Reply on: galiyosha #55894:
IMO, politická vôľa nie je momentálne na nijakú štátnu dotáciu, je to zaseknuté medzi jednou koaličnou stranou (MF, MDPaT, železnice) a druhou (mesto), do volieb sa to už asi nezmení, a čo za hrôzu bude po voľbách, to si ani nechcem predstavovať. Nosný systém - akýkoľvek - sa dá budovať len v prípade, ak štát, mesto (prípadne región) pôjdu spolu. Buď sa dohodnú, alebo sa budú robiť jednostranné trvalé provizóriá a trucpodniky.A k tej časti - "ja, ako obyvateľ Petržalky...": nemusíš tu robiť vyhlásenia ako "robotníci z Kablovky proti podvratným silám" - toto je diskusné fórum, tu sa o ničom nerozhoduje, a či sem niekto napíše taký alebo onaký názor, na konečný výsledok, čo sa udeje to nemá nijaký vplyv. Budeš mať šancu ovplyvniť vývoj - napríklad vo voľbách.
A nebuď paranoidný - problém Petržalky nezapríčinili nejakí "metrofili", ale konkrétne rozhodnutia konkrétnych ľudí, najmä politikov (ktorí nemali nijaký vzťah nielen k metru, ale ani k doprave ako takej) a mlelo sa to raz tak, raz inak.
AAA
Ak by bola potreba 20 000 osôb/hodina, tak ti stačí 14 vlakov/hodina. Teda interval 60/14 4, 2 min. v špičke. No pre metro je to interval vhodný skôr do víkendového prevádzkového režimu. Takže tak.