Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #56654:
Upozorňujem, že od začiatku hovorím o situácii PO postavení "pepky".
No väčší výber spojov... No vtejto situácii asi treba v prvom rade takto rozmýšľať, ale snáď sa zrealizuje tá redukcia liniek.
Reply on: tomas1 #56652:
takze mi chces tvrdit ze sa mi oplati skor prestupovat na elektricky na safku ako na kamennom nam. ? mam taky blby dojem ze co sa tyka smeru do KV alebo dubravky tak ten vyber je na Jesenskeho omnoho pestrejsi ako na safku (3 spoje oproti jednemu), v smere na trnavske myto mam pri tescu o 2 spoje viacej (4 a 6), v smere na racko o spoj viacej (7) a do uzla kamenne namestie to mam z rajskej urcite blizsie...
takze minimalne v aktualnej situacii s tebou nesuhlasim...
Reply on: d3k0 #56648:
No možno že by sa dalo vyhlásiť tender na tbusy a potom abusy doobjednať od toho istého výrobcu bez tendra - na základe toho, že ide o doobjednávku podobných vozov.
Železnice to tak nejako robili, oni objednali tatranské električky a potom bez tendra kúpili ešte motoráky na základe toho, že ide o doobjednávku "podobných" výrobkov. Až na iný rozchod, iný pohon,... Len už neviem, či im to prešlo. ?
K tým t-busom na šafku

No myslel som, že by to bol vhodný prestupný terminál z dvoch električkových radiál na pseudonosnú L202. Rajská ako prestupný uzol je premňa nepriateľná. Rajská je plná ľudí hlavne preto, že sa používa ako prestupný terminál z eliny od KV.

#56637 AAA: "(...) A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta."
- čiže menejcenný autobus L78 bude pri prestupe z dvoch radiál "nosnejší" ako L202. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, budú ľudia ďalej používať Rajskú ako prestupný terminál lebo, tam majú hustejšie intervaly - lenže to nemá logiku. L78 by sa pochopiteľne zrušila.

Na dvestodvojku z Obchodnej (Poštovej) električkou z prestupom na Šafku (po vytlačení IGK z centra by to bola prijateľná kombinácia), alebo na Kolárovo nám na 208. Alebo na Špitálsku. A zast. Cintorínska by mohla byť obojsmerná.
Reply on: Red-Hawko #56646:
Keď je vo vozidle revízor, tak po 15 sekundách (alebo po prejdení 40m) ako napísal Bmko, sa označovače zablokujú. To,či je označovač zablokovaný alebo nie, zistíš tak, že na displeji svietia také dve červené svetlá. Je to kvôli vychytralcom, ktorí si označujú lístok až v poslednej chvíli keď uvidia revízora. Prebieha to asi tak, že revízor keď nastupuje, tak sa ohlási vodičovi, ten stlačí na palubáku také tlačítko že "REVÍZOR" a tak vlastne zabezpečí aby sa potom tie označovače zablokovali.
Reply on: galiyosha #56649:
Tak to veru neviem... Mali by sme si prestudovat zakony 🙂
Reply on: d3k0 #56648:
A je proti predpisom aj prideľovanie hodnotiacich bodov za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom?
Reply on: AAA #56627:
Problem je len ten, ze v novom tendri nemozes davat ako podmienku kompatibilitu s existujucimi vozidlami... Ktovie ale, ci sa nedal vymysliet spolocny tender na abusy a tbusy s pomocnym motorom.
Reply on: Red-Hawko #56646:
Len skoda, ze prezentovali prave ludi z DEBIL'S, ktorych diela su dost ubohe oproti dielam inych. Ved oni v podstate uz x rokov robia to iste len v inych farbach na rozdiel od tych, ktori robia umenie. Nuz ale celkovo sa mi zda, ze graffiti scena na Slovensku dost upada. Pre MHD je to zrejme nastastie 🙂
http://www.joj.sk/?go=archive&id=5 Diela writerov po Europe. (crepiny, tv joj, 16, 1. {vpravo klikni na sprejeri})


Re #56597 untrop: znavam porazku ?

Re #56613 BMko: Co sa blokuje, kedy, kde sa blokuje? ? Neviem o tom nic, vysvetli pls.

