Ale L 88 v podstate sa nezrušila stále existuje v L99 až na jeden usek trasy .Na L 88 stačia 3 solo vozidla (tuším že tolko ich jazdilo aj predtým) 2 získam skrátením L99 jedno solo snaď niekde maju a navyše L99 by potom mohla mať väčšie intervali plus by sa zrušila zachádzka na fedinku čím vznikne dosť vozov aj na L 88 a 99
Minule som bol cca okolo deviatej večer na Rajskej že idem na 202. Zdrhla mi pred nosom, tak že počkám na ďalšiu. Sadnem si, a za tri minúty ide ďalšia. Na transparente síce bola Rajská, ale budiš. Pristavil, otvoril dvere, nastúpili sme a on otvoril kabínu so slovami "Ale ja ešte nemám odchod, pokazil sa mi počítač." Zostali sme tam sedieť. Medzitým čo bol vodič povedať vodičovi 205ky za nami, že nás má obísť, tak tam ešte nastúpilo pár ľudí. Potom došiel naspäť, zavrel dvere, zhasol svetlo, zacúval naspäť na konečnú a čakali sme tam asi 10 minút. Potom už mal odchod, samozrejme cieľ zostal Rajská... Chvíľu sa vodič babral s palubákom a nastavil plné pole na transparente, to sa mu nepáčilo, tak dal naspäť Rajskú a pohli sme sa. Nasledujúcu zastávku to ale zobrazilo dobre. Došli sme na Ul. 29. augusta, vodič vyšiel z voza pozrieť sa na bočný transparent a potom sa vrátil a konečne nastavil Čiližskú.
neviem či si ma pochopil L 99 Muchovo nám - Antolska ( zmena pri Terno - Topolčianska nezachazdza na fedinovu) tam by som ušetril
Re #53033 AAA: 1. ale tu sa to presne hodilo pretože ludia cestujuci ovsište - šafko musia kvôli jednej zastavke prestupovať a L 99 bola na usek ovsiste - farskeho robena prave pre tých ludí , to hned mohli nechať L 88 a ludia by boli spokojný.
2. to som zabudol napísať sorry
3. víkend by sa dal riešiť priamou linkou ovsiste - pri kríži ktorá by premava iba cez víkendy
Aha, este som si spomenul, ze asi pred 4 dnami isla nejaka tramvaj tusim na linke 7 s cielom "Dopravny podnik Bratislava" a dnes 6267 alebo 6263 na L203 suverenne ako "Sluzobna jazda" ?
A ešte akosi nevidím popisy testovaných Solaris urbino, SOR BN12 a tak ďalej. A Ikarus 417 bol testovaný? Ja som myslel, že normálne premával a keď sa pokazil, dali ho do Budapešti, nie?
No, mal by som teraz dve technické ? pripomienky:
1.) Neviem ako Vám, ale ak si dám uložiť stránku, neuloží to správne.
2.) Skúšal som Print aj Preview nových popisov typov vozidiel a nezobrazuje a netlačí mi to pravý okraj, približne ide o jedno slovo, ktoré je úplne vpravo a nevytlačí sa. Rovnako chýba aj pravý okraj nákresu.
No, ak by k tomu niečo vedel povedať, píšte sem ale lepšie na e-mail (matej.balog@gmail.com).
1. Píšeš vo svojom príspevku #52998: MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? Ako reakciu na túto tvoju vetu som ti vymenoval niekoľko liniek, ktoré boli zrušené, hoci nimi cestovalo viac ako 50 ľudí, a nikoho nezaujímalo, že od ich zrušenia musia títo ľudia prestupovať.
2. to potom meni situáciu a znie to za tejto podmienky celkom rozumne.
3. Ako som už písal ja by som po ceste na to Hodžovo prestupovať nemusel, môžem ísť pešo na 207 aj na 212. A uznávam, že som zabudol na 84, ktorá by tým pádom premávala no cez víkend pravdepodobne raz za 15 minút.
