Mna skor zlosti CSS Racianska - Pri vinohradoch, ktora skutocne netusim naco komu bude dobra, kedze tym odbocenim premavam denne, a nikdy tam problemy nie su. Jediny zmysel tejto CSS je dalsie zdrziavanie elektriciek, pretoze som si takmer isty, ze tu bude fungovat rovnako uzasna "preferencia" ako vsade inde v meste. A samozrejme, aby Siemens zarobil. Mam chut kompetentnym spravit nieco zle.
Ta krizovatka pri Technopole je uz momentalne na hranici unosnosti so zdrzaniami z a do vedlajsich smerov, takze tam CSS nevidim ako az tak uplne zbytocnu. Hoci suhlasim s tebou, ze kruhovy objazd by bol asi vhodnejsi, lenze to by Siemens nezarobil.
Viete co ma serie najviac. CSS Kutlikova - Romanova. Neviem naco to buduju. Keby radsej postavili kruhovy objazd ale to by Siemens nezarobil. No zarobili by stavbne firmy a mam pocit, ze tie dnes ovladaju primatorske kreslo...
Bude to len dalsi yrdyiavac dopravz v krizovatke na ktorej nie su vacsie problemy. A ak aj niekto do niekoho vrazi nevytvaraju sa tam zapchy, takze globalne vzato su to prachy do luftu.
áno plán je stále aktuálny. Samozrejme do konca februára, kedy sa začne stavať môžu nastať menšie zmeny, ale zástavky sa meniť asi nebudú. Čo sa týka spoločnej zástavky s električkami tak to je ťažko povedať, no je to dosť pravdepodobné.
Ja to chápem nasledovne, rozšírenie na štvorpruh bude v úseku Líščie nivy - Jégého (po rezervovanom priestore popred sporiteľňu) s električkou v stredovom deliacom páse. Potom asi nová CSS Záhradnícka - Jégého. Zvyšný úsek má v súčasnosti čiastočne štyri pruhy (ak rátam aj zastávku trolejbusov). Zastávku je teoreticky možné presunúť aj za križovatku. Veď uvidíme.
Lepšie by to bolo ako píše fobust v #56274, tým by sa zlepšili aj priestorové pomery na povrchu. Akurát pokračovanie z druhej podzemnej úrovne Trnavského mýta by som viedol v smere Račianske mýto - Hlavná stanica a cez centrum na Starý most (výjazd z podzemia na Šafárikovom nám.).
Čo sa týka úpravy križovatky Miletičovej a Košickej, v minulosti existovala aj myšlienka predĺžiť Košickú nie na Záhradnícku ale cez Jégého na Trnavskú.
Mimochodom, po úprave križovatky Miletičovej a Košickej sa zastávky MHD dostanú do jej blízkosti. Nestálo by za to zradiť novú zastávku Jelačičova na Miletičovej?
Na tom pláne som rozoznal, že zastávka MHD smer Trnavské mýto (Ružinov) má byť pri trhu. Terajšia zastávka - tá spoločná s električkovou - zanikne, alebo ostanú obidve? V opačnom smere som si všimol, že sú naplánované 2 zastávky tesne za novou križovatkou - to sa mi nezdá najlepšie riešenie, ale asi to ináč nejde. Je ten plán stále aktuálny?
Tramvaj zakopať pod povrch! Od podjazdu by pokračovala a zavŕtala sa do zeme (zastávka Slovanet podpovchová). Pozemne na Miletičku, pokračovať podzemou na Trnko do podzemnej stanice (v druhom podzemnom podlaží. Tam by stupala na povrch smerom do mesta a vyšla by tesne za križovatkou s Legionárskou tak, aby sa napojila na súčasnú povrchovú zastávku na Krížnej. Smer na Vajnorskú radiálu detto.
Rozumieme, ale aj keby sa to zrealizovalo podľa Tvojho návrhu, ešte stále je tu ten "úsek pred Sporiteľnou". A ten ma zaujíma, ako to chcú vyriešiť.
Re #56271 Puki: Vzhľadom na neustálu zapchatosť daného úseku, ako aj to množstvo nehôd na križovatke pri zástavke Mraziarenská, viem, prečo to chcú robiť. Skôr by ma zaujímalo ako.
neviem ci sa rozumieme, ale hovorim o priamom napojeni Kosickej - Ruzinovskej a ten usek pred Sporitelnou sa ide stavat. To napojenie je myslene cez miesta, kde je teraz zastavka 66 - Zahradnicka
Ja ale hovorím o niečom inom, a síce o rozšírení _Záhradníckej_ v úseku od križovatky s ulicou Líšcie Nivy po križovatku s Miletičovou. (Zjednodušene povedaná v smere jazdy električkou z Ružinova od zástavky Slovanet po zástavku Záhradnícka.)
Aspoň tak som to pochopil z daného materiálu na stránke mesta.
Mas pravdu, klasicke metro stoji vsade. Paci sa mi Parizsky vlakovy system… ten vsade nestoji. V NY city funguje metrovlak, ktory tiez vsade nestoji. Je jasne, ze dvojkolajne metro musi stat vsade.
Ja si myslim, ze by to mali urobit cez trhovisko (tak ako planovali) t.j. priamo napojit Kosicku s Ruzinovskou a obist kompletne krizovatku zahradnicka – Mileticova. Je tam na to dost miesta. Len ci by sa to pacilo Vietnamskym obchodnikom neviem.
V prvom rade ma prekvapuje ten štvrtý pruh. Síce tade pravidelne nejazdím, ale je tam vôbec pruh tretí? Či ten sa dobuduje až neskôr?
A ako bude tá rekonštrukcia prakticky vyzerať? Pokiaľ chcú nechať električkovú trať segregovanú, majú tam po celej dĺžke dosť miesta na ďalšie dva pruhy?
Predpokladám, že kvôli tomu bude úplne odstavená ružinovská radiála. Som zvedavý, čím zabezpečia náhradnú dopravu...
no fakt je, že mě by taky zajímalo, v kterém evropském velkoměstě mají "rychlometro"! Sice jsem už navštívil skoro všechny provozy metra v EU, ale že by klasické metro někde projíždělo, to si opravdu nevybavuju! Každopádně se těším na tvůj tip na další cestu, protože něco takového bych docela rád viděl osobně.
No pěkné, dalo se to ale čekat. Holt ČD až příliš často preferují propagandu před službami cestujícícm...
Ale "veselejší" to asi bude na trase do Brna- z titulu, že máme pendolíno si od vás nepůjčujeme 350, takže když tam "rychlovlak" nejede (což je až příliš často), tahne to 362 (Vmax 140), z čehož plyne "pravidelné zpoždění" dotyčných spojů!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Re #56271 Puki: Vzhľadom na neustálu zapchatosť daného úseku, ako aj to množstvo nehôd na križovatke pri zástavke Mraziarenská, viem, prečo to chcú robiť. Skôr by ma zaujímalo ako.