Mozna by to chtelo spis investovat kazdy rok do 5-7 vozidel , nez naraz do 20 .Navic na NP vozidla se daji cerpat dotace z vice zdroju a s vyslednyma dotacema je obcas NP vozidlo levnejsi jak VP. Predstava ze se naraz koupi 100 NP abusu , aby se mohly stary vraky vyradit je dneska trochu na hlavu ne ?
Kdyz je poptavka po kapacite , holt se musi nakoupit novy vozy. Ale tady vadej korozy 951 a 961 ale konstrukce stejne stary , ne li horsi 15TrM sou obhajovany. Chce to vymenu parku , ale tak aby se neco zlepsilo i pro cestujici. Je sice pekny ze ten vuz ma klimu pro ridice , tonovany okna, super sedacky , ale co je to platny kdyz se do nej leze furt po 2 schodech . Kdyz Dp ignoroval novy vozy , i korozy 931/941 a misto nich plynofikoval pojizdnou reklamu na rez, asi je nekde chyba. By me zajimalo , kolik stala reko a kolik GO vozu . Jestli by za tu cenu nebyl novy vuz. Nektery DP uz vyrazuji i B931, mozna by stalo za to si vzit priklad z vychodu a nakoupit je na vymenu parku. Bylo by to levnejsi jak Go starych vozu.
Bratislava sa uz konecne docka nizkopodlaznych funglacov a to uz na buduci rok ! ?
Pani, je na case sa zamysliet nad grafikonmi so znackou "tento spoj obsluhuje nizkopodlazne vozidlo". Aj ked to s tou prvou dvackou bude dost problem, ale na zaciatok...
?
Neviem, či si to namýšľam, ale infomácia, "že za posledné mesiace sa asi o pätinu zvýšil predaj cestovných lístkov" mi pripadala ako konštatovanie nešťastia - čo teraz budeme my chudáci robiť, zákazníci chcú viac služieb, ako vieme poskytnúť?
Asi ma ukameňujete ☠ , ale ak nemám peniaze a je záujem o moje služby, tak mierne zvýšim ceny, aby som mohol investovať (alebo si najprv požičiam, a zvýšim ceny, až keď sa investícia prejaví na zvýšení kvality).
Ja viem, že (skoro) všade dotuje dopravu štát/mesto, ale keď nedotuje, tak radšej vyššie ceny pri zvýšení kvality, ako súčasná bratislavská realita.
Lenže ak by za tých xxx miliónov namiesto 15TrM kupovali 22Tr, tak sa doteraz na na linke 201 vozím v sólo vozoch, resp. by som sa do vozidiel na tej linke ani nezmestil..
a ako to vyzera ? K comu sa priklonia ?
Lebo ja som za ten najsmiesnejsi a najlacnejsi variant pozemny, ktory bude pre Petrzalku najviac vyhovujuci vzhladom na existujucu tazkotonaznu zeleznicnu trat najlepsi. A usetrene sa moze hodit inam...
Hmm tak kdyz to hnije stejne , pro ckupovat NP vozy , prece taky reznou, tak radsi vic VP . A aby se nemuselo nakupovat moc novych dilu a dilenaci se nedejboze museli naucit i nejaky novy naradi jak nuzky na plech, nytovaci kleste a kladivo ze ?
Tak tady je sance (tradice SANOSU, TAMBUSU zije) : http://www.ikarbus.co.yu/engleski/BUSES/index.htm
Dyk je to ikarus a zrejme to bude i levny. A aspon se nic muset menit nebude. Tradice je tradice.
Ja som si to bol preštudovať osobne na magistráte.
Estakádový variant sa mi nepozáva, pretože by to opticky rozdelilo Petržalku a vznikly by nové miesta pre asociálov.
V povrchovom variante mi električková trať nepripadá byť o nič väčšia bariéra ako na incýh radiálach, aj keď križovatky majú byť mimoúrovňové s výnimkou Farského-Boskákova.
o tom sme tu nejak cely den tocili, ci je lepsie kupit nieco moderne a nizkopodlazne a "drahe" alebo lacny schodikovy polosrot, ktory zhnije za dve jesene...
No v špičke sú skutočne tie jazdné doby moc odlišné .Napr. ráno chodí 37 z Patrónky vždy 7:22-7:24 a pritom podľa CSP má odchod 7:15, 7:27.
Re #52273 PvvS: Lenže ak máš 100 mil. tak kúpiš za to väčšie množstvo 15 Tr ako 22 Tr.
neutoc, je to zbytocne, nema to zmysel, je to ubohe.
Presne tak, pravicova trhova ekonomika zalozena na tom o com pises. Nic viac, nic menej.
Pretoze keby som ti chcel odpovedat tvojim tonom, napisal by som sucho, prosim Vas osamostatnite sa ! Ale vzhladom na to, ze to nie je ako dufam tvoj samovrazedny nazor, prazdne otazky typu co chcem tu nemaju opodstatnenie, ok ?
Veď len povedz, čo od mimobratislavčanov očakávaš aby urobili? Chceš pre MHD BA dotáciu zo štátneho rozpočtu?
Inak, mne sa ten systém, že mesto si objednáva MHD od vlastnej spoločnosti zdá socialistický, zvrhlý a nelogický. Keby robili MHD pre mesto súkromné spoločnosti, problém z nedostatkom kapitálu na obnovu vozového parku by neexistoval. ?
Andy