Reply on: galiyosha #55894:
IMO, politická vôľa nie je momentálne na nijakú štátnu dotáciu, je to zaseknuté medzi jednou koaličnou stranou (MF, MDPaT, železnice) a druhou (mesto), do volieb sa to už asi nezmení, a čo za hrôzu bude po voľbách, to si ani nechcem predstavovať. Nosný systém - akýkoľvek - sa dá budovať len v prípade, ak štát, mesto (prípadne región) pôjdu spolu. Buď sa dohodnú, alebo sa budú robiť jednostranné trvalé provizóriá a trucpodniky.A k tej časti - "ja, ako obyvateľ Petržalky...": nemusíš tu robiť vyhlásenia ako "robotníci z Kablovky proti podvratným silám" - toto je diskusné fórum, tu sa o ničom nerozhoduje, a či sem niekto napíše taký alebo onaký názor, na konečný výsledok, čo sa udeje to nemá nijaký vplyv. Budeš mať šancu ovplyvniť vývoj - napríklad vo voľbách.
A nebuď paranoidný - problém Petržalky nezapríčinili nejakí "metrofili", ale konkrétne rozhodnutia konkrétnych ľudí, najmä politikov (ktorí nemali nijaký vzťah nielen k metru, ale ani k doprave ako takej) a mlelo sa to raz tak, raz inak.
fobust
Hmm. Keď si taký brutálne múdry, šikovný a všetko o nás vieš (aj naše názory a mená) a dokonca si múdrejší ako všetci my dokopy, tak načo tu vlasne píšeš? ? Lebo ak to všetko vieš, tak potom vieš aj že takto môžeš písať donekonečna tie tvoje "argumenty" ale nás nepresvedčíš. Daj mi sem výpočet prepravnej kapacity ťažkého 5-vozňového vlaku metra, vypočítaj k tomu interval, zohľladni a daj zoznam autobusových linek ktoré by si zrušil. To by pre začiatok malo stačiť. Akákoľvek diskusia s tebou nebude, pokaľ nepredložíš to, o čo som ťa požiadal. Ďakujem. ? Ak si odborník na dopravu, tak si vieš tieto veci jednoducho zistiť a vypočítať (výpočet prosím uviesť v príspevku). Prajem ti pekný večer. ?