Re #52986 AAA: No tak fajn, veď uvidíme. Proti T3 nič nemám, ja som ale tiež čítal, že v petržalke budú nízkopodlažné električky.
Re #52985 Technopol: Nie. Ale nejaký iný Matej tam možno býva.
Re #52997 d3k0: Áno, prečo nám vlastne novinári vtĺkajú do hlavy, že je to zlé? Majú niečo proti DPB? Alebo sa snažia vtrieť do priazne ľuďom, ktorým to teraz nevyhovuje?
Čo sa týka toho zrušenia odbočenia, je to totálna blbosť, i keď viem, že križovatka je tam zle vyriešená. Potrebovalo by to znížiť polomer točenie vetvy schádzajúcej z Prístavného mosta tak, aby sa napojila na vetvu z Mosta Apollo čím skôr a aby bol dlhší úsek na prechod medzi ním a Bosákovou. Nie sú však peniaze.
A pokiaľ ide o tie návrhy, strácam slov. Linka 78 má kopírovať trasu linky 99, takže tá bude chodiť prázdna. Čo sa týka tej 83, tak tí, čo bývajú pri Technopole, môžu sa tešiť. A tá 84 by chodila cez Ekonomicku alebo Bulíkovu? No a 88 bude chodiť prázdna tiež. Ešteže na to nie sú zatiaľ peniaze. Dúfam že budú vtedy, keď busú aj rozumné návrhy.
Re #52998 Technopol: S tým súhlasím, ale bolo by treba si o 2-3 vozy viac, aby 88 mohla ísť na Šafko a 99 na Muchovo nám.
Aby som sa vyjadril ešte k tomu návrhu na linku 88, nebolo by to zlé, ale treba vozidlá. A ab moc neubudlo z 99, jazdili by na nej solo vozy s 15-minútovým intervalom v špičke vždy PO odchode linky 99, takže väčšina by i tak pre istotu, že by 88 vynechala, šla na Farského a tam čakala ďalej.
Re #53018 Kami: K tomu sa už nejaký vyjadril a povedal, že by tak úplne znemožnili odbočenie na Bosákovu a mohli by to rovno zakázať.
Re #53020 kri: To by nebolo zlé, no bolo by treba peniaze na prebudovanie celej križovatky, určite svetlá, prístrešky, ostrovčeky, posunutie doterajšej zastávky atď
ÁAAAAARGH!!!!! Kretnéni, bastardi, chuligáni, yeblé vajcia! DÚFAM že ich policajti chytili a ten materiál čo natočili rovno použili ako dôkaz a teraz už bručia! RUKY IM DOLÁMAŤ, HOVADÁM JEDNÝM!!!!! VŠAK AJ TO JE UMENIE, ČO NA TOM ŽE AJ UBLÍŽENIE NA ZDRAVÍ JE KLASIFIKOVANÉ AKO TRESTNÝ ČIN. PODĽA MŇA JE TO UMENIE A RUKY SA PREDSA ZAHOJÁ SAMÉ, ANI NETREBA NIČ UMÝVAŤ!!!! KOKO.I!!!!!!!
1. nechápem čo si chcel naznačiť linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď
2. som to tu písal inokedy a teraz som na to zabudol L 34 by jazdila na vazovovu tak ako predtým čiže cez hodžovo a kolarko obojsmerne
3.Mne osobne nevadí že musím prestupovať . ale ako vidím tebe sa tiež nepáči myšlienka že by si musel prestupovať.Ale aj tak na Hodžovo by si sa dostal L 34 + 84 a obe linky by boli tzv NOSNE čiže by si čakal max 6 minut na prestupe ved sa predsa nepotrebuješ dostať bez prestupu do celeho mesta (neviem či su ti známe tieto slova) A nakoniec tá moja zmena by nebolo dodr.. dopravy ale naopak ušetrilo by sa,predtým tam bola spomínana aj zmena trasy L84 cez nám hraničiarov čiže L 34 + 84 by bolo presne to iste ako L83 niekedy
a do dubravky cestujem často
colorec