update z USA, ma tak napadlo,preco DPB neinstaluje aspon do voziel vysuvacie plosiny, ked uz nemame tie nizkopodlazaky v takom pocte?Preco aspon nedaju plosiny do busov a trolejbusov po GO?Vlastne dalo by sa to dat aj do nasich elektriciek?
Ty ráno aj spomínanými linkami ráčiš cestovať alebo len tliachaš nezmysly spoza monitora bez znalosti reálnej situácie? Ja nimi cestujem pravidelne a tlačím sa len vtedy, pokiaľ predchádzajúci spoj vynechá. To by bolo rovnaké aj pri 3minútovom intervale.
Re #57293 81-71: A a-88 chodí pod Devín alebo kam? Ja som inak zrušenou a-90 cestovával takmer každodenne, takže jej zrušenie sa ma citeľne dotklo. Musím však povedať, že jej naplnenosť nijako extrémna nebola. (To sa síce zatiaľ nedá povedať ani o a-88, ale to je iná pesnička...)
Ano? A na ktorych linkach by si ten interval predlzil? BTW, ked uz sme pri fnukani, tak v rannej spicke ma Petrzalka o 14% vyssiu kapacitu na mostoch ako v starom systeme... Takze ak sa teraz "tlacia", potom nechcem vediet, co robili pred 5.9....
K Novemu mostu - L91 a 191 maju oproti minulosti zlepseny interval. Ludia zo Stareho Mesta mozu vyuzit zastavky Zochova a Safarikovo nam., kde maju linky s posilnenym intervalom oproti minulosti. Ludia z Dubravky sa dovezu taktiez na Safko alebo Zochovu. Najhorsie je to s L28, 29, 30, 37, ktore by podla mna mali koncit na Safku, takze kto cestuje nimi, tomu naozaj nezavidim. Da sa vsak ist 30/37+83, a tak skutocnym problemom zostavaju iba L28 a 29.
Inak, este by ma zaujimal tvoj nazor na zmenu linkoveho vedenia ohladom cestovania z pod Noveho Mosta smerom do Petrzalky (smer Aupark, Dvory-rovno na viadukt). Pred zmenou tam bola moznost L91, L191 a L80. Teraz uz pred pol siestou cestovanie uplne nemozne, raz za 15 minut nieco ide a pred siedmou uz je to interval 20 minut. Realne sa teda situacia rapidne zhorsila. Co na to hovoris?Pripadne napada ta daka rozumna alternativa?Mam totiz pocit,ze cestovanie v tomto pripade utrpelo vyrazne oslabenie a o vikendovom cestovani ani nehovorim.
Ten interval na uvedených linkach sa mal riesit inak. Ak by tie busy chodili prazdne nic nepoviem, ale ludia aj pri 3-minutovom intervale chodili ako sardinky a teraz je to este horsie. Mam len pocit, ze tu je ovela viac liniek, co sa im mohol predlzit interval, ale na L93? Neviem,akoby sa pacilo napriklad ludom z Dubravky a Karlovej Vsi, ak by im predlzili interval na elektrickach...uz si viem predstavit to fnukanie.
Len podotknem, ze zhorsenie intervalu na L93 a 94 z propagovanych 3 min na 4 min bolo sposobene zmenou intervalu liniek 68, 80 a 88 z propagovanych osem minut na sest. Privital by som teda viac objektivity zo strany 81-71...
Neboj,teraz ma L93 este dobry interval, ale nezabudaj, ze na zaciatku s velkou slavou vsetci papalasi sa dusovali, ze bude 3-minutovy interval. Zanedlho na to sa vo velkej tichosti interval zvysil na 4 minuty, co je narast o stvrtinu. Ak to takto pojde dalej, cochvila moze mat L93 kludne aj 10 minut interval. Takze taxibusy sa uzivia. To je pre BA typicke,najprv sa zacne s velkou slavou a ambiciami, a potom sa dobra myslienka totalne zneguje na uplnu tretotriednu blbost. A je zaujimave, ze jeden z argumentov pri zmene linkoveho vedenia na system neustaleho prestupovania bol to, ze interval bude dobry, aj bol, ale pomali sa neguje,takze zachvilu tu bude slaby interval a prestupovanie na kazdom kroku. Zda sa vam banalita hovorit o tom, ze sa zmenil interval z troch na styry minuty? Tu ide vsak o princip, a tak sa jedneho dna po tichu moze stat to, ze interval zmenia na 10-minutovy....ale tu sa vela dobrych veci znegovalo,napriklad metro na obycajnu elinu a pod.
Mne na tych maršutkach vadi len jedine, preco ich nemoze prevadzkovat dopr. podnik (ved to moze byt celkom dobra zarobkova cinnost, najdu sa aj taki sprosti ludia aby s tym jazdili aj za tych 25 SK)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71
Ale ak clovek nechce neviem kolko krat prestupovat a nadchadzat si pol Petrzalky,tak cesta na Safko mu nic neriesi. A ked som raz v blizkosti Noveho Mosta a potrebujem ist smer Dvory na viadukt,tak skutocne ten interval je uplne mizerny. Ak mam slapat koli tomu na Zochovu,tak to uz je fakt zmena k lepsiemu...To uz mozem rovno slapat na zastavku Aupark, odkial mam podla filozofie tohto systemu dom v pesej dostupnosti, takze vlastne mozem ist peso uplne domov...tomu hovorim zmena k lepsiemu. Ja to este odslapem, sak som mlady student, ale skus to povedat dakemu starsiemu cloveku, ktory ide po celodennej smene unaveny z roboty s plnymi taskami s nakupom, nech ide z pod Noveho Mosta na Zochovu alebo na Safko, odkial mu aj tak nic nejde,pokial nechce zbytocne kruzit pol Petrzalky.
Re #57295 galiyosha:
Ja nimi rano pravidelne cestujem, nebudem pisat o niecom, co nepoznam. A to, ci sa tlacis alebo nie zalezi aj na tom, kedy ides.Btw, chces povedat, ze bus s intervalom 3 min. a 4 min. ma rovaku prepravnu kapacitu?
L88, riesi oblast v tomto pripade Novy Most-Incheba-Kremnická-Zaporozska...ja som pisal o smere Novy Most-Aupark-Dvory...