Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #56054:
Ja zase mám už dlhšie nápad dať 501, alebo 505 cez Kramáre a zrušiť 518.
Reply on: HB real #56050:
Predstav si, že jej chcem postaviť tunely. ?
A ako ti mám vysvetliť, že to metro by vôbec o štyri roky nebolo, lebo naň nie sú peniaze.
Inak tak mi napadlo. Čo keby sa zrušila linka 501 a linka 502 by išla až do DNV?
Reply on: aquila #56044:
Podľa vedenia DPB, je električka už teraz nosným systémom. Ak bude prechod mostom dokončený podľa teba v roku 2012, prechod tunelom by bol hotový v roku 2030 najskôr...
Ak by sa aj staval pomocou železníc, podzemná dráha by sa odpájala a došla by len po centrum pretože na ďalšie pokračovanie by neboli peniaze, ako sám hovoríš, že mesta na tunel nikdy nebude mať..
Reply on: Technopol #56034:

1. Súhlas

2/3. Nemusí byť tunel, prechod mostom by mohol byť definitívny. Stačil by cestný podjazd Vajanského nábr. - Dostojevského rad, bez odbočenia na Štúrovu. Veľmi by sa tým odbremenila Štúrova ulica. Električkám by mohlo byť čiastočne zmiernené stúpanie Na Starý most. Tak aby sa nenarušila alebo čo najmenej narušila panoráma Šafka. Kľudne by sa trať mohla rozvetviť aj na Pribinovu. Križovatka by bola už pešiu zónou až po autobusové zastávky. Prístup na Štúrovu by bol z Dobrovičovej a Pribinovej, čo by neovlplivnilo električkovú dopravu. Štúrova ulica bz bola jednosmerná len smer na Kamenné námestie. Námestie SNP sa tiež počíta ako pešia zóna takže ani tu bz nemali byť ovplyvnené električky. Špitálska bz bola obojsmerná až od križovatky Rajská-Hollého. Obemedzila by sa týmto tranzitná IAD cez centrum, čo by znamenal aj pokles emisií a zvýhodnili by sa chodci a električky.

4. Ak by sa uvažovalo s traťov na Hlavnú stanicu po priečnej osi, električka bz mohla vojsť do podzemia v hornej časti Námestia SNP pred Hurbanovým námestím.
Trať cez Hlavnú stanicu by bola v podzemí a napojila by sa na Miletičovej na Ružinovskú radiálu.
Čo sa týka trate cez ASMN, tak bz bola pokračovaním trate z Vajanského nábrežia povrchovo, s napojením aj z Petržalky a Štúrovej, cez Pribinovu a Olejkársku kde bz vošla do podzemia. Z podzemia by vychádzala až pri Istropolise, tam by sa neskôr napojila na Ružinovskú radiálu. Možno uvažovať aj nad odobčkou na Ružinovskú radiálu cez Metodovu.
Na trati vedúcej Obchodnou a Radlinského, by mala električka na križovatkách Floriaánske nám., Kollárovo nám. Vazovova prednosť.
Reply on: Emo #56048:

To nie je napad ale potreba a samozrejmost.
A co sa tyka ospinovanie Ba. tak len si prejdi prispevky na metrowebe.
Reply on: AAA #56032:

No myslim,ze nie je nic zle ked sa stavia metro 30rokov.Len rozdiel je v tom ze uz o 4roky by mohlo sluzit obyvatelom na nejakom useku ktory by bol definou postaveny.A dam ti otazku.Co teda chces robit 30-40rokov s elektrickou?Zacneme obkladat kolaje so zlatom?Alebo nebodaj chces jej vybudovat tunely?No len mi nenapis,ze ano. ?
Reply on: Mego #55983:
Nikto netuší, asi to stojí polorozobraté niekde na Trnávke. ? ?
Reply on: HB real #55980:
Nie zlý nápad, konečne si napísal voľačo pekné a múdre napísal. ? ?
Reply on: aquila #56044:
Ak su tvoje myslienkove pochody ohladom NDS rovnake ako pri posudzovani Igorka, tak dakujem pekne, pretoze na rozdiel od teba ho poznam aj osobne a nevies, o com hovoris. Rovnako to bude asi aj v pripade NDS 🙂
Reply on: aquila #56044:
No tak sa bavíš, ale ostatní nasraní sú. Prečo im kazíš deň? 😃
Reply on: Emo #56043:
tak nech mesto sa nekasle do projektu filialka 🙂 a nech tu nebalamuti ze niekedy bude stavat tunel 🙂
Reply on: AAA #56032:
tak to nepoznas siemens 🙂 poznam priamo par ludi v rakuskom siemense tam to fakt niekedy vyzera dost divoko 😉

Re #56037 Matej Balog: mne ohromne vadi, ze mesto blokuje projekt zeleznice, ked samo vie ze na tunel mesto ako take bez vyrazneho prispenia statu nikdy na tunel nebude mat.

