zase tu začínaš s tou gumokolnou lobby??? ? Čo nás je po tom, či a kedy Ty budeš mať auto! Aj ostatní chcú cestovať... Alebo ich budeš všetkých voziť vo svojom gumokole??? ?
Na celý koridor by sa mohli vykašlať. Však kedysi sa chodilo do Žiliny tuším za 2:00. Keď bude hotový koridor do ZA, aj tak budem mať už auto, tak mi bude jedno či pôjde vlak 120 alebo 160(a už vidím kde všade to vôbec 160 pôjde..). Tak ešte kým to auto nemám, tak by tá cesta mohla trvať tie dve hodiny ako kedysi.
Len nechápem prečo to nemôžu robiť po väčších celkoch. Úplne najideálnejšie (aj keď utopistické) by bolo trať BA-ZA odstaviť na 2 roky a zrekonštruovať to naraz. Takto sa budeme sr* z BA do ZA za 3h25´ ešte hóódne dlho. ?
Aktuálne dve dopravné koľaje, nástupište len pri jednej. Budúcnosť 6 staničných koľají, z toho najmenej 5 dopravných, traťové bez nástupíšť, nástupište pri budove a medzi 4. a 5. koľajou (počítané od staničnej budovy).
Ja som išiel včera tade. Jediná zrekonštruovaná je Pezinok zastávka, v Pezinku sa stojí na 1. nástupišti vpravo, robia tam nástupištia a podchod. Práve začínajú robiť Báhoň. Ráno osobákom BA-TT to trvalo 1:15, vlak stál od Pezinku všade aspoň 5 minút, rozbehol sa len medzi Cíferom a TT. Naspäť rýchlik 0:55, 5 minút stál na starej trnavskej stanici a potom ešte v Báhoni. Myslím, že sa trošku rozbehol za Jurom, ale 100 km/h tuším ani raz neprekročil.
Darmo máš trať na 160, keď stanice sú nerekonštruované (okrem Pezinka). To sa vlak ani nestihne na tých 160 rozbehnúť. Najdlhší súvislý úsek Sv.Jur-Šenkvice bude mať nejakých 11 km...
A okolo Budmeríc bude ešte dĺĺho 0...
Na www.cp.sk si pre dnešný deň môžete vyhľadať CP pre linku 667 na trase Astronomická - Vinohradnícka. Asi je to nejaká chyba, alebo tie vložené spoje majú skutočne označenie 667? ?
Taktiež sú tam aj odchody liniek X13, 519 alebo 6 cez Obchodnú. ?
najrychlejsie je prestupit (co sa tyka Race) na Detvianskej a za rohom stoji 56 aj 65 ka... 65kou to je ku KONDRADu 20 minut, 56kou 14... obe maju v nedelu polhodinovy interval.
ma