Reply on: AAA #55973:
Ja som za rýchlodrážnu električku, teda plne segregovanú.
Tak to som pochopil tak,ze v centre pod zemou a na okrajovych stvrtiach podla podmienok prostredia?A to je potom aky rozdiel medzi metrom a tamway?Je jedno co bude premavat po radialach.Naj.je aby to spolahlivo a rychlo previezlo obyvatelov.Len este mam otazku.Aky rozchod kolajiska by ti vyhovoval?
81-71
1. Ludia nikam nemiznu, iba sa stahuju na predmestia a do
obci naokolo. Ti ludia ale v meste defakto zostavaju a su tu denne pritomni, iba administrativne patria k obci 1km od BA. Treba sa na to kukat ako na aglomeraciu.
2. Aj Praha potom vymiera podla tvojich pravidiel...i ked realne sa ti ludia stahuju iba na okraj, administrativna zalezitost s tymi poctami...
3.Prazdne byty asi sotva, inak by tu nebol taky stavebny boom, ktorý inde na Slovensku neba obdobu!!! Najvacsi stavebny boom od socializmu, od roku 1989 !!! Tolko bytov by sa nestavalo, ak by nebol dopyt, ktory by nebol, ak by boli prazdne byty. A upozornujem, nestavaju sa len luxusne byty...
4.Kukni si navrh metra a navrh elektricky ako NDS pre Bratislavu a porovnaj si stupen segregacie oboch projektov vo finalnej podobe!!!
5.Brno vs Bratislava - niekde ta hranica musi byt a 100-150 000 ludi denne pritomnych v meste je rozdiel. Okrem toho Brno ma realne o 60-70 000 menej obyvatelov a navyse Bratislava je Hl. mesto SR, co je tiez trocha ine postavenie a BA je o dost vyznamnejsi dopravny uzol + region BA-Vieden ma ohromny potencial...Hl.mmesto je vzdy trosku inak postavene v kazdom ohlade