Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie mi niekto povedat preco DPB kupuje CNG Solarisy a DPMK naftove? Ktore su lacnejsie? Je to koli cene alebo koli koncepcii antiplynofikacie autobusov v KE?
Reply on: Ámos #56746:
Len mam obavu, ze na kratke linky nebude nasadeny, ze ho daju na "klbove" linky. Neviem si predstavit, ze by to nasadili napriklad na L80 alebo L99. ?

A co Dopravák spomina, ze sa nehodia pre BA, tak ma v podstate pravdu,lebo oni ich daju tie "klbove linky" a v tom pripade sa uroven rapidne zhorsi napriek novym busom. ? ? ?
Reply on: Emo #56749:
Vyraďujú sa kĺbáky, takže môžme snívať o 15-metrovej 91, 191 a 96, ale uvidíš, že realita bude taká, že možno na tej 96 budú (aby bolo čím pokryť zimnú pohotovosť), ale budú hlavne na kĺbových linkách, z ktorých vyradia 280ky.
Reply on: Ámos #56747:
Už preto, že prednostne potrebujeme 18m busy, až potom sa môžme zamýšľať nad 15m.. Sú síce linky 91/191, 96, kde by sa 15m vozy hodili, ale to je v takejto situácii vedľjšie.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tomas1 #56726:
"Ozaj a neviete, kedy bude ten toľko ospevovaný, 7 rokov pripravovaný územný plán konečne prijatý?"
Viem. Nikdy. ÚP sa pred voľbami pripraví na schválenie, ale sa už nestihne schváliť, a nové zastupiteľstvo ho zasa vráti na prepracovanie. Čo na tom, že to budú väčšinou tie isté ksichty ako pred voľbami...
Čaro neschválenia ÚP je v tom, že v prípade, že sa objaví niekto, kto bude chcieť postaviť bizniscentrum a dokáže patričným spôsobom "zalobovať", možno použiť zaklínaciu formulku o "zastaralom ÚP z čias komunizmu" a starý ÚP urýchlene novelizovať. Ak by bol prijatý nový ÚP, hľadali by sa výhovorky ťažšie.
Reply on: Dopravák #56742:
Len mi prosim vysvetli cim sa nehodi 15m Solaris do BA.
Reply on: 81-71 #56740:
starý kĺbový Ikarus (ak myslis Ik280) je nieco medzi 15m vozom a klasickym 18m vozom. Ma totizto 16,5 metra. Ale inak suhlasim. Jedine, ze by to jazdilo na dnesnych solo linkach.
Reply on: Dopravák #56742:
Ano, prepac, zle som precital ?
Reply on: 81-71 #56740:
ak si si to dobre prečítal.... písal som, že 15 metrový soláč sa do Ba nehodí... 12m alebo 18m by bol lepší, keď už musí byť Solaris... ?
Prečo nemožu nakupit daco taketo?Ked to moze mat Gotobork http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1571

Nechapem,potom by pominuli vsetky kapacitne problemi a mozno, mozno by sa cestovalo trosku lepsie...
Reply on: Dopravák #56739:
Neviem co mas proti ako takej znacke, mne vadi napriklad iba to, ze nebudu klbove, takto nedokaze zase len pokryt potreby liniek, kde su nasadzovane klbove vozy, no zaroven budu prehnane na linkach, kde jazdia kratke vozy. Neviem teda, kde sa uplatnia. Taketo 15 metrove cuda su do mensich miest, kde sa klbak "neuzivi" ale rozhodne to nemoze pomoct Bratislave. Ale myslim, ze to daju na klasicke klbove linky, a budeme sa vozit este horsie ako dobytok, co z toho, ze to je nove? To radsej stary ale klbovy Ikarus. ?
Reply on: SZKV #56731:
závidíš?... nemáš čooo... 15m soláč sa do Ba vôbec nehodí... ?
Jezo:dufam ze nikdy !!!
? ? ?
Kedy vlastne asi pridu tie Solarisy?
Reply on: si #56735:
Tak neviem presne aký bude rozdiel, ale myslim si, ze urcite to budu klbove 25Tr-ky lepsie zvladat ako klbove busy. A jak si to myslel s tou 15Tr-kou?
Reply on: 81-71 #56734:
a ty si myslis ze tie duozvrhlosti s jedinou hnanou napravou budu mat neak extra lepsie vlastnosti ako autobus ? jedine co tam bude ine oproti autobusu je prenos vykonu, ale rozdiel oproti klasickej 15Tr(M)ke co sa tyka vyhrabania sa v zlom terene bude brutalny...
Reply on: SZKV #56728:
Inak, neviem kam podel tramvaje by si to malo tahat, az na Nivy alebo na Kamenne nám.? Najschodnejsia cesta je cez Mlynsku Dolinu s napojenim bud priamo na Patronke alebo s napojenim na Valašsku. ? Ta trat na Dlhe Diely az taka nezmyselna nieje. Ono, predpoklada sa niekedy spojenie cez Mlynsku Dolinu, no ale to je take niekedy, ze asi nikdy. ? Ale nezmyselne to samotne neni, lebo Dlhe Diely je sidlisko s vysokym poctom ludi na velmi malom mieste. Takze spickove zatazenie na dnesnych nosnych linkach L32 a L33 je znacne. Problem je, ze klbovy autobus ma velke problemi v takom kopcovitom terene. Takze je potreba klbove vozy a este k tomu, aby dobre tahali. Takze trolejbusy preto. Nepoznam autobus,ktory by mal tak dobre a vhodne dinamicke vlastnosti v tak kopcovitom terene. Ja vsak za nezmysel pokladam skor to, ze neplanuju spravit asi o cca 200 metrov viac troleja, co by zhruba stacilo na to, aby bola dole na Riviere vytvorena otocka. Jednak by to zabezpecilo omnoho lepsi a flexibilnejsi prestup na elektricky a jednak by sa vylucilo riziko vypadku trolejbusov. Takto, ak sa jeden, ci dva pokazia,musia ich hradit autobusy, no ak by bola na Riviere otocka, tak by tam pri najhorsom dotiahli daku 15Tr-ku, ktora by mohla bez problemov na tejto lokalnej trati kruzit. Holt, na Slovensku je to tak. ?
Reply on: nndro #56730:
Upřímnou soustrast ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.