Re#51453, petert: co to znamena zabezpecit a rozbocit navestidlom? Pokial ma pamät neklame, tak sa zabezpecuje zabezpecovacim zariadenim, navesti sa navestidlom a odbocit sa da na vyhybke, co su vsak tri rozne, diametralne odlisne nazvy a pojem. To by na tom navestidle malo svietit co, 80km/h a gule niekam???
jedna elinarka vcera bola haluznaa siel som z kamenneho na mariansku v uplne narvanej t6a5 linka 11 a zrazu isla taka babka a vodicka vystupila zo stanovista zacala ludi prostrednictvom mna rvat do voza....samozrejme ze tlacila do mna....ja ze "kluuuud" tym provokatyvnym tonom jak to viem len ja....a ona este aj drzy budes ? ? ? ? ?
Takže vieš, že sa niečo stalo, ale vlastne nevieš čo. Zaujímavé. Každopádne by som rád vedel čo, keďže som bol na dispečerskom fóre menovaný takou formou, ako keby sa niečo stalo v súvislosti so mnou. O ničom však neviem. Prosím vysvetliť napr. na ICQ, tu na fóre to zaiste nikoho zaujímať nebude.
Hehe, ja som pre zmenu dnes isiel do prace MHD. Ked mi ta 98 uz jazdi tak casto. ? Ale vadi mi ze 70, na ktoru prestupujem, ma stale v spicke 12 minutovy interval, takze sice mam jednu systemovu linku, ale nie druhu. Myslim, a teraz pisem rydzo subjektivne, ze 70 by mala mat interval 8, pripadne 6 minut v spicke a mala by byt obsluhovana solami, tie klbaky sa zaiste zidu inde, napr. na 96. Predtym nez ma tu roznesete, tak toto je vysoko neodborny a subjektivny navrh, tak ho berte s rezervou. ?
Z toho vyplyva len jedno….
Z technickeho hladiska nebude zo sucastnych elektrickovych trati a z nadstavieb elektrickovych trati nosny dopravny system, ako to niektori tvrdia. A ked nebude ani zo zeleznicnych trati… sme proste tam kde sme boli, iba tych reci pre volicov je akosi viac.
Len ma vytacaju elekricko optimisti…
DPMB urcite nie, kedze DPMB je Dopravni Podnik Mesta Brna Bratislavsky dopravca sa uz peknych par rokov vola DPB To len tak na okraj
Spominane predlzenie by bol urcite dobry napad, a perspektivne do buducnosti by sa urcite zislo, ale kym nie su peniaze na podstatnejsie, dolezitejsie, a akutnejsie trate a predlzenia (Petrzalka, Lamac, DNV, podzemne krizovanie centra) tak o predlzeni z Race nema zmysel uvazovat.
Iste ciastkove rozvojove plany zarucene existuju, ale kym nie su prostriedky na ich realizaciu, tak zostavaju len na stoloch...a prostriedky nie su, lebo magistrat neda, lebo nema z coho...:/
Má DPMB v úmysle vybudovať pokračovanie el.trate z Komisárok po BEZ-ku na Rybničnej ?Je to možno okolo 1 km. Mal by v tých miestach vyrásť technologický park CEPIT. A perspektívne prepojiť ďalej cez Vajnory na Zlaté piesky ? Má vôbec DPMB vypracovaný nejaký plán rozvoja elektrickej trakcie ?
Ja zasa dávam 100 bodov Trnavkarskemu beusu za trieskajúce Tr. s hrdzinou po okrajoch a IK ktoremu vrzga tak DB náprava že cestujúci z hl. stanice sa na tom dobre bavili -BA šrotovisko ☠
Niekde by to proste pri tom Poluse vcuclo pod zem alebo opačne na mostík s nástupišťom ponad cestu. Na 1 vlak. v hl. stanici nastúpi príkl. 100 cestujúcich počas /3h./z toho necelá štvrtina vystúpi v okolí pezinka. Prečo hovoríš o 500 cestujúcich v jednom ťahu a v 1 o pár metrov dlhšej súprave? Vlakotramvaj môže slúžiť ako doplnok k nosnému cestovaniu aj mimo územia. Osobna žel. doprava týmto nemusí používať staré nepohodlné motorové vozne- autobus 809 -812 (049) niekedy s preplnenými vozňami, či okuliarnika s prázd. ťažkymi vozňami.Šefa tu nemám za sebou ? čo ma po preklepe ?
e #51465 trat filialka - petrzalka by bola fajn, ved zeleznice to maju aj v plane, peniaze by ziskali z eu fondov, kraj je za, len nasemu magistratu sa to nepozdava... radsej nieco ako nic, ved uvidime co a kedy pojde do petrzalky ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert