Jej, dlho som tu nebol, a vidim,ze od politiky sa preslo k niecomu zaujimavejsiemu ako napr. metro. Uplne suhlasim s Cookies, teda nieco medzi klasickou elinou a tazkym metrom.
V centre pod zemou a potom na povrchu po vlastnom telese, prip moznost vyuzit uz existujuce zeleznicne trate (ale to je uz asi velke sci-fi pre nase pomery).
Inak zo stavby metra, nezostali len zvysky na Lukach, ale aj najazd na Stary most z Petrzalky, kde bola koncom 80. rokov zacata aj stavba stanice( v priestoroch zhruba oproti Bille). Vybudovane boli zaklady a ciastocne nejake podzemne priestory, ktore po opusteni stavby zaliala voda a v zime tam bolo perfektne kryte klzisko, lepsie ako zimak.
Este k tomu clanku o historickych trolejoch. Preco si Spectre myslis, ze by mal mat 6053 cislo 53. Ved ked mame dve deviny tak jedna by mala byt v stave po dodavke a druha v stave v akom dojazdili v 90. rokoch.
Pre mna osobne je urcite zaujimavejsi hist. voz v stave v akom si ho pamatam. Napriklad T2 by som chcel taku akou som sa vozil do skoly.
Ale to je len moj subjektivny nazor. Chapem ze vacsina ma iny nazor..
V centre pod zemou a potom na povrchu po vlastnom telese, prip moznost vyuzit uz existujuce zeleznicne trate (ale to je uz asi velke sci-fi pre nase pomery).
Inak zo stavby metra, nezostali len zvysky na Lukach, ale aj najazd na Stary most z Petrzalky, kde bola koncom 80. rokov zacata aj stavba stanice( v priestoroch zhruba oproti Bille). Vybudovane boli zaklady a ciastocne nejake podzemne priestory, ktore po opusteni stavby zaliala voda a v zime tam bolo perfektne kryte klzisko, lepsie ako zimak.
Este k tomu clanku o historickych trolejoch. Preco si Spectre myslis, ze by mal mat 6053 cislo 53. Ved ked mame dve deviny tak jedna by mala byt v stave po dodavke a druha v stave v akom dojazdili v 90. rokoch.
Pre mna osobne je urcite zaujimavejsi hist. voz v stave v akom si ho pamatam. Napriklad T2 by som chcel taku akou som sa vozil do skoly.
Ale to je len moj subjektivny nazor. Chapem ze vacsina ma iny nazor..
Juro
Plny suhlas. SMRT GRAFITY.