Inak som asi trošku mimo obraz, ale mal som pocit, že pred zástavkou Botanická záhrada sa v smere na Karlovu Ves objavila zbrusu nová indukčná slučka. To je tam dlho? Žeby nakoniec súdruhovia v Zímenze niekde urobili chybu, a ten optický systém začali vymieňať za niečo, čo aj bude reálne fungovať?
Treba rozlišovať PRI trati a NA trati. Obávam sa, že zákaz vstupovania do blízkosti trate nebude ani tak slúžiť na ochranu železnice, ako skôr ako dôvod na naháňanie fotografov osožákmi, pardón, Železničnou políciou.
ad preferencia v KV: co taky pesimizmus okolo uspory? Vsak ked sa vytvori podla Vinohradov, jej vypnutie prinesie okamzitu usporu casu aj viac ako 10 min.
možno, že hej... keď sa to robilo v Dúbravke tak sa o tom nehovorilo, ale teraz je okolo Karloveskej prefrencie vľký boom, tak by sa to mohlo podariť..
Koľajový obvod NIE JE určený na detekciu lomu koľaje, to je náhodný pekný vedľajší účinok. Na detekciu lomu koľaje je traťovka. A prenos kódu BEZ KO Ti predvedú trebárs v metre, všakáno, Kefalín?
Sorry, ale toto nie je riešenie. Netreba vyhlásiť zákaz nástupu cestujúcich do MHD, lebo občas niekto poškodí vozidlo? Mimochodom, Ty si už prestal používať ICQ?
Odkedy som vyhlásil bojkot Zločineckej Spoločnosti, keď ma ing. Detvan obvinil, že poškodzujem súpravy ich dementnej firmy, tak som ho asi dvakrát porušil. Odteraz do vagónu Zločineckej Spoločnosti nevleziem ani výnimočne!
K tomuto môžem definitívne povedať len jednu vec - ZRUŠTE ZSSK Slovensko!!! Čo najskôr! Je to jediná šanca na záchranu osobnej železnmičnej dopravy na Slovensku!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023