Ze spominas zastavku Vysoka - ked som minule siel okolo, pozeram ze skratili nastupnu hranu - posunuli ju smerom ku krizovatke. Ktory debil to vymyslel, by ma fakt zaujimalo... teraz, ked prejdu cez krizovatku 2 supravy naraz (co je bezne), tak prva zastane pri oznacniku, a druha bude vytrcat div ze nie az do krizovatky na Kollarku, no kazdopadne uplne zahata krizenie s Vysokou. Tomu hovorim "rozmyslanie" projektantov...dakujem pekne...
Re #54170 slovanista21: Mam. Len ako ti ho dorucim? Mas dost rychlu linku na stiahnutie 250M? Alebo ak ti staci bez videi, tak toho bude len 70M Pozor, crack sposobuje obcasne padnutie hry, ale pri pravidelnom sejvovani je to v pohode
Dobry napad , mohlo by to byt ako na tram safku kde maju auta v pripade prichodu elektricky zastavit...Cize by sa musel spravit akysi system preferencie resp nieco take...Odstranit zabradlie a zastavka umiestnit za cestou ale bolo by to paradne obmedzenie...
Rozmyslal som nad tym...Ze by sa mohlo dat pozdlz nastupista pri kolaje dalsie zabradlie s otvormi presne pre dvere tramvaje... krapet by vodici museli stavat presne resp ze by zabradlie mohlo istym sposobom odsuvat na bok ci uz automaticky ci manualne...a nastupiste by sa rozsirilo o jeden jazdny pruh z cesty resp kusok z neho....
najjednoduchsie by bolo vchadzat a obmedzit tam rychlost tak na 5-10km/h ? ? ?
No ja by som to riešil tak, že by som celé zábradlie (možno hrdzavé) odstránil a nahradil by som ho pevnou stenou (pekným riešením by bola sklená, no tá by sa možno často stávala terčom vandalov alebo by do nej nešťastne nerazilo auto resp. opitý človek (zo strany chodníka). Ak by však predsa bolo mnou preferované sklo, urobil by som každý povedzme 1m opornú tyč (tak ako je v JCDecaux na boku) a pridal by som aj vodorovné spojnice týchto oporných tyčí (vo vzdialenosti asi 50cm od seba). Tým by sa zvýšila bezpečnosť chodcov aj odolnosť steny. Vo výške približne 2 metre by sa stena začala oblúkovito stáčať nad nástupište (tak ako je to pri starých červených zastávkach - viď to čo bolo na Šafku pred terajšími JCDecaux). Pre udržanie stability by nemusela strecha ísť nutne až po okraj chodníka, i keď by to bolo veľmi dobré - v každom prípade aj bez toho by strecha splnila veľmi podstatné účely a to zabránenie špliechaniu vody na ľudí od vozovky a z áut a ochrana pred dažďom aspoň tých, ktorý stoja na okraji pri strane cesty - t. j. pravdepodobne väčšina ľudí, pretože zvyšní sú v rizikovom území, kde ich môže električka nabúrať.
Toto riešenie je však tiež len provizórne - najlepšie by bolo rozšírenie nástupišťa spolu s rozširovaním Račianskej tak, aby aj pri el. zastávkach boli dva jazdné pásy - vozovka na Račianskom mýte by sa mierne posunula. Prípadne by sa dalo celé nástupište prestrešiť - električka by vošla ako do tunela, tu by však bol problém s vhodným estetickým vzhľadom.
Inac dost ma prekvapila 7947/8 ...
A nestazujte sa ze mame stare vozy ved :
33X -SOR B9,5
3X-Yk 412
1X-NEOPLAN
8X-T6A5 3,serie...
10X-T3P
3X-T3S
1X-zilinska T3MOD
bude aj T6A5 3,serie 4957/8
zopar rekonstruovanych karos
22X-K2S
Tak co sa stazujete ved to je na miestne Blavacke pomery vpohode...
Chcel by som sa spytat : Nemate niekto hru TRAFFIC GIANT?? Nikde ju nemozem zohnat... Ja mam demo a drtim ho ako divy... Stavate si tam vlastne a-linky a e-linky ...PLOSIIIIIM .
DAKUJEM ? ? ?
No na racku by sa to dalo urobit tak, ze na zabradlie sa pripevnia ocelove tyce ktore budu drzat tzv. striesku. bude vyzerat takto: /, teda stekat dole. Neviem, ale nebol by som rad, keby to dali po celej dlzke zastavky. Potom by som sa do skoly neviem ako dostal. Uz ma irituje idea, ze budem musiet chodit dookola ?
Asi tak pred 3-4 tyzdnami to bolo tiez zapnute , asi na jeden den resp. 24 hodin ( testovacia prevadzka?). Co som tam stal na zastavke asi tak 10-15 minut. Tak zakazdym ked prisla elektricka na to priecestie tak blikla stopka pre elinu a pre auticka zelena ..teda uplne naopak akoby to malo chodit ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus