Reply on: galiyosha #55152:
Tak som to nemyslel ze rozpnutie linkoveho stykaca je nudzova brzda ... Myslel som ze instruktor stlaci tlacitko cim prerusi funkciu vodicovej paky a prevezme kontrolu resp. kontrolu prevezme priamo pohybom "intruktorskej" druhej paky keby tam bola...No to je len alternativa ako by to mohlo byt
galiyosha
Mňa oveľa viacej škre doprava v sedle. Nemôžem povedať, že by mala kapacitné problémy, ale zatiaľ čo predtým mala oblasť, kde bývam, spojenie s centrom so 6minútovým intervalom (ak človeku ušla 93, akurát stihol preši prísť na následnú 94), plus sa dala použiť aj 90, teraz ostala len 93 s 12minútovým intervalom. Použiť 99 je hop alebo trop, lebo keďže nechodí na Smolenickú, jeden nikdy nevie, či mu pôjde skôr ďalšia 93 alebo 94 z Holíčskej...
Ale s tým sa asi veľmi nedá čo spraviť. Egoistický návrh by bol zrušiť v sedle 94 a hodiť autobusy na 93 tak, aby s 8minútovým intervalom nadväzovala na 98/99. Ale to by som zas zhoršil obslužnosť zvyšku Petržalky, ktorá jazdí aj 94...