Reply on: 81-71 #55947:
Lenže mesto s počtom obyvaeľov do 500 000, metro nepotrebuje a stačí mu rýchlodrážna električka, resp. DLR, alebo VAL. Alebo vieš čo, chodˇ na ŽU, a možno ti za tento názor hneď ponúknu miesto.A metro do Petržalky: Nuž postavenie úseku Kamenné nám. - Janíkov Dvor obslúži radiálu, kde treba najvyššiu hodinovú kapacitu v celej sieti. Takže ak to chceš porovnať s Prahou tak sa to rovná úseku C Florenc - Háje.
Re #55948 aquila: Ukázal si svoju neznalosť intervalu napr. v Prahe. Citujem: ,,ani M1 nechodi v prahe v 90 sekundovom intervale"
Úradná obsaditeľnosť je pri 8 osôb/meter.
Re #55965 HB real: Ja som za rýchlodrážnu električku, teda plne segregovanú.
aquila
inak ohladne zapustania by som zapustal elektricku. neviem presne ake sklony eliny zvladnu, ako rychlo by muselo rameno s elektrickou klesat, ale skor by som to videl v zapustani elektricky do sturovej a miernom nadvihnuti cesty.
ale celkovo safko je hrozne hrozne problematicky bod a tam by sa to najlepsie vyriesilo zburanie umelky branim elektricky tym smerom...
zapustit aj elektricku smer na radialy smerom na zapad, proste to by chcelo _hodne_ komplexne riesenie
inak ja to skor vidim tak, ze ked sa dokonci elektricka niekde v roku 2012-2015 tak nejaka prestavba minimalne do 2025-2030 padne. to sa mozeme stavit.