Podľa vedenia DPB, je električka už teraz nosným systémom. Ak bude prechod mostom dokončený podľa teba v roku 2012, prechod tunelom by bol hotový v roku 2030 najskôr...
Ak by sa aj staval pomocou železníc, podzemná dráha by sa odpájala a došla by len po centrum pretože na ďalšie pokračovanie by neboli peniaze, ako sám hovoríš, že mesta na tunel nikdy nebude mať..
2/3. Nemusí byť tunel, prechod mostom by mohol byť definitívny. Stačil by cestný podjazd Vajanského nábr. - Dostojevského rad, bez odbočenia na Štúrovu. Veľmi by sa tým odbremenila Štúrova ulica. Električkám by mohlo byť čiastočne zmiernené stúpanie Na Starý most. Tak aby sa nenarušila alebo čo najmenej narušila panoráma Šafka. Kľudne by sa trať mohla rozvetviť aj na Pribinovu. Križovatka by bola už pešiu zónou až po autobusové zastávky. Prístup na Štúrovu by bol z Dobrovičovej a Pribinovej, čo by neovlplivnilo električkovú dopravu. Štúrova ulica bz bola jednosmerná len smer na Kamenné námestie. Námestie SNP sa tiež počíta ako pešia zóna takže ani tu bz nemali byť ovplyvnené električky. Špitálska bz bola obojsmerná až od križovatky Rajská-Hollého. Obemedzila by sa týmto tranzitná IAD cez centrum, čo by znamenal aj pokles emisií a zvýhodnili by sa chodci a električky.
4. Ak by sa uvažovalo s traťov na Hlavnú stanicu po priečnej osi, električka bz mohla vojsť do podzemia v hornej časti Námestia SNP pred Hurbanovým námestím.
Trať cez Hlavnú stanicu by bola v podzemí a napojila by sa na Miletičovej na Ružinovskú radiálu.
Čo sa týka trate cez ASMN, tak bz bola pokračovaním trate z Vajanského nábrežia povrchovo, s napojením aj z Petržalky a Štúrovej, cez Pribinovu a Olejkársku kde bz vošla do podzemia. Z podzemia by vychádzala až pri Istropolise, tam by sa neskôr napojila na Ružinovskú radiálu. Možno uvažovať aj nad odobčkou na Ružinovskú radiálu cez Metodovu.
Na trati vedúcej Obchodnou a Radlinského, by mala električka na križovatkách Floriaánske nám., Kollárovo nám. Vazovova prednosť.
No myslim,ze nie je nic zle ked sa stavia metro 30rokov.Len rozdiel je v tom ze uz o 4roky by mohlo sluzit obyvatelom na nejakom useku ktory by bol definou postaveny.A dam ti otazku.Co teda chces robit 30-40rokov s elektrickou?Zacneme obkladat kolaje so zlatom?Alebo nebodaj chces jej vybudovat tunely?No len mi nenapis,ze ano. ?
Ak su tvoje myslienkove pochody ohladom NDS rovnake ako pri posudzovani Igorka, tak dakujem pekne, pretoze na rozdiel od teba ho poznam aj osobne a nevies, o com hovoris. Rovnako to bude asi aj v pripade NDS
tak to nepoznas siemens poznam priamo par ludi v rakuskom siemense tam to fakt niekedy vyzera dost divoko
Re #56037 Matej Balog: mne ohromne vadi, ze mesto blokuje projekt zeleznice, ked samo vie ze na tunel mesto ako take bez vyrazneho prispenia statu nikdy na tunel nebude mat.
Re #56038 Martin Fundárek: netreba vymyslat ziadne nove veci to su overene veci, ze je to len vecou projektu, komplexnejsie veci sa riesili ako toto
elektricka resp petrzalska radia s napojenim na safko ako sa planuje je vsetko mozne, len nie nosny system
so spolupracou mesta by bol projekt dokonceny aj skorej.
a ty si myslis ze petrzalska radiala bude skorej ako v roku 2012 ?
Re #56041 Andy: dalsi co nepochopil mna tu nikto nenasiera, ja sa tu ohromne bavim
skor tunak par ludi si riesi svoje komplexi, vid igorko :))
All except minerálka: Už pár dní otrávený sledujem vašu diskusiu s tou minerálkou, ale stále mi akosi uniká, prečo ste ešte neprišli na to, že tá minerálka diskutuje preto, aby vás kontinuálne nasierala, a nie preto, lebo tu chce nejaké metro. Tej minerálke proste leziete na nervy, a ona vám a bude s vami diskutovať až kým neustúpite. Tak to spravte čo najskôr a tomuto fóru sa vráti trošku normálnejšia farba.
Andy