Reply on: si #53026:
nadjazd ponad kri6ovatky Karloveská-Devínska-Molecova, by bol veľmi zložitý alebo neriešiteľný, keďže na Jurigovom námestí je nadchod. Vhodné by bolo zastávky Molecova a Jurigovo zlúčiť resp. jednu z nich zrušiť. Keby sa však nejako vyriešil nadchod na Jurigovom námestí tak radšej násyp resp. estakáda. Podjazd by sa dal spraviť aj na križovatke Alexho-M.Sch.Trnavského kde je klesajúci terén. Električka by začala klesať skôr. Zastávky Drobného a Alexyho by sa zlúčili do jednej, pred poštou a DK Dúbravka. Na zastávke Karlova Ves by zastavovali len končiace linky (vzd. zastávok Karlova Ves a Borská je len cca 170m), keďže pre Dúbravčanov nemá moc význam, až ná pár ľudí. Zlúčiť zastávky MiÚ Karlova Ves a Nad lúčkami do zastávky obojsmerne za križovatku Karloveská-Fadruszova bližsie k námestiu. V severných častiach vybudovať nadchod, ktorý by na západe ústil pred vhodami domov a na východe by ústil pri námestí. V južnej časti by boli semafory.
matej
Zhustenie na linke 96 neviem, akým spôsobom by malo nastať, no ak na ňu nasadia aj tie kĺbaky, interval by mohol zostať. To by snáď stačilo, nebol by treba 6-minútový a ešte aj kĺbaky .
Čo sa týka 34 a 83, s týmto krokom celkom súhlasím. Pokiaľ ide o to obratisko, na nové určite nezvýši a aké úpravy by chceli robiť Prehodenie L67 a L87 ak to bude lepšie, tak fajn, na Dolných honoch sa nevyznám.
A ešte by som mal otázku, že kedy sa skončí uzávierka na Obchodnej a tiež že či neviete, prečo keď dám uložiť stránku imhd.sk, uloží sa nejak divne