guys, hladam a hladam a nevidim nikde ze prvy april. to s tymi marsrutkami je smrtelne vazne myslena informacia? ma ta firma vobec licenciu na prevadzku pravidelnej dopravy alebo ju nepotrebuje? a kto preboha zaplati 25 korun za cestu z mileticky do ovsista, ked tam jazdi 68, a to dost casto...? hroza, strach a katastrofa.
To si ty povedal. A co sa kolajoveho zvrsku elektriciek a elektriciek samotnych tyka,tak tam si stojim za svojim, Bratislava je urcite v ramci Slovenska vzor.
Asi si neporozumel alebo nechces porozumiet. S retazovkou na mna nechod. Ta sa montovala aj demontovala az po revolucii. Ja som myslel na take veci ako je trat na Mileticovej, v Ružinove, na Kapucinskej a pod. Velmi vela co bolo v zlom stave este zo sociku sa uz porobilo.
K tym tratiam trolejbusov: Ty urcite patris presne k tym frflosom co frflu ak sa nic nespravi, a ak sa daco v ramci moznosti spravi zase len frflu. Nikdy nebude podla vas nic dobre. Ak by tie trate neboli zase by si nadaval, co vlastne chces?Aby sa trolejbusove trate rusili ako v BB alebo KE ???
Ja by som to nazval útlm. Nové trate nevznikajú v takom hojnom počte ako vtedy, ale zasa sa omnoho kvalitnejsie prevadzaju rekonstrukcie a celkovy stav zvrsku sa mi zda lepsi.
Ak hovoris o udrzbe kolajoveho zvrsku, tak ta bohvieaka nieje. No dnes sa snazia aspon zle useky postupne robit. To co este nieje spravene je prezitok z doby minulej co sa este nestihlo.
Trať na Dlhé Diely je síce rozširovaním elektrickej trakcie, ale oveľa viac je rozširovaním nezmyselných krokov vedenia mesta. Trolejbusová trať s otáčaním na naftový motor je, s dovolením, k*k*tina ako vráta. A PEPke uverím, až bude odovzdaná do prevádzky. Slávnostných výkopov už zopár bolo.
galiyosha
Re #57251 81-71: Tá trať má skutočne nesmierný dopravný význam! Nebyť nej, tak vlastne polovica dopravy v Bratislave je úplne zbytočná!