Niekde tuším na internete som cital ,že ta preferencia bude dokončená až na jar. Ževraj preto lebo idú ešte pri Tatra banke v Karlovke postaviť ďalší semafór. No neviem či je to pravda ale asi áno......... ?
Ja chodím k OD Slimák pomerene často a ten prístrešok na nástupišti rozhodne nepovažujem za zbytočný i keď je pravda, že ľudia sa mohli skryť aj do priechodu pod budovou.
Re #54149 KLF: Som veľký zástanca preferencie električkovej dopravy, nakoľko pravidelne cestujem na Račianskej radiále a tie semafory lezú na nervy. To čo sa však porobilo na Karloveskej resp. Dúbravskej radiále to NIE JE PREFERENCIA! To je nič iné ako spomalenie a tým pádom aj zneefektívnenie cestovania električkou. A aký bude následok? Viac áut, viac smogu, špinavé ovzdušie, väčšie zápchy, viac nehôd, atď... ? ? ? ? ? ? ?
Vyzera to tak ze aj na Rusovskej ceste bude pristesok no som proti tomu... Radsej nech daju na Racko pre tramvaje a nejak to tam zabezpecia lebo ludi tam tramvaje len tak lizu...Zazil som ze jedna baba urazila smerovku kachne resp.: Kachnina smerovka urazila hlavu babe : ? ? ?
Mas 100% pravdu...Osobne som bol vcera pozorovat preferencie v Dubravke....Nefunguju zrejme v jednom smere...Na Segnerovej ci Jurigovom tak isto ako aj v celom meste...
Cize suhlasim s tebou a som proti preferencii...
Nieco z praxe. Mal som dnes linku 9 (10hodinovka) a zapli dnes semafory pri Druzbe (Botanicka). Preferencia elektriciek, hej ? Polovicku sluzby som presiel na volno a druhu som tam STAL ! A cakal, kym prejdu auticka na pumpu a z pumpy !
Sumasumarum: DALSIE ZASTAVENIE ELEKTRICKY !
Pytam sa - kto je za toto zodpovedny ? tentokrat by som to nezvaloval na DP, ale na MAGISTRAT a PRIMATORA Durkovskeho ! VSETKY tie semafory, ta PSEODOPREFERENCIA spomalila elektricky ! Bolo by zaujimave porovnat cas prejazdu elektriciek z Dubravky po tunel PRED zacatim budovania semaforov a PO vybudovani (obavam sa, ze este sa to neskoncilo).
Kto je za to zodpovedny ? Kolada ? Durkovsky ? Asi obaja, bo bez oboch podpisov by sa to nezaobislo. Treba ich odvolat.
Heh, dik za varovanie, budem si na neho davat pozor ? Inak, cital som, z chuti som sa zasmial
Re SZKV a Ikarusy 280: Asi najlepsie informacie o nich podal Galiyosha - najpravdepodobnejsie ich stretnes na petrzalskych linkach (hlavne 93/94 a 95, a po nich 68, 84, 88 a 92 (len v spicke!) ), lebo 4.DPA ich ma najviac
Co sa tyka Ikarusov 283, tych ma 4. zas najmenej, cize za nimi treba utekat na linky 1. a 2. DPA - menovite 21/25 (1.DPA), 31/39 (1.), 34/83 (2.), 50 (1.), 63 (1.), 70 (2.), 75 (2., spicka), 78 (2.) a 98 (1.). Linka 87 (1.) je jednak dost odruky, a dvak sa na nej zjavuju (z mojho pozorovania) najma Ik435; a na linky 61 a 74 (obe 2.DPA) su vypravovane (myslim) najma plynaky. Toz, prijemne odchytavanie a vozenie sa
fobust: Zdrziavam sa hlasovania...ehm komentara. Vulgarizmy pouzivam nerad, a nadavat tym uradnikom do idiotov by bola urazka pacientov trpiacich idiociou. A kedze su stupne 1. debil, 2. imbecil, 3. idiot, a tazsi stupen uz tusim nemame (Papyr, oprav a dopln ma, please), tak ich nenazvem radsej nijako
A jedna pozitivna: Na zastavke OD Slimak na nastupisti L50 nam presne pred 2.5 hodinami vyrastol pristresok JC-d3k0 Chvalim
Len si pomysli. Taký pantograf el. vláčik sa ti vznieti s plameňi do ôsmich metrov , čomu sa nevyhol ani susedný vozeň. Teraz si skús predstaviť požiar v Beuse čo by to bolo za škodu . Proste sme na ňom normálne závysli, či je to hrdzavé, či to trasie zhovadené, proste DPB a jeho Beus je nám nenahraditeľný. ?
Počúvaj, klamár, zmier sa s tým, že keď robíš niekde signalistu alebo výhybkára, tak to neznamená, že rozumieš všetkému, čo sa na železnici škrtne. Trať TN-TT NIE JE určená na 130, je tam NTR (najvyššia traťová rýchlosť) 120 a rušňovodič meškanie nedoháňal jazdou rýchlosťou 130 km/h. Takže: Tú trasu nepoznáš, pre predstih sa nestojí pred stanicou atď. atď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
slovanista21