Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #56143:

Ja ta chapem co mi chces povedat.Len neviem ci budu este nejake financie aj na ten povrch.Zostava nam iba dufat,ze ich neminu. ? No len ked budu zaobchadzat s tym uverom tak ako to robia tak to nam tu toho vela nezostane. ?
Reply on: HB real #56138:
Ja len vravím, že je lacnejšie stavať na povrchu ako pod ním.
Reply on: richi78 #56139:
Zvlášte požiadavky tvoje sú 😃
Reply on: Peon #56135:
DPB má na to takú väčšiu kopírku 🙂
Reply on: Andy #56117:
No teda... #vomit#
cafte
nevie niekto kolko moze papat taka karosa LC 956 ??
a ze kde a za kolko by sa dala pozicat ??
potrebujem to vediet :))

http://www.imhd.sk/ba/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f3f6f0edf6f0f0f2&no=4&id=27302aeef5f021f9f1f1f725
ten v tej kockovanej kosele sa mi zda byt šofo z 2831 😛

thx
Reply on: Emo #56134:

A myslis,ze na ine veci tu bude?Skor ako sa zacne budovat bronxka trat tak z toho ich uveru nebude ani cent.Potom som zvedavy co si zasa vymyslia.V tomto meste sa doprava nezlepsi nikdy. ?
Reply on: Mike #56130:
menil sa odchod z Opletalovej a TESCA na 20/5 cez vikend z 8:11 na 8:31 a od TESCA z 8:40 na 9:00
Rannu 28/4 cez vikend bude robit 80/3 nie 30/6.
Reply on: Peon #56127:
Ja som raz išiel 63kou s nefunkčným komplet informačným systémom aj s označovačmi a na Trnavskom mýte nás vyhodil, že takto nemôže pokračovať.
Reply on: Mike #56130:
Hm, to je podľa mňa plytvanie papierom, tlačiarňou aj ľuďmi... To aj v iných mestách je to tak?

Ozaj, DPB si oznamy a CP tlačí sám (má na to nejakú
väčšiu tlačiareň) alebo na to využíva iné firmy (tlačiarne)?
Reply on: aquila #56133:
To bolo len zo srandy... ?

Ako vravím, na zakopanie toto mesto peniaze tak skoro nebude mať, hoci by to bolo to najlepšie.

Tak potom treba zrekonštruovať tie zvyšné trate.
Reply on: Emo #56131:
ja tu ludi nemam tendenciu za nic zvozit .. ja tu len diskutujem 😉

ale k veci, v centre sa da segregacia spravit len zakopanie elektricky. co je smutne mesto ked uz chcelo usetrit na tunele malo si vyticit ciel dat do projektu aspon centrulnu cast dat pod zem (rozumej od safka po kamenne).

ale hlavne nekaslat sa do projektu filialka a vyskakovat, ze mesto bude niekedy za 100 rokov budovat tunel 🙂

nove viacclankove elektricky mozu pomoct, ale sa znicia skorej ako stare. dovod ? po to tom oranisku co budu musiet behat v inych castiach sa efekt strati ...

vid vieden, kde aj stare elektricky dokazu ist relativne ticho po perfektnom zvrsku ..

samotne supravy vela vody nenamutia ...
Reply on: Emo #56131:
Samozrejme rýchlosť by bola 70-80km/h, tomu by boli zodpovedajúce aj vzdialenosti medzi zastávkami.
Reply on: aquila #56129:
Myslím, že za tejto situácie to bude to najlepšie, čo Bratislavu môže stretnúť. Pod zem to nezahrabeš (nie sú peniaze) a v centre segregáciu nespravíš, iba ak preferenciu, aj to nie všade. Takže som za radiálu v tom prípade, ak bude mimoúrovňovo riešená a ak tam budú jazdiť NOVÉ VIACČLÁNKOVÉ ELEKTRIČKY. Myslím, že by to prinieslo skvalitnenie dopravy nielen v Petržalke, ale aj v celej Ba, lebo predpokladám, že tie linky nebudú končiť len na Šafku, ale budú pokračovať aj do iných častí.

A som si istý, že ma za tento príspevok zvozíš, ale som na to pripravený. ?
Reply on: Peon #56127:
Áno, zrejme iba ten prejazdový voz. Takisto na 30 a 80 je jeden voz z Kraksňan, čo tam robí ráno a poobede po kole (na L80 2 kolá, lebo z Kopčian aj z Matadorky); no a tá 30/6/80/6, robila poobede aj kolo na 29/3. po novom to bude ráno aj poobede na 28/4.
Pre vlkä (na zast. CePo) sa síce nič nemení, ale akonáhle sa v akomkoľvek služobnom cestovnom poriadku niečo zmení, nech je to hocijaká "blbosť", musia sa k tomu dátumu zmeniť všetky existujúce druhy CP; preto sa často vylepujú nové ZCP, kde je fakticky iba zmena dátumu, ostatné všetko ako predtým. Minimálne v prípade L30 platnej od zajtra to tak je.
Reply on: Sommelier #56128:
to tu zopar ludom nevysvetlis, totizto to co v BA vznikne nebude nic ine len dalsia radiala, ktora akurat bude mat novy zvrsok a bude mimourovnovo riesena 🙂
Reply on: inTony #56115:

Ja by som na tvojom miete zabudol na vyuzivanie existujucich trati. A to pomerne rychlo. Existujuce trate su tak nenormalne, ale neskutocne nevhodne (cest racianskej radiale, ktora je miestami pouzitelna) na vykonavanie funkcie NDS. V ziadnom pripade by som ich nerozsiroval do dalekonosnejsich zamerov typu elektrickou do Pezinka ci Stupavy.
Blbost. Predtym ako niekto schvali ten samovrazedny projekt NDS postaveneho na existujucich tratiach, nech skusa cakat, vystupovat a nastupovat na nastupnych ostrovcekoch o sirke 1 meter ! Rozsirit sa daju tak akurat do Hlohovca.
A nech niekto posadi tu salinu na krizovatky s inymi formami dopravy kazdych 100 metrov.
A nech niekto posle 50 metrove vozy otacat sa k Narodnemu Divadlu.
A nech mi niekto povie, ze podkopat polku mesta je realne v nablyzsich rokoch.
Dnes som v 83-ke videl "zamrznutý" označovac lístkov - stále ukazoval čas 12:31 h a neoznačoval cestovné lístky. Tak mi napadlo, ak by sa ten jeden jediný označovač, čo je v minibusoch pokazil, bol by to dôvod na odstavenie vozu (teda bolo by treba kvôli tomu vyslať záložné vozidlo)? Alebo sa dá ten označovač len nejako reštartovať a začne znova fungovať?

Čo sa menilo v CP linky č. 20? Zdá sa, že nič... Žeby sa menil čas odchodu spojov, ktoré zabezpečuje "prejazdový" klbák z liniek 23, 24 a 26? Btw, ktoré sú to vlastne spoje frenky? ☺ Ale ten aj tak nie je v CP vyznačovaný, tak je to jedno, nie?

A čo sa menilo na takej 30-ke či 80-ke?
AAA: Tá žena čo tam bola jazdí na trolejbusoch menej ako zadrela, pravda je iná... nechcem to rozvádzať.
Dnes bola na Markíze v TN reportáž o vodičoch t-busov. Boli tam zábery z Hroboňky a pár viet nejakých vodičov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.