ja som hovoril o období po revolucnom. A to sa v BA postavalo niekolko trolejbusovych trati+sa stavia dalej. K tabulkam: ak to chces takto brat,tak ani ziadne celne a bocne transparanty BUSE nemuseli byt, lebo laminatova tabulka ma tiez taku istu vypovednu hodnotu.
Celkovy trend:ukaz mi mesto v SR,kde sa vraza tolko miliard do rekonstrukcie trati a budovaniu novych? Totiz, nie vsetko je o par Citybusoch a Solarisoch.
Pristup k verejnosti: nikde inde som sa nestretol s takymi peknymi nastenkami s CP a informaciami o vylukach v tak prehladnej forme ako v BA. To,ze sa obcas stane lapsus alebo to daky hajzlik znici to sa predsa stava, najma pri tak velkom meste ako je BA.
ALE POSLALA SOM STAZNOST NA MHD... DNES O 19.17 HOD MAL IST BUS 88 Z POD MOSTU SNP.... OD 19.11H SOM TAM CAKALA... A KED SA UZ UZ BLIZIL A V TEJ ZIME... ! ON ZRAZU NA ZASTAVKE LEN SPOMALIL A ISIEL SI KLUDNE DALEJ... VOBEC NEZASTAVIL A NEOTVORIL DVERE.... DALSI ISIEL O 19.32 HOD... KEDZE SOM SA TOHO O 19.17H NEVEDELA DOCKAT... SOM SI HO - SOFERA VSIMLA AKO O 19.15H NASTUPIL DO BUSU /NIEKDE SI ODBEHOL/- POMALY SA VYZLIEKOL Z VETROVECKY, DAL SI DOLE CIAPKU... POCKAL ESTE PAR SEKUND... AAAAAAAAAAA VYKASLAL SA JEDNODUCHO NA SVOJU ROBOTU :-)))) DOBRE NIE.? TAK SOM SI V BUSE 88 O 19.32 HOD NEOZNACILA LISTOK A NEOZNACIM SI HO ANI ZAJTRA.... ?
neviem co je horsie alebo lepsie,mat zopar Solarisov a ostato ubohí,alebo mat dake tie vraky po meste ale ako celok omnoho lepsi. Kazdi sa tu ohana dkymi troma renovovanymi KT8-mi co su v KE ale to, ze 99 % vozoveho parku je na urovni tak Rumunska, to uz kazdí prehliada. A o zvrsku v KE radsej pomlcim. Radsej nebudem mat nizkopodlazne vozy v BA, ale radsej relatívne dobry zvrsok a docela dost elektriciek po GO.
KE beriem, ale napríklad Prešov? "intervaly viac ako hrozive"? Ráčil si si všimnúť napríklad ich režim nočnej dopravy? "fajn az na tie nalepkove teplomery" a čo tie poskytujú o čokoľvek menej informácií než digitálny? Nehovoriac už o digitálnom dezinformačnom systéme v BA?
A Bratislava? "buduju sa nove trolejbusove trate"? Aké? Tie dva kilometre na Dlhé diely? A o tom celkovom prístupe by sa dalo tiež polemizovať...
ja nepotrebujem mať interval nutne menší ako 5 minút... to je v meste veľkosti cca 100.000 obyvateľov skutočne len sen... A vôbec, strata času sa naťahovať s bratislavofilom
Mne je to jedno,ak to beres ako vtip, je to len tvoja vec. Mysli si co chces a zatial co budes snivat svoj sen o peknych intervaloch v svojom meste,ja si budem uzivat spickovy prekladany interval 1 minutu ?
A mohla by byt aj tabulka akoze nielen ohladom modernizacie vozidiel ale aj udrzbi tratí, linkoveho vedenia, tarify a pristupu k zakaznikom.
KE: elektrickove trate defakto 15 rokov ziadna rekonstrukcia az na tu Juznu triedu,inak viac ako katastrofalny stav,celkove vyhliadky elektrifikovanej trakcie viac nez cierne,rusenie trolejbusovej linky,mizerne intervaly...hotove rumunsko,neprestupna tarifa,zastarale nemodernizovane elektricky na par vynimiek,oproti BA absolutne neprehladne info pre cestujucih. ?
PO: intervaly viac ako hrozive,informacie pre cestujucich fajn az na tie nalepkove teplomery v dobe,ked sa montuju digitalne v mestach,ku ktorim sa udajne PO hlasi.
ZA: intervaly viac ako hrozive, buduju sa nove trate
BA:celkovy trend velmi dobre,buduju sa nove trolejbusove trate,rekonstruuju sa elektrickove trate,pomer zly a dobry kolajovy zvrsok sa sa rapidne zlepsuje,ide sa budovt nova rychlodrazna trat.celkovy pristup a informovanost je oproti ostatnym mestam v SR na vysokej urovni.
Nie vzdy je smerodatny pocet NP vozidiel,i ked aj to sa moze brat do uvahy. Darmo maju KE tolko NP vozov, ak vdaka tomu elektricka doprava v meste uplna kape.
Peon: ad1, uniformy: sadka vystrojuje vodicov cimsi, co rovnosatu aspon zdialky pripomina. Dpb dal vodicom 3, slovom tri kusy kosiel s kratkym rukavom. O ich kvalite radsej pomlcim. Mimochodom, co si mal oblecene, ked bolo -18st.C? Ad2, cesta Lozorno - Kosarisko je len na vynimku od lesakov.
fobust
V prvom menovanom určite nie. Druhé až tak nepoznám.