Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #57200:
By ma zaujimalo,kto rozhoduje o tom,ktore bude a ktore nie historicke vozidlo. Dufam, ze to nema na starosti jeden cloviecik ale daka komisia.
Reply on: Sheep #57186:
Tie sice do BA dojdu ale to je vse. DPB planuje vypisat medzinarodny tender na niekolkoclankove vysokokapacitne elektricky. Ci to bude Combino, ULF, Skoda VEKTRA alebo daco ine, to nik nevie.
Reply on: TeBeCe #57182:
Sonička sa nezaprela...sliepky sa najdu všade. Ako može byt novinarka ???
Reply on: pepino23 #57214:
DPB si samozrejme uplatni odpocet DPH. Teda mam pocit, ze na to ma narok, bol by blbi kebz tak neucinil.
Reply on: BigMac #57173:
Kukni sa na to z tejto stránky: zober si posledných 15 rokov od nežnej revolúcie. Koľko sa toho porobilo?Veľa. A robí sa? ROBÍ! Veď preboha,nedá sa všetko naraz,jednak z financneho hladiska ale aj z toho dopravneho. Ak by si mal naraz robit všetko,tak neviem akými busmi by si hradil električkovu dopravu. Ja som tu asi pred týždnom napisal zoznam čo sa v najbližšej dobe bude robit, i ked nepochybujem, že aj ty vieš čo všetko sa porobilo, čo sa robí a čo sa bude robit v najbližšej dobe, preto ma neuveritelne zaražaju taketo prispevky. Ked si vezmem, ze nebolo dakeho dlhsieho obdobia ze by sa nic so zvrskom nerobilo a ze na bratislavske pomery sa snazia mozno az moc dobre, neviem si skutocne predstavit, co by bolo este idealnejsie pre takych frflosov ako si ty, vies co,chod do KE a onanuj nad ich rumunskym zvrskom a dalej nadavaj na BA ako sa tu nic nerobi. Vsetko sa naraz neda, nic by som nepovedal,ak by tie useky, co si pisal neboli opravene a nic inde by sa dovtedy nezrekonstruovalo. Ale ved sa toho spravilo uz dost a neda sa vsetko hned. Navyse ak by si trochu sledoval situaciu zistis, ze na tunel pojde stvrt miliardy,trat po tunel sa teraz bude robit, Mileticka v najblizsej dobe je viazana stavebnym projektom Hotel Central a celkovou reorganizaciou na krizovatke Zahradnicka-Mileticova, tak ako sa caka napriklad s tratou na Hl. st. na co by ju robili teraz?Aby boli vyluky az na Hlavnu stanicu,problem s cestovanim a v konecnom dosledku by sa pri vystavbe podzemneho terminalu opat len musela ta trat rozbit? Nieco take ako casova koordinacia ti nieco vravi? Mozno je druha vec,ako sa ta rekonstrukcia niekedy spraví po kvalitativnej stranke, ale to je uz druha vec, no najhorsie to nikdy nie je a treba si povedat, ze vzdy lepsie ako ked sa trat vobec nerobi.
Reply on: galiyosha #57204:
Suhlasim, len pri tych Kosiciach je to cena bez DPH...a neviem ci v BA to nie je uz cena aj s danou
Reply on: BMko #57212:
A CNG Solaris vydrzi v KE jazdit cely den? Dost ma zaujima, ci aj nove busy budu musiet chodit plnit pocas sluzby.
Reply on: orax #57188:
Nie Karosa ta nepusti viac priestorovo na viac nadrzi.
Ešte z iného súdka: Nevie sa niekto vyjadriť, či ten návrh linkového vedenia v materiáloch posudzovanie návrhu NDS v Petržalke, je aktuálny? Bol robený pred alebo po petržalskej "reforme"? Niektoré veci sa mi tam zdali nie celkom logické...

A dobre som sa pobavil na ten nenápadnej nostalgii za ultradlhou a-101... ?
Reply on: galiyosha #57209:
Rozumny dovod nepoznam poviem ti vsak tie realne dovody.

DPB chcelo hracku. 15m voz este nema.

Magistratnici sa MHD nevozia a tak sa nevzia ani Ik280 a Ik283.

Pred volicmi lespie vyzera 22 vozov aj ked mensich ako 19 vacsich. Budme radi, ze sa nerozhodli kupovat 12 metrove. Sice tam je situacia rovnako kriticka, no zaroven vyrazne lepsia ako pri klbovych vozoch.

Jeden rozumny som predsalen nasiel. schvalila sa tu koncepcia prechodu na CNG. Ak uz sa nejakym smerom vybrali, mal by sa zachovat. No do tohto konstruktu nezapada SOR B9,5, ktory sa nakupuje naftovy aj ked je v ponuke plynovy.
Reply on: Ámos #57208:
Kĺbový CNG voz by NEBOL pod 10M, ale vieš mi povedať jediný rozumný dôvod, prečo toto mesto v súčasnej situácii kupuje plynové vozy?!
Reply on: galiyosha #57204:
Dohady mali byt to, ze jeden klbovy voz CNG by bol pod 10 mil.

Ja by som bol tiez radsej klbovym vozom...
Reply on: Ámos #57205:
Aj keby sa hneď nakúpilo len 19 kĺbových vozidiel po 10,74M Sk/ks, stále by to malo v súčasnej situácii oveľa väčší efekt než 22 zbytočných 15metrových chujovín!
Reply on: Ámos #57203:
To už je na Solarise, akú cenu by do tendra navrhol. Ale zjavne sa za porovnateľné peniaze DÁ kúpiť kĺbový autobus! A bolo by mi srdečne ukradnuté, či by to bol Solaris, MAN, Mercedes, Volvo alebo ktokoľvek iný, kto by ponúkol najlepšiu cenu! Pre mňa za mňa aj ten posraný kĺbový Citelis!
Reply on: Ámos #57203:
Druhy uchadzac na dodavku 3 NP klbakov do Kosic mal sumu za jeden voz 10,74 mil. Sk
Reply on: Ámos #57202:
To nie sú žiadne dohady!

SU 15 CNG pre Bratislavu: 9 249 500 Sk (viď #57174)
SU 18 pre Košice: 9 151 682 Sk (viď http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=15462&rok=05)

To je čistý kreténizmus toto! Môžem okašľať celé CNG, pokiaľ mi tu jazdia rozpadnuté Ikarusy a Vrakosy a nie je v čom jazdiť!
Reply on: galiyosha #57199:
A tiez nezabudaj, ze cena pre DPMK ako vyhradneho dovozcu bude vzdy nizsia ako pre inych odberatelov. Keby magistrat v minulosti dlhodobo normalne kupoval vozy mohol byt tymto vyhradnym dovozcom DPB a lepsie ceny mohla mat BA.
Reply on: galiyosha #57199:
no ono CNG voz bude vzdy drahsi ako klasicky naftak. Hovori sa o navyseni o 15 az 20%. Aj ked 18m voz by mal toho naviac len klb, jedny dvere a zopar cm plechu. Myslim, ze klbak by bol tiez pod 10 mil. Ale to su dohady.
V evidenčnom stave vozidiel je drobna chybička.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2c252924293a2f361f24212c28253230eff2212c24293a2f36ea
Posledne dve vozidla MB Sprinter su NP vozy. Nie su tak ale vedene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.