To je fakt, z Ovsišta na Šafko ide viac ľudí ako napr. na ŽST Petržalka. A kto chce ísť z Ovsišta napr. do Tesca alebo do nemocnice nepôjde dnešnou 99 motajúcu sa ešte cez Romanovu, ale 98 (hoci nájdu sa aj takí tupci). Úsek 99 cez Romanovu je fakt blbý týmto sa vlatstne táto linka stala nepoužiteľnou ako spoj k dôležitým miestam v Petržke. Pri Technopole nieje potrebná taká kapacita, a aj keby, DPB plánuje obratisko a predĺženie nejakej linky. 84 by v krátkej verzii premávala aj cez víkend v 15min. intervaloch. Vznikla by linka 81 Šafko-Ovsište a 99 by bola Muchovo nám.-Antolská.
Som však zvedavý ako spravia linky, keď "niekedy" uzavrú Starý most.. 50 buď ukončia na Šafku alebo pojde cez Nový most na Rusovskú cestu. 78 asi cez most Apollo na Muško. Ale s 95 to bude dosť veľká zachádzka...
nadjazd ponad kri6ovatky Karloveská-Devínska-Molecova, by bol veľmi zložitý alebo neriešiteľný, keďže na Jurigovom námestí je nadchod. Vhodné by bolo zastávky Molecova a Jurigovo zlúčiť resp. jednu z nich zrušiť. Keby sa však nejako vyriešil nadchod na Jurigovom námestí tak radšej násyp resp. estakáda. Podjazd by sa dal spraviť aj na križovatke Alexho-M.Sch.Trnavského kde je klesajúci terén. Električka by začala klesať skôr. Zastávky Drobného a Alexyho by sa zlúčili do jednej, pred poštou a DK Dúbravka. Na zastávke Karlova Ves by zastavovali len končiace linky (vzd. zastávok Karlova Ves a Borská je len cca 170m), keďže pre Dúbravčanov nemá moc význam, až ná pár ľudí. Zlúčiť zastávky MiÚ Karlova Ves a Nad lúčkami do zastávky obojsmerne za križovatku Karloveská-Fadruszova bližsie k námestiu. V severných častiach vybudovať nadchod, ktorý by na západe ústil pred vhodami domov a na východe by ústil pri námestí. V južnej časti by boli semafory.
Parkovisko v obytnej stvrti na Bayern-Gasse. Ak prave netuzim vyuzit bus 4A (tak ako Petrzalcania netuzia vyuzit linku, ktora im chodi 5 minut od domu), slapem 10 minut.
Deska som si vsimol ze JCDeaux vyrastna na AS MN > budu asi 2 alebo jedna fakt dlha
Re #53077 rugger: To su taky ludia ako sme sa o nich ucili na OBN > hodnota IQ 20-49 > ibmecil > proste je to fajnovka lebo si sedi a nechce sa mu presadnut niekde kde nieje radiator, ale mna nastvalo v pondelok rano v eline smer Raca ze vodic nekuril.
Aha, tak to som si neuvedomil, ze ta krizovatka ma zhltnut aj celu dopravu od Patronky smerom na dialnicu (ze sa na nu nebude dat dostat z Patronky priamo, ale len cez dotycnu krizovatku). V tom pripade by to uz naozaj ta krizovatka stihat nemusela, a akceptujem aj riesenie s blikacimi svetielkami, ak to ma byt prepojene takto...:/
Ja len doplním, že oproti súčasnosti bude križovatka naviac zaťažená aj vozidlami, ktoré pôjdu od Patrónky na diaľnicu. To znamená hneď na začiatku vyššie zaťaženie križovatky ako v súčasnosti. Samozrejme s tendenciou rastu a to už by neriadená križovatka nemusela stíhať.
No, to s tou nadväznosťou aj pri omeškaní sa mi celkom zdá, keďže autobusy väčšinou meškajú, no cez víkend a na linkách, kde to nie je potrbné by to bolo iba na veľkú škodu ? .
