No, dnes bol na rakovinabuse (linke 50) serbel B732 c. 3177. Nic zvlastne, ved su aj horsie karosy (1119, 1121, etc...), ale keby som vedel co ma caka, tak ani nenastupim. Uz pri nastupovani pri istom nemenovanom nakupnom centre v Novom meste sa mi nieco nepacilo. Masa ludi vystupila, druha masa sa tlacila dnu. Ja samozrejme ihned na zaciatku, aby som si sadol. Sadol som si do zadu, nad koleso. Zasycaly dvere, pomalicky sa zavreli (asi slaby tlak, ale skor nefunkcny rozvadzac v pneumatickom obvode). Esteze sme cakali, kym nas kolona aut obide, aby sme mohli vyjst zo zastavky, inac by sa tie dvere zavreli az pri rychlosti cca 20 km/h. Vodic motor najprv vyturoval, potom zaradil kvalt a s velkym rachotom sme sa pohli. Cez vyfuk neslo nic, vacsina totiz unikala dakde inde, ale najma do vozu. Bol tam taky smrad, ze to sa nedalo vydrzat. Tie tri zastavky co som isiel mi uplne stacili, sa divim tomu vodicovi ako to moze vydrzat byt tam zavrety v tom smrade. Ked som vystupil pri istom OD tak som si obisiel voz, reku ako sa to pohne. S velkym ramusom motora a s dymom spod zadnej casti (pritom neslo z vyfuku nic, ani oblacik!) sa ten srot dostal na obratisko. Neviem co tomu bolo, ci prasklo vyfukove potrubie (keby bolo iba derave, tak to urcite nenasava splodiny do vnutra autobusu, pokial to autobusom mozem nazvat), alebo ci ma motor poskodenu hlavu, alebo co ja viem co. Ale zvuk to malo naozaj krasny, este lepsi ako Bublifuk 4400 aj s jeho V8 motorom (mimochodom jediny autobus s motorom V8 v Bratislave). Ale kvoli tomu zvuku to aj tak nestalo. Ten serbel treba cim skor zosrotovat, tomu nepomoze uz ani plynofikacia... Jo, a ked by ste sa rozhodli, ze pojdete navstivit Krasnany, nezabudnite si pozriet "brata" 3177, serbel 3163, pokial sa este celkom nerozpadol.
Doktor