AAA: Tiež odporúčam U6 (pekný výhľad je najmä v úseku Längenfeldgasse-Gumpendorfer Straße, kde vlak vychádza z podzemia a pokračuje na most)...
Z U-Bahnov je zaujímavá ešte U4, ktorá ide veľkú časť svojej trasy v polozapustenom koridore.
Ak chceš ísť električkou, tak najlepšia je asi klasická turistická trasa po Ringu (linky 1, 2, D)
podla mna su tam vsetky linky svojim sposobom zaujimave. Takze kamkolvek nastupis, myslim, ze to bude zaujimave.
Pre mna bola naposledy najzaujimavejsia linka metra U4, pretoze trat mi vtedy pripadala na Viedenske pomery velmi rozbita. Ako je na tom teraz neviem. ?
co to je minimalna doba statia? Ja by som povedal, ze pri priebeznej konecnej je to 0min. Napr. Racianske myto L34, alebo Safko L12. No a na normalnej konecnej limit nieje. Musia sa vsak dodrzaivat bezpecnostne a pracovne prestavky. ?
Vhodné by to bolo, ibaže nie sú peniaze a nie som si istý, či by nebol potrebný ďaľší minibus na linku č. 44 (brutálnym riešením by bolo zrušenie linky č. 42, ktorá nie je moc využívaná, no ľudia, čo za ňu bojovali by asi skolabovali ? a médiá by DPB totálne zmietli ? ).
Re #55325 Peon: Skúšala si ho kontaktovať e-mailom (viď sekcia v menu "kontakt na imhd.sk", či tak nejak sa to volá. ☺
OTÁZKA: Vedeli by ste mi povedať, aká je minimálna doba státia na konečnej zastávke? ?
Vo vestniku som nasiel verejnu sutaz DPB na rozšírenú veľkú prehliadku trolejbusov 14 Tr a 15 Tr v rámci opravy a to v pocte 14 Tr - 10 ks/rok, trolejbus 15 Tr - 5 ks/rok. Zmluva by mala trvat do 31.12.2008.
Kriteriami su cena a dodacia lehota. Vysledok v.s. by mal byt na konci januara.
Cele to najdete na uvo.gov.sk vo vestniku cislo 237 z 12.12.2005.
To už by som ju predĺžil až po parkovisko dole pod reštauráciou "VEŽA", kde dnes absentuje pokrytie MHD. Ide však o to, kde zobrat peniaze na dalšie vozokilometre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA