Reply on: inTony #53106:
No hej, ale veď o to ide, že ak bude variant s jednou linkou do Petržalky, bude to mať tú výhodu, že v Petržalke budú jednotne nové vozidlá na novej trati z vlastnej vozovne. Ďaľšou výhodou je, že cestujúci budú v električkách omnoho lepšie rozložený, t. j. z Petržalky možno cestuje viac ľudí cestuje do jednej časti mesta ako do inej a pochybujem, že by sa DPB podaril urobiť CP tak, aby boli linky v preklade a zároveň aby niečo nechodilo natrieskané a niečo poloplné.Re #53109 inTony: Presne tak, na Šafko ide ľudí viac a to aj tou blbou zachádzkou na Romanovu. To, že by pôvodná L88 bola po novom s číslom 81, nie je isté, ale chápam, že si to uviedol ako príklad. A to bude fakt zaujímavé, ako to bude s linkou 95 počas uzávierky Starého mosta. Každopádne pôjde cez Apollo alebo Nový most a ešte nie je isté, že bude končiť na Šafku. Možno na zastávke Nový Most alebo AS Mlynské Nivy (v tom prípade by mohli linku 88 predĺžiť na Šafárikovo nám.), ktovie ... ?
si
budem sa tam tento weekend nachadzat (spolu s babou a este jednym parikom), chcelo by sa niekomu spravit troska doprovodu po meste, poukazovat MHD a aj ine zaujimavosti a pripadne vecer zapadnut dakam na kofolu ?