"S riaditeľom DPB na cestách" - hehe, musím sa zasmiať ? predtým Večerník tak útočil na nové linkové vedenie a teraz zistil, že je (až na pár vecí) celkom v pohode.
Dopravný podnik pripravil pre cestujúcu verejnosť v septembri niekoľko zmien Síce viac prestupujeme, ale prepravná kapacita cez mosty v rannej a popoludňajšej špičke sa zvýšila o 13 percent, čo je za hodinu o tisíc prepravených ľudí viac. Stále sú však miesta, kde autobusy, najmä kĺbové a nízkopodlažné chýbajú.
Na minulotýždňovom zasadnutí odklepli mestskí poslanci Dopravnému podniku 200 miliónov korún na nákup nových vozidiel. Konečne! veď naposledy dopravca nakupoval autobusy pred ôsmimi rokmi. "Sú to osemročné vozidlá a mnohé z nich by už potrebovali generálnu kontrolu a opravy" povedal Bronislav weigl z DPB. V sučasnosti je každý deň premávky vypravených 350 autobusov, vň čšina z nich je však už niekoľko rokov "po záruke". Niektoré doprvaca prerobil a teraz "šliapu" na stlačený zemný plyn. "Tender na nákup nových vozidiel by sme mali vyoísať ešte v tomto roku", potvrdil nám riaditeľ DPB Ján Zachar. Približne vo februári by sa mala vybrať víťazná firma, ktorá doprvacovi dodá 22 nízkopodlažných pätnásťmetrových vozidiel. autobusy by sa mali v premávke objaviť začiatkom júla budúceho roku. "Chceme ich použiť na najviac vyťažené linky v Petržalke - vymeniť za nízkokapacitné autobusy", dodal J. Zachar. Pravda, ani nákup 22 vozidiel situáciu v MHD nevyrieši. Dopravný podnik by ich potreboval oveľa viac. ale pre začiatok je to dobré, no nie?
na S-bahn v Kernzone ti platí spiatočný lístok ZSSK už celý tento grafikon.(Síce len na cestu do cieľovej stanice a späť, ale v S-bahn sa lístky necvikajú, takže je neoveriteľné, koľko a kam si sa vozil za deň) Či tam pridajú od decembra aj MHD pochybujem, ale veď uvidíme.
Inak som asi trošku mimo obraz, ale mal som pocit, že pred zástavkou Botanická záhrada sa v smere na Karlovu Ves objavila zbrusu nová indukčná slučka. To je tam dlho? Žeby nakoniec súdruhovia v Zímenze niekde urobili chybu, a ten optický systém začali vymieňať za niečo, čo aj bude reálne fungovať?
Treba rozlišovať PRI trati a NA trati. Obávam sa, že zákaz vstupovania do blízkosti trate nebude ani tak slúžiť na ochranu železnice, ako skôr ako dôvod na naháňanie fotografov osožákmi, pardón, Železničnou políciou.
ad preferencia v KV: co taky pesimizmus okolo uspory? Vsak ked sa vytvori podla Vinohradov, jej vypnutie prinesie okamzitu usporu casu aj viac ako 10 min.
možno, že hej... keď sa to robilo v Dúbravke tak sa o tom nehovorilo, ale teraz je okolo Karloveskej prefrencie vľký boom, tak by sa to mohlo podariť..
Koľajový obvod NIE JE určený na detekciu lomu koľaje, to je náhodný pekný vedľajší účinok. Na detekciu lomu koľaje je traťovka. A prenos kódu BEZ KO Ti predvedú trebárs v metre, všakáno, Kefalín?
Sorry, ale toto nie je riešenie. Netreba vyhlásiť zákaz nástupu cestujúcich do MHD, lebo občas niekto poškodí vozidlo? Mimochodom, Ty si už prestal používať ICQ?
Odkedy som vyhlásil bojkot Zločineckej Spoločnosti, keď ma ing. Detvan obvinil, že poškodzujem súpravy ich dementnej firmy, tak som ho asi dvakrát porušil. Odteraz do vagónu Zločineckej Spoločnosti nevleziem ani výnimočne!
Peon
http://www.vecernikba.sk/1214a00a.php
S riaditeľom DPB na cestách
http://www.vecernikba.sk/1214a06a.php
MHD: Dopravný podnik zmení už len drobnosti
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_9