Trepeš MOMOTINY, ty patologický luhár! KeĎ je na trati dovolená rýchlosť 120 km/hm, žiadny strojvodca si nedovolí prekročiť 130 km/ha, pretož by dojazdil! Železnica nie je diaľnica! A len tak mimochodom, ako si tú rýchlosť meral? Si zožral rýchlomer Metra LT alebo MIREL?
Mám do činenia s talianskou technikou pravidelne, mám niekoľko známych, ktorí tam pracujú, prichádzam do styku s Talianmi, takže stereotypné bludy si tvorím sám.
Aha, známý tramvaják,co jezdil načerno na Burandov ? ? Takže já Ti to upřesním. Část T6 skutečně má podvozky od KT8, protože je mít má, protože ty podvozky jsou stejné ? . A jsou to přesně ty, které se NEvrtí. Ty, které mají primární vypružení se vrtí, protože nikdo nepředpokládal, že DPP bude ještě v roce 2005 používat válcová kola a kolejnice bez úklonu.
81-71:
V čem je kvalita koridorů pochybná? Nevšiml jsem si nějakých nedostatků. Je to klasická rekonstrukce tratě vč. nástupišť a nádraží. Nic víc, ale i to je hodně. Každopádně pro cestující ať už na nových zastávkách či stanicíc nebo ve vlaku tiše se sunoucí po kolejích, to rozdíl nepochybně je. A kdyby se koridory měly stavět s mimoúrovňovými kříženími celé, tak by stálo za to z nich udělat VRT, což by vyšlo až 8X dráž.
Ja mam na vas otaazku to je pre tich co sa vyznaju v linkach v okoli kramarov ze ci neviete ci 49 ma konecnu na dumbierskej moc mi to pomoze ? ? ? ? ? ? ?
Cela ta debata bola o tom, ze v Cechach sa da jazdit 160 na viacerych miestach a na Slovensku sa neda jazdit 160 nikde! Nic viac a nic menej! Samozrejme, ze ceske Eurocity alebo Pendilino nie je TGV ani Sin-kan-sen, ale to tu ani nikto netvrdi. Rozdiel je v tom, ze Francuzi alebo Japonci tieto vysokorychlostne trate postavili AKO NOVOSTAVBY (ziadne reko ako Cesi alebo Slovaci) a ze su urcene vyhradne pre osobnu dopravu (nie pre vsetku dopravu, ako nase).
A ked sa ti 450 km vysokorychlostnych reko trati v CR v porovnani so 40 km takych trati v SR nejavi ako MARKANTNY rozdiel, tak koniec debaty, niet sa s tebou o com bavit.
K českým koridorom: No nejaké vychvaľovanie toho, čo sa urobilo v ČR nieje na mieste - napr. som zvedavý, čo budú robiť ďalej, keď tam pri pseudomodernizácii nechali úrovňové prejazdy a tak Pendolino nemôže ísť 200kmh.
ja tu hovorim o infrastrukture a ty sem pleties kyvadlo. Si ujasni pojmy.
A to kyvadlo samozrejme nezvysi uroven zeleznic, ked poskytuje cestujucim menej komfortu ako obycajny vagon napr. Bmpz73 ÖBB.
Ved prave že je, len stale nerozumiem tomu rozdielu, pretože až na dake zrekonštruovane koridory s pochybnou kvalitou nevidim žiaden rozdiel. Si nemysli,že ked kupiš par suprav moderneho vlaku, že sa zmení celkova kvalita železníc rovnajuca sa zapadu a nie to už Japonsku...
Ano, ano hustu siet možno mate, ale či aj taku kvalitnu...ako Luxembursko...České koridory poznam, no ten na trase Bratislava-Praha, že by bol 3x kvalitný...radšej robit pomalšie koridor ale kvalitne. S urovnou vagonov maš pravdu, ani česke ani slovenské nestoja zanič, teda až na to Pendolino a Slovenskú strelu ?
Neviem prečo vytahuješ extrem, nemyslel som žiadne TGV ani japonský Šinkanzen, ale bežné trate v Japonsku alebo Francuzku. Ano, uhadol si, nie všetky trate v Japonsku alebo FRancuzsku su take ako si myslíš - normovane na rýchlost 300 km/h. Si premysli čo napíšeš. Btw, neviem kto tu čo nepochopil.
rýchlosť je zaznamenaná na každý kilometer, silne pochybujem, že by si fíra dovolil prekročiť traťovú rýchlosť, ak nechcel prísť o prácu.
Re #54042 81-71: ty si absolútne nepochopil, čo sa tu porovnáva. Vysokorýchlostné trate, aké majú SNCF alebo Japonci je už úplne iný level, ktorý sa riadi inými predpismi a jazdia na ňom na to určené vlaky. Ale aj vo Francúzsku máš klasické trate, ako v Čechách alebo na Slovensku. A kým Čechách je koridor kvalitná trať priemeru ako v Nemecku, Rakúsku, tak u nás je koridor stará rozbitá trať, ktorá ešte zažila nákladné vlaky so Sergejmi a rýchliky s okuliarnikmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023