Re #56038 Martin Fundárek: netreba vymyslat ziadne nove veci 😉 to su overene veci, ze je to len vecou projektu, komplexnejsie veci sa riesili ako toto 🙂

elektricka resp petrzalska radia s napojenim na safko ako sa planuje je vsetko mozne, len nie nosny system

so spolupracou mesta by bol projekt dokonceny aj skorej.

a ty si myslis ze petrzalska radiala bude skorej ako v roku 2012 ? 🙂

Re #56041 Andy: dalsi co nepochopil 🙂 mna tu nikto nenasiera, ja sa tu ohromne bavim 🙂

skor tunak par ludi si riesi svoje komplexi, vid igorko :))
Reply on: aquila #55934:
My nemáme strach z tunelov, my len vieme, že sú drahšie a že na ne nemáme. ?
Reply on: Andy #56041:
Súhlasím. Odkedy je tu táto nekonečná rozprava, toto fórum nespoznávam.
All except minerálka: Už pár dní otrávený sledujem vašu diskusiu s tou minerálkou, ale stále mi akosi uniká, prečo ste ešte neprišli na to, že tá minerálka diskutuje preto, aby vás kontinuálne nasierala, a nie preto, lebo tu chce nejaké metro. Tej minerálke proste leziete na nervy, a ona vám a bude s vami diskutovať až kým neustúpite. Tak to spravte čo najskôr a tomuto fóru sa vráti trošku normálnejšia farba.
Reply on: 81-71 #55940:
Pekne si to napísal, ale nezabúdaj, že na to metro tak skoro mať nebudeme, budeme radi keď sa nám podarí postaviť tú električku.
Reply on: Andy #56036:
mozno si z dvoch vyplat niekoho uplatil. ja tiez poznam ludi ktori uz nie su invalidmi vdaka novej kategorizacii a bohvieako nezarabaju...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #55753:
"tunely sa nemusia prekrizit, je to vec navrhu"
Ak to dokážeš navrhnúť bez prekríženia tunelov, tak máš všetky predpoklady na objavenie ďalšej alternatívy euklidovskej geometrie:-). Železnica bude totiž musieť začať klesať hneď za petržalským zhlavím, aby sa stihla zavŕtať pod dunajské dno. A električkový tunel by nevyhnutne musel ísť popod ňu.
Re #55847 aquila: Čo kolabuje na Kamennom námestí? Leda tak IGK popri zastávke vďaka priechodu pre chodcov pri jej čele. Inak som si tam žiaden kolaps nevšimol.
Re #55911 aquila: Mesto sa nevzdalo výstavby NDS. Len tým NDS má byť električka.
Re #55940 81-71: "Vacsia prepravna hodinova kapacita, rychlejsia preprava, nizsia koliznost/co je sposobene vyssim stupnom segregacie oproti elektricke/vacsia miera mestotvornosti, vacsi potencial co sa rozvoja mesta tyka co suvisi aj s tym, ze ma lepsiu prepravnu kapacitu, atraktivnejsi sposob cestovania /tiez sa dajme tomu v Prahe nevyberiem krizom mestom pomalou elektrickou ale rychlim metrom/"
Kristove rany, kto hovorí o POMALEJ električke? V Prahe je základom NDS metro a tam, kde je metro, je električka len doplnkovou dopravou. Segregovaná električka s modernými vozidlami nemá oproti metru vyššiu kolíznosť, nižšiu mestotvornosť či rýchlosť atď. Nemôžeš porovnávať metro a K2.
Re #55944 aquila: "dokoncenie do roku 2015, mozno 2017" Hmm, pekná perspektíva - autobusy ešte 9-12 rokov.
Reply on: Technopol #56034:

1.) Zhodneme sa.
2.) Starý most vyhovuje, tunel možno ani nie je nutný, ale ktovie, čo bude v budúcnosti.
3.) Aby to bolo čo najskôr, úrovňové križovanie s fungujúcou preferenciou.
4.) Jasné, ale tento úsek tak skoro nebude.

Re #56033 AAA:
Inak si to ani neviem predstaviť. Nutný tunel na Letisko? Ale prečo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.