Neviete, kedy konecne skonci uzavierka Obchodnej ulice? Podla toho, co sa tu pise je to asi do 15.11.2005 ale viem ze to tak nie je. Poradi mi niekto ? ? ? ? vdaka
Skutočne? To som aj chcel zarátať, no potom som si spomenul, že niekto tu písal, že na Budatínskej býva úplne natrieskaná,... Tak v tom prípade fakt ušetríme o voz viac. Ale aby som pravdu povedal, na údeku Farského až Ovsište nebýva vyťažená až tak ako doteraz linka 88, niektorý idú do centra možno novou linkou 88 alebo cestujú úplne inak.
Pri technopole L 95 + 98 uplne stačia L 99 tu vôbec netreba a čo sa týka toho predlženia no po zrušená L 95 a výstavbe električky bude treba potreba nejakej linky Technopol - Hrobakova čiže to by mohla byť ta predlžena L83 a na to ako vyriešia odstavku stareho mosta som zvädavý.
A ešte by som dodal že L99 je najviac vyťažena práve na useku ovsište farskeho čiže by sa potom jej interval z 7,5 minuty mohol dať na 10 minut a tým by si voz získal ale to je ako posledná možnosť
No, tak aby som uviedol presnejšie informácie k návrhu skrátenia linky 99 na Muchovo nám. resp. Farského:
V tomto texte budem ako označenie bývalej linky č. 88 používať číslo 90.
Na linke číslo 99 skrátením po zastávku Farského ušetríme 13 minút na kolo, no musíme odčítať časy jazdy na Muchovo nám. cez Mlynarovičovu (3 minúty) a z Muchovho nám. na Farského (1 minúta), čiže 4 minúty. Celkovo teda na kolo ušetríme 9 minút, čo by stačilo na 1 autobus, ktorý by vykonával na linke 90 interval okolo 26 až 30 minút v špičke, čo je úplne nevyhovujúce.
Čo sa týka zrušenia zachádzky na Romanovu, ušetríme tým 14 minút na kolo bez 6 minút na kolo, ktoré treba na jazdu medzi zastávkami TERNO a Šintavská. Ušetríme 8 minút.
Ak by sme použili oba návrhy, čo by bolo podľa mňa najlepšie, ušetrili by sme 17 minút na kolo, čo by stačilo na dva sólo autobusy na linku 90, čiže na 15-minútový interval, ktorý by podľa mňa nevyhovoval. Nové vozidlo však nie je až také nereálne ako pri kĺbových - do premávky by sa mal zaradiť plynofikovaný Ikarus 415 a možno by sa nejaký pojazdný voz v depe našiel.
No hej, ale veď o to ide, že ak bude variant s jednou linkou do Petržalky, bude to mať tú výhodu, že v Petržalke budú jednotne nové vozidlá na novej trati z vlastnej vozovne. Ďaľšou výhodou je, že cestujúci budú v električkách omnoho lepšie rozložený, t. j. z Petržalky možno cestuje viac ľudí cestuje do jednej časti mesta ako do inej a pochybujem, že by sa DPB podaril urobiť CP tak, aby boli linky v preklade a zároveň aby niečo nechodilo natrieskané a niečo poloplné.
Re #53109 inTony: Presne tak, na Šafko ide ľudí viac a to aj tou blbou zachádzkou na Romanovu. To, že by pôvodná L88 bola po novom s číslom 81, nie je isté, ale chápam, že si to uviedol ako príklad. A to bude fakt zaujímavé, ako to bude s linkou 95 počas uzávierky Starého mosta. Každopádne pôjde cez Apollo alebo Nový most a ešte nie je isté, že bude končiť na Šafku. Možno na zastávke Nový Most alebo AS Mlynské Nivy (v tom prípade by mohli linku 88 predĺžiť na Šafárikovo nám.), ktovie ... ?
Nie, nie je to rýchlovýhybka, keď sa cez ňu všetci šuchcú ako slimáci. To si môžem pomenovať potom všetky výhybky ako "rýchlovýhybky"... A s tou dialnicou by som to neprovnával, tam je totiž MINIMÁLNA rýchlosť motorvého vozidla 50 km/h, a ak ju vozidlo splní, môže po dialnici ísť. Na tej výhybke nie je minimálna rýchlosť 40 km/h, ale maximálna. Samozrejme že nejaká minimálna tam byť musí, ináč by trolejbus v jednom smere na výoadku napätia zastavil.
Ak má byť tamto rýchlovýhybka, tak potom môžem aj staré podvesné výhybky v Brne označiť ako "rýchlovýhybky". ?
Zase Ti spermie na mozog tlačia? Alebo si len tak dostal chuť buzerovať? Keď na diaľnici budú všetci vodiči jazdiť 50, tak sa to prestane volať diaľnica?
Počúvaj, a ty si myslíš, že výhybka, cez ktorú sa jazdí 30, nie je rýchlovýhybka? A myslíš, že substrát zaujíma, či je podvesná alebo ťahová? Mať tak tvoje starosti...
To som nevedel ze su pristresky na Hany melickovej, dakujem za upozornenie, a asi vtedy vypadlo nejake vozidlo pretoze sa z konecnej vracala pojazdna dielna, a asi nemali v zalohe kratke vozidlo tak dali klbak