Zhustenie na linke 96 neviem, akým spôsobom by malo nastať, no ak na ňu nasadia aj tie kĺbaky, interval by mohol zostať. To by snáď stačilo, nebol by treba 6-minútový a ešte aj kĺbaky .
Čo sa týka 34 a 83, s týmto krokom celkom súhlasím. Pokiaľ ide o to obratisko, na nové určite nezvýši a aké úpravy by chceli robiť Prehodenie L67 a L87 ak to bude lepšie, tak fajn, na Dolných honoch sa nevyznám.
A ešte by som mal otázku, že kedy sa skončí uzávierka na Obchodnej a tiež že či neviete, prečo keď dám uložiť stránku imhd.sk, uloží sa nejak divne
Ad semafory na vyusteny Starych Asmolovovych gruntov: Vidim ze vela ludi so mnou nesuhlasi... Ja som vychadzal z toho, ze ako chodec som na tom mieste nikdy s vyhladom problem nemal, a to prave nejakou ultra telesnou vyskou neoplyvam. A urcite to nepovazujem za nebezpecne miesto, a to tade chodievam prakticky denne. Vsade, kade chodim, dovidim do dostatocnej dialky, aby som mohol zhodnotit, ci je bezpecne cez cestu prejst, alebo nie. Ale uznavam, ze clovek sediaci v aute ma oci nizsie, takze tam vyhlad problematicky byt moze.
Lenze argument, ze co vsetko sa tam stalo, neberiem. Stalo sa, ale odkedy je tam 40-tka a STOPka, uz sa nestava. Nema zmysel porovnavat buduci planovany stav so stavom minulym, ktory uz davno neplati, ale so sucasnym. Nanajvys som tam sem-tam videl koliziu drobneho, raz stredneho rozsahu, ale vsetko plecharina, nic viac - to iste, ako kdekolvek inde. A to mi snad vsetci uznaju, ze odkedy je tam zmenene znacenie, uz sa tam nic neobvykle nestava. Vhodnym znacenim sa to vyriesilo, a hlavne je to rozhodne mensie spomalenie, nez bude, ked tam bude priblbla svetelna hudba, ktoru uz pchaju aj na najnepredstavitelnejsie miesta. A som presvedceny, ze v casoch, ked sa tie farebne svetielka budu vypinat, sa nebezpecnost daneho miesta vyrazne zvysi, pretoze zasa si len blbeckov naucime reagovat na farby, a nepozerat sa okolo seba, a ked farby nebudu, tak tam mozeme rovno dat pevne stanoviste policajnej nehodovky a sanitky.
Cize summa summarum, porovnanie buduceho stavu so sucasnym, z mojho pohladu:
if semafor on: nebezpecnost velmi malinko nizsia; zdrzanie vyrazne horsie
if semafor off: nebezpecnost podstatne vyssia; zdrzanie nezmenene
Okrem toho, ako poznam dopravnych planovacov, tak tam bude synchron signalnych planov (s krizovatkou pod Lafranconi) vyrieseny tak dokonale, ze autobusy, nech pojdu odkialkolvek kamkolvek, budu stat uplne vsade, a to najdlhsiu moznu dobu.
?
V zajtrajsej Bratislavskej je napisane, ze okrem tych 4 plynakov ktore maju byt dodane na prelome novembra a decembra sa uskutocnia tieto zmeny: zladenie intervalov na linkach aby bolo zabezpeceny prestup aj s omeskanim 1.spoja. Dalej to ma byt zahustenie rannych intervalov na L96 a L92. Poobede hustejsie intervaly dostanu L34 a 83. Ak dostanu nejake peniaze tak sa upravy obratisko pri technopole. A aby som nezabudol Vo Vrakuni sa prehodia trasy L67 a L87 tak ako to bolo pred zmenou. Tot vse.
Beus