Ale bohuzial to v Bratislave znamena kalamitu! Uz teraz ked len prsalo to niektori vodici nezvladali, a co potom ked bude snezit aj ked sa to neudrzi. ?
Heh, Blava si v prvom rade zasluzi totalny dopravny kolaps, aspon mesiac v kuse trvajuci Potom sa mozno niekto na magorstrate aj spamata, ze treba zacat riesit a najma robit SKUTOCNE riesenia, a nie stale len tliachat do vzduchu, robit nicneriesiace pseudoriesenia, a popri tom neustale vsemozne podporovat IAD... ? Dufam ze ten kolaps nastane cim skor. ?
ja náhodou tú zachádzku cez Romanovu vítam. Občas totiž chodím zo Švabinského na Bulíkovu, mám teda 2 možnosti: buď pôjdem 68+88 alebo 99. Možno sa budeš čudovať, ale keď mi ujde 68, tak 99 je to rýchlejšie aj napriek obchádzke okolo Matadorky.
5510: Rekonstrukcia Obchodnej ul. sa ukonci najmenej do buducej stredy, ale problem na tuto dobu je snezenie. To moze cele dokoncenie spomalit. Momentalne (dnes) maju uz stredok medzi kolajami vydlazdeny a betonovali kolaj smer Kapucinska ul. Vyzera to tak, ak bude uz len snezit, ze sa to skonci najmenej do 25.11.2005. Potom sa elektricky vratia naspat na svoje trasy a zase niekedy v marci-aprili to uz dostavaju cele.
Teraz by ma zaujimalo, ci by uz podnik trocha prestal snivat a zaviedol nam L13. Myslim si, ze ludia si uz na nu zvykli [3 mesiace]. Ale to je len moj navrh (btw. strasne sa tesim na L6 :)))))))))))))))))))))))) )
Neviete, kedy konecne skonci uzavierka Obchodnej ulice? Podla toho, co sa tu pise je to asi do 15.11.2005 ale viem ze to tak nie je. Poradi mi niekto ? ? ? ? vdaka
Skutočne? To som aj chcel zarátať, no potom som si spomenul, že niekto tu písal, že na Budatínskej býva úplne natrieskaná,... Tak v tom prípade fakt ušetríme o voz viac. Ale aby som pravdu povedal, na údeku Farského až Ovsište nebýva vyťažená až tak ako doteraz linka 88, niektorý idú do centra možno novou linkou 88 alebo cestujú úplne inak.
Pri technopole L 95 + 98 uplne stačia L 99 tu vôbec netreba a čo sa týka toho predlženia no po zrušená L 95 a výstavbe električky bude treba potreba nejakej linky Technopol - Hrobakova čiže to by mohla byť ta predlžena L83 a na to ako vyriešia odstavku stareho mosta som zvädavý.
A ešte by som dodal že L99 je najviac vyťažena práve na useku ovsište farskeho čiže by sa potom jej interval z 7,5 minuty mohol dať na 10 minut a tým by si voz získal ale to je ako posledná možnosť
No, tak aby som uviedol presnejšie informácie k návrhu skrátenia linky 99 na Muchovo nám. resp. Farského:
V tomto texte budem ako označenie bývalej linky č. 88 používať číslo 90.
Na linke číslo 99 skrátením po zastávku Farského ušetríme 13 minút na kolo, no musíme odčítať časy jazdy na Muchovo nám. cez Mlynarovičovu (3 minúty) a z Muchovho nám. na Farského (1 minúta), čiže 4 minúty. Celkovo teda na kolo ušetríme 9 minút, čo by stačilo na 1 autobus, ktorý by vykonával na linke 90 interval okolo 26 až 30 minút v špičke, čo je úplne nevyhovujúce.
Čo sa týka zrušenia zachádzky na Romanovu, ušetríme tým 14 minút na kolo bez 6 minút na kolo, ktoré treba na jazdu medzi zastávkami TERNO a Šintavská. Ušetríme 8 minút.
Ak by sme použili oba návrhy, čo by bolo podľa mňa najlepšie, ušetrili by sme 17 minút na kolo, čo by stačilo na dva sólo autobusy na linku 90, čiže na 15-minútový interval, ktorý by podľa mňa nevyhovoval. Nové vozidlo však nie je až také nereálne ako pri kĺbových - do premávky by sa mal zaradiť plynofikovaný Ikarus 415 a možno by sa nejaký pojazdný voz v depe našiel.
Beus