no, ako som písal, kedže jazdí fakt zriedka, tak vydrží... ?
Re #57230 81-71: prosím, prosím, kroť svoje vášne... a BigMac-ka nerieš, lebo keď si to prečíta, tak Ťa sfúkne, ako malý plamienok na jeho požičaných zápalkách... /aj inteligenciou, aj kvalifikáciou a aj praxou/ ?
Niekto pisal, ze CNG karosy su vtaky, no budem zvedavy, ze tie nove solarisy kolko vydrzia, nie su vyrabane na taketo pomery.Budem zvedavy, ze po niekolkych rokoch z nich kolko bude odstavenych.
Preco nekupili Karosy???
konečne to začínate chápať, že ste mohli, už keď, radšej 18m Soláče kúpiť... Ináč ten jeden Ke 15m CNG Soláč viacej stojí pre poruchu, ako jazdí na linkách... ?
vyzera to ze som osocoval BA? ale do KE situacie vidis celkom dobre ? ale ja dufam ze sa to vyriesi lebo elektricky mozno neprevezu viac ludi ako busy - koli tomu ze Tahaky, furcu a KVP obsluhuju autobusy a trolejbusy ale napriek tomu ak by tu elektricky zanikli cela MHD by skolabovala teda budu tu stale ?
Dalsi borec co ide osocovat BA? Ja si myslim, ze to je tupost najma komunalych politikov v KE. Druha vec, mame tu fiskalnu decentralizaciu a kazdy kraj moze investovat do takej miery, po aku ma. Ani Bratislava nemoze kupovat ULF-y ako Vieden, lebo nie je tak ekonomicky silna. A KE zase nie su tak ekonomicky silne ako BA. Proste to tak je. Chyba je v tom, ze KE aj to malo peniazkov co ma, zle investuje. Preferuje autobusy pre elektrickou trakciou, zadlzí sa na x rokov dopredu koli jednemu namestiu...to ani BA nerobi take blbosti aby investovala tolko, ze sa zadlzi neviem na kolko. Nie je to len chyba jedneho nemenovaneho primatora a dalsich x trulov co tam su teraz, je to najma chyba ludi, ze si ich zvolili. Tak isto v BB. Kto nevidel p.Kralika co robil poslednych 10 rokov a kym bol v minulom rezime, ten ho bude volit dokola a v tom pripade pravdepodobne suhlasi napriklad okrem ineho aj so sucasnym stavom MHD v BB...ako sa vraví, 2x do tej istej rieky nevstupis. Vela ludi z BB a z KE voli aj 3x tu istu....skupinku.
ok ok klidek! aj tak tie elektricky tu pridu tak za 20 rokov takze casu dost ? +az take strasne to v KE nie je ze to mozes porovnavat z ruskom, ber tak ze vsetci seru na KE napr. kolko poslancov je parlamente Kosicanov?celkom hojne a vsetci seru na KE a podielaju sa na rozvoji BA...etc to je natom kravina+nizky zaujem samotnych cestujucich a tupost DPMK robia svoje a takto to vyzera
Prosim ta, nepis somariny ! Kukni si spatne stovky prispevkov na tomto fore o elektrickach, a potom daco napis. To, ze zakomplexovani trtkovia z CKD nedokazali poriesit KT8 pre 1000 mm neznamena, ze takato elektricka nemoze byt! A dokonca by si sa cudoval, ale Bratislava uvazuje o ovela kapacitnejsej elektricke ako je KT8, ta ma totiz ROVNAKU kapacitu ako dnesne supravy 2xT3 alebo 2xT6A5 a Bratislava potrebuje dačo vacsie. Tu si pozri, čo všetko existuje a rada z toho sa bezproblemov robi nielen na rozchod 1435 mm ale aj na ten bratislavsky 1000 mm a dokonca aj napriklad na rozchod este mensi, ktory je napriklad v Linzi.
V dnešnej dobe nema prakticky skoro nikto problem s rozchodom. To bola len zaostalost vychodneho bloku, ze tu nic nebolo, teraz to uz nieje problem,kedze sa mozme pokukat aj po elektrickach zo zapadu.
Sme na Slovensku, a preto ešte raz napíšem to, čo som napisal aj Bigmac-ovi: chod do KE, pokukaj sa dobre co sa tam robi respektive nerobi so zvrskom, kukni si jeho stav a potom rieš čo je v BA naprd.
Ano ale neviem ci budu az take kapacitne a klbove ked uz ani KT8 sa nedali vyrobit pre uzkorozchodne kolajnice.Ale ja verim ze Bratislava bez elektriciek neostane ? .
"vieš mi povedať jediný rozumný dôvod, prečo toto mesto v súčasnej situácii kupuje plynové vozy?!"
- rozumný dôvod? Žeby prevádzkové náklady?
Ale keďže mesto a ani DPB nieje rozumné tak platia Ámosove dôvody.
Samotné palivo je lacnejšie, CNG autobusy však majú vyššiu spotrebu a ani cena CNG už nie je zďaleka taká nízka ako kedysi, keď bola oveľa nižšia spotrebná daň (či sa neplatila vôbec -- možno niekto doplní), navyše bude ďalej narastať. Keď k tomu pridáš vyššiu obstarávaciu cenu CNG vozidiel, neušetríš prakticky nič.
A ty mas pocit, ze trolejbus na DD a elektricka do Petrzalky nie je rozsirovanim elektrickej trakcie. Aj cez Vlarsku ma ist trolejbusova trat.
Ja nehovorim ze je to postacujuce, ale od 1999 je to prve rozsirovanie elektrickej trakcie.
Načo by ju robili teraz? Napríklad preto, že je v havarijnom stave? V Bratislave je na úplne katastrofálnej úrovni priebežná údržba (prakticky neexistuje) a rekonštrukcie a návrhy nových tratí sú tiež riadne naprd. Viď ultradrahá rekonštrukcia na Mostovej. Keď tú "supertichú" trať porovnáš napríklad s traťou na pražskom Karlíne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dopravák