Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #51798:
Môžeš byť rád, že si necestovával pred zmenami kombináciou 30+90. Ak Ti pod mostom zdrhla 90-ka pred nosom (čo bolo pri zápchach na Lamačskej pravidlom), na ďalšiu si čakal 15 minút v špičke ... keď si to porovnám s tými 12, resp. 7,5 minúty v sedle na 93 a 99, tak sa celkom dobre bavím nad Tvojimi argumentami voči novému systému. ?
Reply on: AAA #51814:
ale ono asi by sa dalo magistrátu vysvetliť že máme takuto koncepciu ved nakoniec by sa pri dobrej koncepcii ušetrilo
Reply on: Technopol #51813:
ono v podstate ,,koncepcia" DPB sa robí podľa toho koľko km si magistrát aktuálne zaplatí.
Podla mňa najvážnejšou chybou je to že DPB nemá jasné ciele do buducnosti. Najprv tu boli expresné linky (100-127) potom sa to menilo pri prečíslovaní na oblastne vznikali nové linky na zmene by som povedal vyťažených (54 na 94 37 na 78 ) a teraz tu zas máme nosné linky 93, 95 ale tieto všetky zmeny su len krátkodobé, dpb by sa už konečne mal začať sustrediť na buducnosť . By som to navrhol riešiť podobne ako ludske telo 1(kostra) rýchlodrážne električky každá radiala 1 linka čiže 2.(svaly) nosne linky z okrajov do centra nie dalej napr z Dubravky do mesta iba 34 z dolných honov 201/202 ... 3. ostatne linky spájajuce okraje mesta a odlahle lokality . Na začiatok dať peniaze na opravu tratí vypočítať pri intervaloch 3 minut kolko je treba vozidiel a dodatočne dokupiť potom prjsť na nosne linky vypočítať a dokupiť Ale najskôr vždy spraviť linku a potom dokupiť vozidlá , nie ako teraz na Dlhé diely sa ide stavať vedenie kupuju sa duo busy a ešte sa ani nevie aky by mali mať interval a kde sa budu točiť ? očakavam kritiku ?
Reply on: si #51787:
ale jemu išlo konkrétne o spojenie pomocou L99 na Antolskú, a tam je špičkový interval 7,5 minúty, nie?

Re #51795 marko: 2. koľko prepraví JEDNA električka a koľko niekoľko autobusov? Alebo počet električiek v BA = počet busov v Petržke? ?

"A preco vsetci chcete odo mna cisla" - ty sa oháňaš nejakými prepočtami, tak sem s nimi!

4. a od akých slov asi je názov VÝSKUMNÝ ÚSTAV???

Re #51798 marko: prestup bus-bus je neprípustný, ale prestup bus-elina (alebo aj metro) je v pohode???

" Ludia jazdia lepsie tam, kde su eliny." ??? Nrerozumiem... ?
HRB - no ale keby ten SOR nemal hrb, ale vyššie čelo, tak by ťažisko bolo ešte vyššie, takžeee.... Ale dosť bolo hrbu, bavme sa o krajších veciach.
Reply on: tomas1 #51799:
moj nazor je ze SOR nieje F1 takze to mas jedno aky hrb tam bude
Reply on: tomas1 #51807:
v poho. inac mame jedneho takeho sofera u nas na skole a ten by ho prevratil velmi jednoducho. jeho styl jazdy sa sice deckam paci ale myslim ze starej karoske uz nie. ked si predstavim ze pred par rokmi takto jazdil s ivecom eurostarom a mal za sebou 28tonovu cisternu s benzinom. brrr
Reply on: trepko #51805:
? Áno, práve vo chvíli, keď si písal tento príspevok mi to dochádzalo.... ? Sorry.
Reply on: trepko #51803:
Aha, akože ho prevrátim na strechu, už som pochopil! ? ? ? ? ? Sorry.
hh dost cudne debaty okolo toho noveho soru.... ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: tomas1 #51804:
citaj pozorne abo som to nenapisal dost zrozumitelne. ked mas vyssi hrb tak o to lahsie sa na onen hrb mozes otocit. nemyslel som otocit sa v zakrute, ale otocit vozidlo na strechu v zakrute. ?
Reply on: trepko #51803:
Keď mám vyššie ťažisko tak sa lepšie otočím v zákrute, čo sú to za hovädiny??? ? ?
Reply on: tomas1 #51799:
Lepsi pritlak? skor vyssie tazisko a o to lahsie ho mozes otocit na ten hrb v zakrutach. avsak neviek kto by tak rychlo zas isiel do zakruty. ale hrb nehrb aj tak sa mi najviac paci jak to vyriesil vanhool a nema ani hrb a ani ziaden schodik.
Reply on: SZKV #51776:

Budu odpovídat pouze na bod 3), protože tato odpověď by tě konečně mohla přivést ke vzpamatování se. Takováto verze by byla stejně drahá, jako Scania OmniCity, Volvo 7000, Mercedes Citaro, Solaris Urbino, prostě by jaksi pominul důvod kupovat si právě SOR.
Z čehož plyne odpověď na bod 2 i 1.
Btw., takovéto informace se dají získat provedením návštěvy vesničky Dolní Libchavy kousek od Ústí nad Orlicí. Vždycky lepší, než reprodukovat jako 100% pravdy něco, co povídal támhle řidič autobusu.
Reply on: tomas1 #51799:
S tým hrbom - ty si asi veľký fanúšik F1, len si prosím ťa nemýľ ODPOR s PRÍTLAKOM. ?
Reply on: marko #51796:
Na to si ako došiel? Však interval sa nemenil..
Reply on: si #51790:
Ja som nie odborník na ajrodynamiku, ale aspoň základy poznám. SOR z hrbom má väčší odpor ako by mal teoretický SOR bez hrbu s vyšším čelom! ?
Vďaka tomu hrbu má ale zase teoreticky lepší prítlak v zákrutách. ? ? ? ?
___________________
Re #51784 marko: To by bola kravina, keby to uzavreli. ?
Reply on: Kami #51793:
Ludia jazdia lepsie tam, kde su eliny. A preco sa nemozu spravit iba bus linky, ktore zvazaju ludi na eliny. Ako priklad som uviedol v min.L21 od patronky po ASMN.
A to ci su na papieri. Ja viem iba jedno ak idem na L93 s L99 tak mi zarucene ujde. Podobne je to z L99 na L95 pred starym mostom. A este raz L93 12 min v sedle - L99 7,5 min.
Reply on: marko #51795:

4. akych kvalifikovanych ludi z ba mas mysli? To ti tak extremne vadi,ze ten ustav ma sidlo v Ziline? Ved tam mozu robit ludia aj z ba... Ved aj dopravna vysoka skola je v Ziline... Ci bol by si spokojnejsi, keby ten 'audit' robil prazsky vyskumny ustav?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.