To isté, čo ty tvrdíš mne, môžem tvrdiť aj ja tebe vo vzťahu k metru (ako to dopadne, nebude na vozidlá,...).
Čo sa týka Šafka, tam to môže riešiť reorganizácia dopravy. Napr. semafor bude púšťať v špičke vždy jednu súpravu v každom smere v rovnakom čase. Zrušenie odbočenie Štúrová - Dostojevského rad,.... Hoci uznávam, mimoúrovňový variant by tú križovatku riešil najlepšie.
Čo sa týka Kamenného nám. to sa dá riešiť, zase útlmom IAD a tým pádom, budú mať električky dlhší signál voľno, alebo reorganizáciou električkovej dopravy. (Napr. L 11 a 14 budú práve podľa návrhu mesta predĺžené do Petržalky.)
Re #55895 aquila: Ja som si za ten možno týždeň, čo tu prebieha táto diskusia všimol od teba tieto ,,argumenty":
1. Petržalská radiála by zdegradovala na obyčajnú.
2. NDS by sa tak skoro v CMO nezapustil pod zem.
3. ŽSR idú stavať VRT pod Petržalkou.
4. Problém Šafárikovho nám.
5. Štát by prispel na metro.
Moje protiargumenty:
1. Odkiaľ vieš, že metro by nezdegradovalo tiež.
2. Odkiaľ vieš, že výstavba metra by na dlhé roky neskončila hneď za mostom.
3. Už ti tu bolo povedané, mesto aj tak tunel zacvaká zo svojho.
4. Pozri začiatok celého príspevku.
5. Všetky tieto rozhodnutia sú politické. Teda ak bude mesto vedieť lobovať, vylobuje peniaze aj na električku. No ak lobovať nevie, tak nedostane na metro nič.
A ešte niečo, mesto so 450 000 obyvateľmi podľa akéjkoľvek odbornej knihy metro nepotrebuje.
Re #55921 drink: Vzhľadom na trasovanie žel. tratí v meste pochybujem o význame.
"S-bahn je pekná vec, ale Bratislave by vzhľadom na jej prepravné nároky a tvar mesta pomohol asi ešte menej, než to zbožňované metro" - určite to nie je všeliek, ale vzhľadom na stále väčší počet dochádzajúcich, by význam určite mal. Okrem toho, nie všetci cestujú do centra.
Všeobecne si myslím, že je to zaujímavá téma, ktorá má ešte veľký potenciál na dobré nápady - možno sa nejaký objaví na tomto fóre.
Požadujem teda od Teba materiály, z ktorých bude jasne vyplývať overiteľnosť Tvojich tvrdení o odmietnutých miliardách z federálneho rozpočtu (nehodlám Ťa ťahať za slovíčka, hoci si napísal zjavnú blbosť), EÚ ap! Inak trvám na tom, že sa nejedná o žiadne fakty, ale len o Tvoje výmysly, ktoré sa tu snažíš ako fakty podsúvať!
Tá trať je síce pekná, ale keď som tadiaľ minulý rok 2x išiel električkou, tak sa tam jazdilo nejak pomaly... Neviem či to bolo spôsobené blbou chronometrážou alebo čím, ale mal som pocit zbytočného zdržovania.
O Igorkovi nehanebne klameš a nemáš ani len toľko odvahy, aby si povedal: Ja, Debilenko Minerálkovič, som študent 3. ročníka Podnikateľskej Akadémie, o miliardových investíciách rozhodujem na mysli a vo sne a o Igorkovi si zo slepej závisti vymýšľam, čo mi slina na jazyk prinesie.
Sám tu ohováraš anonymitu na internete a pritom sám ju len využívaš na to, aby sa ostatní nedozvedeli, že si telesne aj duševne postihnutý chudáčik, čo mu rodičia zaplatili súkromnú VŠ.
O Igorkov i klameš a nemáš ani len toľko odvahy, aby si povedal: Ja, Debilenko Minerálkovič, som študent 3. ročníka Podnikateľskej Akadémie a o miliardových investíciách rozhodujem na mysli a vo sne!
Sám tu ohováraš anonymitu na internete a pritom sám ju len využívaš na to, aby sa ostatní nedozvedeli, že si telesne aj duševne postihnutý chudáčik, čo mu rodičia zaplatili súkromnú VŠ.
Takže skutočne nemáš na to, aby si sa rovno postavil a odpovedal? Len momotiny vieš trepať? No, presne ako som si po tvojich úbohých výpadoch voči bystričanom myslel. No nič. Evidentne v tvojom prípade paltí - krivá chrbtica, krivý charakter.
staci citat ja za to nemozem, ze mesto sa vzdalo vystavby nosneho systemu. bol vyskrtnuty z verejnych prac a namiesto toho sa tam objavila severna tangenta
to su neni zbozne prianie, ale neschopnost ludi na magistrate.
Re #55904 S499.1023: ale igorko, ti hovorim uzenies si infarkt dorob si v klude ten cenik, vynadaj tam zopar skladnikom a potom sa sem vrat
jo a vies, ono existuje taka vec, ze ludia si nepotrebuju dokazovat nieco ako ty, ale ti mozem povedat, o moje vzdelanie sa bat nemusis skor tak badam z tvojich prispevkov, ze teba ani nezobrali na nejaku sukromnu pofidernu skolu, tak zavidis
inak o tvojej nevzdelenasti a neokrochanosti sa clovek presvedcuje z kazdeho tvojho prispevocku inak pekny den ti prajem a nezahalaj s tym cenikom!
Mojím cieľom nebolo navážať sa do pásmovej prevádzky na B, ale skôr poukázať na to, že keby podobné súpravy jazdili do Petržalky, tak na jej konci, keďže tam neexistuje žiadna regionálna doprava, ktorú by metro poberalo, by to vyzeralo s atraktivitou obslužnosti ešte horšie.
#55882 Turbo:
Já to nevzathoval na sebe, ale na nás. Protože MY jsme si trolejbusy nezrušili a kdyby bylo na nás, dodnes by tu jezdily. Takže tvá narážka na to, že jsme si je neměli rušit, byla asi stejná, jako bych tvrdil, že Bratislaváci mohou za zbourané historické centrum. Čeština moc pěkná, ale jako pokus to beru. ?
Je pravda, že na Béčku je pásmový provoz hrozný. Ten se má snad zrušit v blízké době, kdy se začnou po trase prohánět modernizovaný vlaky. Se zrušením pásmového provozu, aspoň ve špičkách, se doufá do 1.9.2006.
galiyosha