Reply on: aquila #55929:
Pozri, ty žobráčik beusácky. Ja ti nebudem vysvetĺovať náplň práce produktového managera. Ty by si to jednak nepochopil, jednak na to nemáš. Preto si pletieš produktového managera s akýmsi veĺkoskladom. A na hodinu by si ma možno vyhodil, ale ty v živote so svojou pseudovysokou školou neb udeš mať na to, aby si mi šéfoval. Keby som mal taký komplex, ako ty, tak sa nazvem nejako ináč. Ale ja to nepotrebujem. Ja robím prácu, ktorá ma baví a ktorú som robiť chcel. A nie ja som sa tu oháňal tým, že rozumiem miliardovým investíciám. Na to, čo je reálne a čo nie, stačí elementárny zdravý rozum. Ahoj, žobráčik, Yamahu ti predám, pre mňa je zákazník nadovšetko.
aquila
inak ohladne zapustania by som zapustal elektricku. neviem presne ake sklony eliny zvladnu, ako rychlo by muselo rameno s elektrickou klesat, ale skor by som to videl v zapustani elektricky do sturovej a miernom nadvihnuti cesty.
ale celkovo safko je hrozne hrozne problematicky bod a tam by sa to najlepsie vyriesilo zburanie umelky branim elektricky tym smerom...
zapustit aj elektricku smer na radialy smerom na zapad, proste to by chcelo _hodne_ komplexne riesenie
inak ja to skor vidim tak, ze ked sa dokonci elektricka niekde v roku 2012-2015 tak nejaka prestavba minimalne do 2025-2030 padne. to sa mozeme stavit.