Re #56632 tomas1: To tvoje btw o predlzeni trolejbusu, neviem ako si to myslel ale nebolo by odveci keby 202/205 prechadzali z rajskej nejako na safko a odtial naspat cez Dostojevskeho rad naspat na ASMN alebo cez rajsku na ASMN
Reply on: Mike #56585:
Ja si myslím presný opak, najviac ľudí podľa mňa v smere Petržalka - Staré Mesto.
Reply on: Dopravák #56643:
Aha, tak dík. Neviem,potom nerozumiem tomu príspevku. Ani Vozovna Krasnany nieje pomenovana viacerimy nazvami napr ako Vozovna Nový záhon alebo Vozovna Rača a tiež ma viacej vchodov. ?
Reply on: 81-71 #56638:
Žiaden, je to ten istý areál... Iba sú tam v rámci podniku 4 prevádzky... Vozovňa Trnávka - trolejbusy a I. kolóna a Jurajov dvor - električky a II. kolóna...

Re #56641 Peon: no vieš, má skvelú osádku... ? ?
Reply on: galiyosha #56629:
presne si to vystihol...
Neviem či je to dobré kúpiť do Ba 15m busy... Do Ba, si myslím, sa v žiadnom prípade nehodia... Chcel som písať, že si neviem predstaviť, ako budú kľučkovať cez Mlynsku dolinu a Patrónku, /ľutujem vodičov/ ale čochvíľa sa otvorí tunel a tým ten problém odpadne... Ale aj tak, prečo radšej nekúpiť 18 a 12 metrové busy?... Pretože, aj keď ich nasadia na linky smerujúce von z mesta, tak aj tam budú mať problém s manévrovaním, pr. také Čuňovo... Áno viem, že tam bol "Ke" Solaris, on to prešiel a zmákol to... Áno raz, ale čo zima, rozne iné veci... Stačí zle zaparkované auto... Chudák vodiči, to sa im páčiť nebude...
Dnes som išiel minibusom 1901 na L44. Mal pekne navoňaný interiér (vôňa ako z takých stromčekov čo sa dáva do áut). ☺

Dnes som si za tmy všimol, že pri Hornbachu v smere na zastávku "Súhvezdná" je pred nechráneným peším železničným "priecestím" plot (neviem, či je v ňom aj diera). Neviete, kedy ho postavili a kto ho dal postaviť ❓
Reply on: eripmav #56636:
Možno po uzavretí Námestia SNP a Štúrovej pre IAD a zaslepení Špitálskej by bolo dobré Rajskú skutočne zrušiť s tým, že t-202 a t-205 by mali priebežnú konečnú ASMN - Lazaretská (nová zástavka zriadená na križovatke Dunajskej a Lazaretskej; napríklad) - Kamenné námestie - Mariánska - Špitálska - Cintorínska - Ul. 29. augusta - ASMN.

Ja viem, snívajte s nami...
Reply on: tomas1 #56634:
no ja ked som este bol na vyske, tak som pravidelne slapal z rajskej na namestie slobody a nazad (v sucasnosti robim na nam. SNP a tiez tam chodim pesibusom z rajskej); myslis si ze dochadzkova vzdialenost z namestia slobody (pripadne aj z obchodnej) na safarikovo nam. je este rozumna ? 🙂

PS: prestupy... na elektricku mi je napriklad rozumnejsie prestupovat na kamennom nam., preflaka sa tadial omnoho vacsie mnozstvo liniek ako na safarikovom nam.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3152

Prosim,aky rozdiel je medzi vozovnou Trnávka a Vozovnou Jurajov Dvor? To nieje jeden a ten isty areal? Moc sa v tej lokalite nevyznam, Bratislava je dost velka....a nemam to tam tak dokonale prechodene, Dakujem ? ? ?
Reply on: tomas1 #56634:

Ako už galiyosha spomenul tá zastávka je plná a to nielen v špičke a preto, by som na Šafárikovo nám.,keďže osobne som podporovateľ t-busov, dal ja osobne L 205 a L 210. A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta.
Reply on: galiyosha #56635:
ja sam na tej zastavke stavam skoro kazdy pracovny den poobede, a poviem ti, ze na Safko by som to mal blizsie. A myslim ze vacsina ludi tam ide z prace z celeho mesta, a polovica by sa presunu na safko potesila, polovici to vyhovuje viac ako to je...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.