Vcera vecer na L5 sedel predomnou chalanisko tak 16-19 rocny a hral sa na vodica elektricky ? Vydaval zvuky ako zvonenie,smerovky, hlasil zastavky sice na prd, ale hlasil, maval vodicom v protismere...vystupoval na Ursinyho , az vtedy som si vsimol ,ze tam mal 3 surodencov a maminku. Teraz neviem ci to bola diagnoza ,alebo bol nahuleny ? ? Tak hosi priznajte sa kto z Vas to bol ? ? ?
Mna ani tak nezaraza, ze je to za Dunajom, lebo Bratislava ma Male Karpaty, vdaka ktorym sa nemoze rozvijat do kruhu, ale do akehosi "Y". Mna skor zaraza, ze sudruhovia naplanovali taky obrovsky obytny subor v tesnej blizkosti ostro sledovanej zeleznooponovej statnej hranice. Zovsadial od hranic, zo Sumavy, z Podyji atd. vystahovavali kazdu stodomovu dedinku, ale v Petrzalke postavili megasidlisko priamo na ciare.
Niekde som cital v novinach clanok ze MHD nema $$ na kupu novych busov. Hladal som ho aj na nete ale zatial som ho nenasiel, ked najdem, ceknem.
Re #51973 inTony: No huraaa, dneska my o tom akurat hovoril ucitel ze nasa skola (SOU Elektrot.) trosku pokecala z DP tak sa mi bude lepsie cestovat do skoly ?
A aj z tou 93kou dobry napad, ale mohlo bi ich chodit aj viac
1.sám musíš uznať že L99 je pre ludi v okolí Technopolu zbytočná , jedine jej rozumne spojenie je asi na žst petržalka
4. no prečo krokom späť? príklad osoba zo zastavky znievska 98 (6) 99 ( 7 minut) priemer 3 chce isť do mesta presup na 93 najdlhšie čakanie 4 minuty dokopy osoba čakala 7 minut a to je to iste ako keby chodila L93A a B každých 8 minut (samozrejme iba v špičke) prečo je to krokom späť? ocenia to najmä invalidy , starí ludia ,mami s kočíkom, unavení ludia z práce, rodičia malých detí, a hlavne pri mizernom počasí lebo na týchto nových zastávkach sa pod striešku zmestí max 6 osôb
5. DPB chcelo šetriť toto je jeden príklad ako sa dá šetriť viac
L95A bude plnšia od Vyšehradská po Romanovu interval cca 5 minut (po Romanovu sa zaplnia 3/4) a 95B interaval tiež 5 minuť a ten zoberie väčšinu ludí od Romanovu lebo tam bude prázdna a ušetri sa vozo km a tiež možno 1 - 2 busy - čo je na tom zlé povedz?
Este si zabudol Nemcov, Rumunov, Turkov, Cinanov, a Dzingischana A najnovsie aj Korejcov ? A samozrejme Laminatiek, pretoze su na striedavy prud, co v Ziline neradi
už ma zas sere... Pokazia reťazovku... Obchodná nič.. Kapucínka nič.. tunel nič.. preferencia na hovno.. otáčanie duobusu na diesel pri Riviére... premávka navyťaženejšej linky v BA - 38.. hoc bus by sa hodil aj inde..
Abych se přiznal, mě na tom nejvíc zaráží, že takové monstrum jako je Petržalka umístili za Dunaj. Nevím, jestli soudruzi plánovali přesunout centrum Bratislavy tam, nebo Dunaj vysušit ?
Jinak je to totiž úplně klasické socialistické sídliště- naše Jižní město je přesně to samé- akorát ho neobsluhují kolony autobusů, ale metro...
neviem ci ludom záleží na rýchlosti prepravy... Lebo podľa toho čo vraveli na diskusiách.. tak radšej sa klukatiť po uličkách ale neprestupovať.. Teraz im to zrazu vadí keď sa kuľkatia... predtýms sa kľukatili takmer všetky.. teraz len 88 a 99.. nevedia čo chcú..
Nemám síce žiadne oficiálne materiály ale vzhľadom na to, že môj otec sa v rámci svojej profesie stýkal s tými debilmi, čo to projektovali a moja mama a babka sa zase priamo zúčastňovali výstavby, si myslím, že tá debilita bola od začiatku projektovaná pre tých 150 kks substrátu a že zavrtenie ulíc je len prejavom vybíjania si komplexov oných súdruhov architektorov, čo si v živote nemohli zaprojektovať nič poriadne...
Re#51926 Technopol:
1) L99 sa dostanes Dostanes vsade tam kam jazdi. Pravda je vsak taka, ze tento autobus okolo Technopolu vobec nemal jazdit. to len pan potencionalny zupan mal pocit, ze z celej Petrzalky musi byt pristup k Technopolu bez prestupu. Vobec mu vsak nevadilo, ze pre oblast Luk spravil tento autobus absolutne nepouzitlnym. Skutocne sa L95 dostanes k L68, L96, L83, L84, L88 a L98 ta dovezie k L93, L94, L87, L88.
2) Ludi nezaujma km ale rychlost prepravy. Statim v zapche vsak minies rovnako nafty ako ked ides dookola (neustale sa posuvanie o dva metre dopredu) nicis viac motor - stale rozbehy - hlavne pri nastaveni nasich prevodoviek atď.
4) 4 minutovy interval je to co laka ludi do nosnych liniek. Tvoj navrh by bol krokom spat a navratom k tomu, co tu uz bolo. Stale netreba zabudat, ze tento system ma index v tvare "predpriprava na NDS"
5)Presunutim casti L95 by si zase zobral dovod, pre ktory je L95 naplnana. Je uplne normalne, ze na prvych troch zastavkach (v smere na Safko) je bus prazdny. Ak by sa zaplnil uz tam, na Romanovej by sa do neho nikto nedostal.
Re #51931 BigMac: Raz som bol na jednom folklórnom predstavení, ktoré sa odohrávalo akoze v roku 3000 a ako nasli archeologicke vykopavky (krpce, kroje, nahravky) pri budovani metra Pariz - Moskva, prestupna stanica Zvolen bolo to v celku vtipne. Aspon teda cely Istrak sa zarehotal.
Re #51936 pepo: Existuju ortofotomapy a samozrejme archiv v starej radnici a taktiez archiv pri Hrobonke. Tam si treba sadnut a hladat.
Re #51950 SZKV: To tam poslali az potom, lebo vedeli, ze fotka pojde do celeho sveta.
Re #51951 81-71: namko zavinac bratislava.sk
Raz ma napadlo skusit do tohto zatiahnut aj nejaku uniu nevidiacich a nejaku TV relaciu ako reporteri, ci ine a posteklit niekomu mandle.
Re #51954 Red-Hawko: Ja som to pochopil celkom presne.
Re #51956 AAA: Na to su specilane travne zmesy, ktore nerastu vyssie ako cca 15cm.
Re #51957 KLF: Ja som len niekde cital, neviem kde, ze nejaky ucastnik vyberoveho konania podal staznost na urad pre verejne obstaravanie a tak je zablokovana Kapucinska. Preco sa vsak nerobi Obchodna neviem. Mozno, ze aj Obchodna je zablokovana. Preco sa potom robi Kollarko? Ani boh tomu nerozumie, ale skus email na dpb. hadam ti odpovedia. A ak nie tak skus namko zavinac bratislava.sk
Na urbanistickom riešení Petržalky, Vlčiniec a Soliniek mi vadí, že z hľadiska dopravnej obslužnosti sú navrhnuté absolútne nevhodne. Dopravné trasy pripomínajú skôr škrkavku, než cestu. Aby som sa dostal z bodu A na jednom konci sídliska do bodu B na druhom konci sídliska, musím urobiť 180° oblúk okolo stredu sídliska.
Mikimaus