To záleží podľa počtu liniek. Čím menej tým lepšie..
príklad:
KARLOVA VES
poobede (jeden smer)
5 liniek (každá 12min. interval), celkovo 2,4min. interval (predpokladaný, pretože pri takom počte liniek sa nedá zabezpečiť pravidelnosť), 25 vlakov/hod.
"Dnešný stav."
3 linky (každá 7,5min. interval) + 2 linky špičkové (každá 15min. interval v preklade aby tvorili 7,5min. interval), celkovo 1,9min. interval, 32 vlakov/hod.
"Podľa návrhu a môjho zamyslenia ktorý bol zverejnený na začiatku leta čo predpokladá zvýšenie hodinovej prepravnej kapacity."
2 linky (každá 4min. interval), celkovo 2min. interval, 30 vlakov za hodinu
"Optimálny stav."
no načo postaviť nove obratisko? po stavbe električky bude väčina liniek končiť v strede petržalky kde prichádza do uvahy jedine obratisko Holičská ktoré už teraz nestačí.
Aj keĎ ja by som to obratisko staval niekde v okolí zastávky Tupoleovova resp prebudovať obratisko Holičská na konečnu L68,93,94,96
Pretože to, ktoré tam je jednoducho nestačí. Autobusy museli stáť na ceste a niekde som čítal, že ten oblúk, ktorý museli "vybrať" pri otáčaní bol pre kĺbáky veľmi ostrý a že im to skrátka škodilo.
matej & Red-Hawko: Uz vam to tu ostatni dobre dlho naznacuju, a vy ste to stale nepochopili (na com sa ostatni urcite z chuti chechcu), tak vam to teda poviem priamo:
TROLEJ je ten drot, zaveseny nad cestou, v ktorom je elektrina, a po ktorom sa smykaju zberace trolejbusov (elektriciek).
To, co ma trolejbus ukotvene na streche, a cim zbiera prud z trolejoveho vedenia - tie "palice", sa nazyvaju ZBERACE.
Takze keby ste chceli niekam navinut trolej, mali by ste dost problem, kedze dalsi trolejbus po vas by uz tade nepresiel vobec
A navyse, nenavijaju sa zberace (to by som sa pozrel, ako by sa ten niekam navijal) , len lana od nich. A tie veci, kam sa navijaju, sa nazyvaju strhovaky, pretoze (pri spravnej obsluhe) v pripade vypadnutia zberaca z troleja je zberac strhnuty do vyrazne nizsej polohy, prave preto, aby netrhal nosne lana trolejoveho vedenia
Aha, vdaka za opravu, to som si az tak nevsimal, ci tam ten oznacnik je Ale je to teda Nad luckami, ako predpokladam? V knihe si to pozriem, ked ju doma najdem, lebo je kdesi zahadzana
Prečo si to myslíš? To prvé je normálny trolejbus, ktorý výnimočne môže ísť aj na naftu a duobus ide na elektro i naftu. No asi som to nedefinoval presne ale nie je v tom až taký veľký rozdiel, nie???
Ano, tie schody su ine - dolna polovica je otocena naopak. Moj predpoklad je, ze povodne ich postavili takto, potom zistili, ze je to vymyslene blbo, kedze ludia chodia na elektricku opacnym smerom, tak ich pri rekonstrukcii prebudovali tak, ze ustia smerom ku oznacniku.
K spoznaniu zastavky - myslim si, ze aj ty by si mohol mat problemy spoznat svoju zastavku, pri ktorej byvas, na fotke spred niekolkych desatroci.
Pozor, nemyl si pojmy - gumokol je vozidlo s gumenymi kolesami, cize AJ trolejbus, pripadne duozvrhlost. Ale tak ako si to myslel mas pravdu - trolejbus je tam vhodnejsi nez autobus, len aj ten by mal mat vhodne zvolene parametre, aby bol skutocnym benefitom. Napr. kratky trolejbus by nepriniesol pre cestujuceho hole nic, ba prave naopak - NP trolejbus ma oproti VP autobusu rovnakej dlzky (a trolejbusu duplom) nizsiu realnu obsaditelnost.
K tej obsaditelnosti som sa v jednom clanku o SM11-kach docital jednu nadhernu a 100% vystihujucu vetu: "Lezaty podpodlahovy motor poskytoval priestor pre maximalne a neprekonatelne vyuzitie podlahovej plochy vozidla, o akom mozu konstrukteri nizkopodlaznych autobusov len snivat."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
inTony
príklad:
KARLOVA VES
poobede (jeden smer)
5 liniek (každá 12min. interval), celkovo 2,4min. interval (predpokladaný, pretože pri takom počte liniek sa nedá zabezpečiť pravidelnosť), 25 vlakov/hod.
"Dnešný stav."
3 linky (každá 7,5min. interval) + 2 linky špičkové (každá 15min. interval v preklade aby tvorili 7,5min. interval), celkovo 1,9min. interval, 32 vlakov/hod.
"Podľa návrhu a môjho zamyslenia ktorý bol zverejnený na začiatku leta čo predpokladá zvýšenie hodinovej prepravnej kapacity."
2 linky (každá 4min. interval), celkovo 2min. interval, 30 vlakov za hodinu
"Optimálny stav."