Nemám síce žiadne oficiálne materiály ale vzhľadom na to, že môj otec sa v rámci svojej profesie stýkal s tými debilmi, čo to projektovali a moja mama a babka sa zase priamo zúčastňovali výstavby, si myslím, že tá debilita bola od začiatku projektovaná pre tých 150 kks substrátu a že zavrtenie ulíc je len prejavom vybíjania si komplexov oných súdruhov architektorov, čo si v živote nemohli zaprojektovať nič poriadne...
Re#51926 Technopol:
1) L99 sa dostanes Dostanes vsade tam kam jazdi. Pravda je vsak taka, ze tento autobus okolo Technopolu vobec nemal jazdit. to len pan potencionalny zupan mal pocit, ze z celej Petrzalky musi byt pristup k Technopolu bez prestupu. Vobec mu vsak nevadilo, ze pre oblast Luk spravil tento autobus absolutne nepouzitlnym. Skutocne sa L95 dostanes k L68, L96, L83, L84, L88 a L98 ta dovezie k L93, L94, L87, L88.
2) Ludi nezaujma km ale rychlost prepravy. Statim v zapche vsak minies rovnako nafty ako ked ides dookola (neustale sa posuvanie o dva metre dopredu) nicis viac motor - stale rozbehy - hlavne pri nastaveni nasich prevodoviek atď.
4) 4 minutovy interval je to co laka ludi do nosnych liniek. Tvoj navrh by bol krokom spat a navratom k tomu, co tu uz bolo. Stale netreba zabudat, ze tento system ma index v tvare "predpriprava na NDS"
5)Presunutim casti L95 by si zase zobral dovod, pre ktory je L95 naplnana. Je uplne normalne, ze na prvych troch zastavkach (v smere na Safko) je bus prazdny. Ak by sa zaplnil uz tam, na Romanovej by sa do neho nikto nedostal.
Re #51931 BigMac: Raz som bol na jednom folklórnom predstavení, ktoré sa odohrávalo akoze v roku 3000 a ako nasli archeologicke vykopavky (krpce, kroje, nahravky) pri budovani metra Pariz - Moskva, prestupna stanica Zvolen bolo to v celku vtipne. Aspon teda cely Istrak sa zarehotal.
Re #51936 pepo: Existuju ortofotomapy a samozrejme archiv v starej radnici a taktiez archiv pri Hrobonke. Tam si treba sadnut a hladat.
Re #51950 SZKV: To tam poslali az potom, lebo vedeli, ze fotka pojde do celeho sveta.
Re #51951 81-71: namko zavinac bratislava.sk
Raz ma napadlo skusit do tohto zatiahnut aj nejaku uniu nevidiacich a nejaku TV relaciu ako reporteri, ci ine a posteklit niekomu mandle.
Re #51954 Red-Hawko: Ja som to pochopil celkom presne.
Re #51956 AAA: Na to su specilane travne zmesy, ktore nerastu vyssie ako cca 15cm.
Re #51957 KLF: Ja som len niekde cital, neviem kde, ze nejaky ucastnik vyberoveho konania podal staznost na urad pre verejne obstaravanie a tak je zablokovana Kapucinska. Preco sa vsak nerobi Obchodna neviem. Mozno, ze aj Obchodna je zablokovana. Preco sa potom robi Kollarko? Ani boh tomu nerozumie, ale skus email na dpb. hadam ti odpovedia. A ak nie tak skus namko zavinac bratislava.sk
Na urbanistickom riešení Petržalky, Vlčiniec a Soliniek mi vadí, že z hľadiska dopravnej obslužnosti sú navrhnuté absolútne nevhodne. Dopravné trasy pripomínajú skôr škrkavku, než cestu. Aby som sa dostal z bodu A na jednom konci sídliska do bodu B na druhom konci sídliska, musím urobiť 180° oblúk okolo stredu sídliska.
Kokos... ? Keď som zbadal ten vrchný obrázk, tak som si najskôr myslel, že je to dáka fotomontáž, až keď som sa preroloval myšou nižšie a prečítal si ten komentár, tak som uveril že sa to skutočne stalo. Ten vlak mal teda na mále...
Sorry vopred, ak sa tu o tom uz diskutovalo, nesledujem to tu moc. Vie mi niekto vysvetlit, akym stylom sa rekonstruuje Obchodna ? To sa bude robit cele per partes po 10 metrovych usekoch ? Najprv sa mala robit teraz na jesen Kapucinska + Obchodna. Potom sa Kapucinska vypustila a mala sa robit len Obchodna. A teraz sa akoze co robi ?
Vie tu dakto daco konkretne o tom ?
Dik.
Ahojte dlho som neprispieval tak nieco dam:
Pred par dnami som sa oboznamil s velkou a pre mna nepoznanou az prekvapujucou odhodlanostou vodica MHD pomoct cestujucim....
Z HLAVNEJ STANICE na linke 93 bol jeden vyssie popisany vodic a na hlavnej stanici sa rozpraval lamavou anglictinou s jednym turistom a pred tym s dalsimi dvoma ked prissiel na zastavku otvoril dvere a zakrical slepcovi "93!!!!!!!" slepec .... ja idem na trolejbus dakujem ----s takymto niecim som sa stretol po prvy krat a bol som prekvapeny ako sa dohovaral s tym turistom nabral meskanie asi 2 minuty na hodzovom vystupil z kabinky von na zastavku a siel za tym turistom vysvetlit mu cestu pak asi s 3minutovym meskanim na Pertzalskej stanici zakrical do busa "BAHNOFF" vystupte turistovi s ktorym sa na zastavke rozpraval turista bol uplne mimo nevedel kde je kedze sa s vodicom rozpraval
on mu asi povedal ze mu povie na stanici v petrzke a tak som ostal prekvapeny lebo s takouto ohladuplnostou vodicov sa nestretavam casto KIEZBY BOL KAZDY VODIC TAKY......
Dnes rano 7079 nehoda so zelenou Skoda FELICIA asi si felda chcela skusit kto je silnejsi ? ? Zastavka URSYNYHO CAS asi 7,57 co som ja tam bol takze priblizny cas nehody je 7,45
Nevie mi niekto objasnit záhadu ohladom akustického a optického signalizovania zastávky Bárdošova/SIEMENS ? Kde je pravda ? Na letákoch v CP, na displejoch BUSE vo vozidlách alebo v akustickom hlásení ? Čo by z toho mal dáky turista? leda asi dobrý guláš...By potreboval vystúpit na SIEMENS-e ale taká hláška by neprichádzala...tak by sa previezol na konečnú...ved nemusí každý sledovat iba displej, navyše by som bol zvedavý, čo majú robit nevidiaci, ktorý sa musia spolahnut iba na akustické hlasenie. To je potom lepšie ak nie je vobec ak ma hlasit chybne! Podotýkam, že to nie je zaležitost pár dní. Tu neobstojí výhovorka, že to ešte nestihli zmenit a pod. Tento stav existuje už aj viac ako rok...
A že měl to "štěstí" zrovna Eurostar ETR 500- to nejlepší, co FS mají... A fakt je, že mě už loni zaujalo, kolik je u Bari suchých říčních koryt- a takhle to dopadne, když zaprší...
S499.1023