petert: richlik Gemeran z Trencina? Takze nielen slovencina robi problemy, ale aj zemepis? Add2: a kdeze si dospel k tym 130km/h cez stanicu? Zasa bludy hlasas? Zas Ta treba do riti poslat?
Nehovoriac o tom, ako sa pracidelné preťažovanie odrazí v stave vozidiel, plus neúdržba zo strany DPB... Ach jaj.... ? A zaiste pôjde 7 autobusov na Jurák, 6 na Trnávku a 7 do Petržalky, aby mali všetci novú hračku, takže dielenský sa môžu tešiť.
To je naprd. Dakto tu asi zacal fetovat a mal by sa uz konecne zobudit. Ja som tym 15 metrovym Citarom uz isiel ked ho testovali na L86 a cez vikend doobeda to bolo narvate a nie to este v spicke. To budu tie vozy furt namrdane. Som z toio slamany
ÖBB-Personenverkehr AG: Kooperation mit dem Stadtverkehr Bratislava
OTS0158 5 CI 0093 NBB0001 WI Di, 08.Nov 2005
Verkehr/Bahn/Pressekonferenz/Termin
Aviso PK Fahrplanwechsel Großraum Wien
Wien (OTS) - Die ÖBB-Personenverkehr AG präsentiert eine neue Kooperation mit dem Stadtverkehr Bratislava sowie die Änderungen zum Fahrplanwechsel im Großraum Wien bei einer Pressekonferenz am Mittwoch, 9. November 2005.
Ihre Gesprächspartner:
- Dkfm. Wilhelmine Goldmann, Vorstandsdirektorin
ÖBB-Personenverkehr AG
- Roland Kern, ÖBB-Personenverkehr AG, Regionalmanagement Ost
- Karol Kajdi, Stadtverkehr Bratislava
Termin: Morgen Mittwoch, 9. November 2005, 11.15 Uhr
človek sa už poteší, že idú kúpiť pár kĺbových autobusov, že DPB a mesto urobia niečo užitočné a hneď to doserú... Neviem, niekde som čítal, že majú byť použité na linku z Nového mosta cez Devín do Devínskej Novej Vsi a na 96, ale možno je to novinársky výmysel... ?
Teraz ma tak napadlo, ze preco sa nekupia ojazdene NP busy (3-4 rocne) z krajin EU , ved su urcite v dobrom stave a este par rokov vydrzia. Rovnako by sa dalo postupovat aj pri Tbusoch a elinach. Preco za kazdu cenu nove vozidla , na ktore nemame, ci nechceme mat??!! ? Lebo kupovat doslova po kusoch nove vozidla je teda dost na prd ?
? ? No skús si prejsť trasu 130km/h od Trenčína cez Nove mesto nad Váhom uháňajúcim Gemeranom a zistíš ako sa naklánajú vagóny na inú stranu, a ešte ku tomu to ostré kimácanie vtedy meškajúcim ríchlikom. To nám dávalo masochystický dojem pocitu úžasnej rýchlosti na trati pred jej čoskorým rozpadom. 15 minútove meškanie však dohnal tou + - 130km/h . hm, cez 3 stanice, ale potom pred BA sme stáli do 10 minút pred cielovou konečnou ? ? A teraz chcú rušiť tie spiatočne zľavnené lístky. Len tak ďalej a... ?
To je mimoriadne optimisticka predstava, vsakze?! ? Uz sa tesim, ako sa potom do maleho autobusu zmesti to, co sa dnes nezmesti do velkeho... A tiez si predstavujem, ako 15 metrove autobusy vyberaju zakruty na niektorych krizovatkach, kde kvoli lepsiemu sprejazdneniu boli cestari nuteni urobit z jedneho jazdneho pruhu dva alebo aj tri a tie potom maju aj "patricnu" sirku. Jaaaj, skvele casy nas cakaju. Len sa ich radsej ani nedozit... ?
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_1_6
Prebudované križovatky zrýchlia dopravu v meste
BRATISLAVA Magistrát začína od investorov a stavbárov preberať prebudované križovatky na tzv. Karloveskej radiále. Stále je však otázne, kedy na nich začnú fungovať semafory. Posledné úpravy sa na nich musia stihnúť do 15. novembra. "Ide o tri križovatky a po ich prestavbe by sa mala zrýchliť jazda električiek do Karlovej Vsi minimálne o desať minút a na cestách by tam malo byť menej nehôd," hovorí námestník primátora pre dopravu Karol Kolada.
#52560 S499.1023: "Aha, a kade by sa tie dva roky jazdilo?"
- hovorím, že je trochu utopistické. Jazdilo by sa cez Zvolen, a autobusmi + nejaké Os by mohli jazdiť aj počas rekonštrukcie. Ale predsaj len, hovoriť, že tempo rekonštrukcie treba spomaliť, rozdrobiť to na menšie kúsky lebo ľudia prechádzajú na autobusy keď sa robí výluka na dlhších celkoch, to je trochu šibnuté. ? Minimálne Rača-Leopoldov mohlo byť už dááávno hotové na jeden šup, keďže sa to dá obísť v pohode cez Galantu!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert