Neviem či si až taký zaslepený všetkým, čo je české, ale porovnavat tuto vec rozdielom bratislavskej a viedenskej MHD je šialené...Myslím, že skutočný rozdielom medzi železnicami v ČR a SR je japonská alebo francuzska železničná siet. Tam, kde su dnes japonci alebo francuzi čo sa týka železníc, sa slovaci ani česi nedostanu ani o 50 rokov. Tak to je, a žiadne láska k česku nič nezmení na tom, že su takisto 100 rokov za opicami ako my. Možno my sme 100 rokov a oni 95 rokov...je proste smiešne, ak si myslíš, že česi maju dake super železnice, ale ved nazor ti neberiem, mysli si čo chceš ?
Pokiaľ viem tak 160 km/h jazdia slovenské lokomotívy (rad 350) iba na českých tratiach, pretože Česi síce majú opravenú trať (koridor smerom od Znojma na Brno) kde sa môže ísť 160, ale nemajú zase na to schválené lokomotívy. Takže bratislavské lokomotívy jazdia EC aj v Čechách. Myslím, že ich 6 kusov, ale to neviem určite, musím sa spýtať otca, ktorý ich opravuje v rušňovom depe Bratislava hl. To je pár fotiek (nie mojich): http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&page=2&id=6
Papyr: Sice mame lokomotivy ktore daju aj 140km/h (myslim tym rady 162 a 362),ale zaroven tieto lokomotivy ZSSK nie su schvalene na tuto rychlost (aspon myslim). Co sa tyka CD tak naposledy ked som videl katalog tak u nich 162 moze ist 140km/h.362 u nich moze tiez ale tusim len 3 kusy su schvalene.
Ale sudruh generalny jednoducho nevie, ze MAME vozidla na 160 km/h uz dobrych 35 rokov...
Re #54035 petert: Prekrocit 130 km/h nie je problem, na rychlost 140 su vozidla 362 a 162, na rychlost 160 je vozidlo 350. Tu sa nebavime o dosiahnuti rychlosti 130 (tolko uz na Slovensku povolene je, a to uz davno) ale o dosiahnuti rychlosti 160.
Tak na Vauxhall je na tabuliach pod nazvami "Welcome to Vauxhall for the Brit Oval - The home of Surrey County Cricket Club" (ze by platena reklama? ).
Na predoslej stanici Clapham junction je pod nazvom uvedene presne "Britain's busiest railway station". A prave uz prichadzame na Waterloo, subezne ideme s asi 3 vlakmi (z toho jeden TGV Eurostar), v opacnom smere idu 4 vlaky. To je pohlad
To máš tak, Tvrdenie proti tvdeniu. To keď sme dobiehali 20 minútove meškanie z Popradu za Trenčínom na 00 tak to s nami vo vagóne tak hádzalo , že sklon vagóna pri točení trate bol úplne opačný ako je na trati. Samé kmity boli cítiť práve na otočke A tam nám už nebolo všetko jedno, ? hlavne , že sme prekročili //a To vážne// 130 km v h. aby už za Piešťanmi nemeškal. A fakt sa to aj udialo ?
Papyr, S499.1023: Vdaka za objasnenie, su to pre mna uplne prekvapujuce informacie. V Anglicku je dobrym zvykom na stanicnych tabuliach pod nazvom strucne uviest,cim je dana oblast zaujimava, napr. na stanici "Clapham Junction" je pod jej nazvom uvedene "The busiest station in UK" (ma 17. prejazdnych nastupist). Na Vauxhall som si nic take nevsimol, ale o chvilu tadial prefrcim, tak poreferujem
4 S499.1023: Pár strán do zadu tu ľudí kritizuješ, že hodnotia miestnu situáciu za jazdy IC vlaku, čo teba vedie k takýmto súdom ( #53969, #53976). Povozíš sa vo Fiate, príjmeš akési stereotypné bludy za fakty a na základe toho urobíš súd o celom národe? ?
4 SZKV: Pár strán do zadu tu ľudí kritizuješ, že hodnotia miestnu situáciu za jazdy IC vlaku, čo teba vedie k takýmto súdom ( #53969, #53976). Povozíš sa vo Fiate, príjmeš akési stereotypné bludy za fakty a na základe toho urobíš súd o celom národe? ?
#53907 S499.1023: "Nezačne. Môžem predložiť email od samotnéhoveľkého generálneho mateja Zločineckej Spoločnosti ing. Matej, v ktorom tvrdí, že Zločinecká Spoločnosť nemá ŽIADNE hnacie vozidlá na rýchlosť 160 km/h"
slovakrail.sk: "Vlak EC Strela je prvý slovenský vlak, ktorý jazdi rýchlosťou 160 km/h."
Čím bude ťahaná?
tomas1
4 S499.1023: Pár strán do zadu tu ľudí kritizuješ, že hodnotia miestnu situáciu za jazdy IC vlaku, čo teba vedie k takýmto súdom ( #53969, #53976). Povozíš sa vo Fiate, príjmeš akési stereotypné bludy za fakty a na základe toho urobíš súd o celom národe? ?