Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ja lietadlom letim cca raz za rok a na auto nemam a moj plat je taky, ze ak to nie je nevyhnutne, idem radsej nocakom ako taxikom. a?

a ze v prahe alebo viedni nie je spojenie nemocnic a stanic, neznamena, ze je to tak dobre. ale neznamena to ani opak :o)

a ja som za, zrusme MHD uplne. fakt ma papyr pravdu. ved mesto nepotrebuje ludi v meste. nech chodia len do prace a z prace a to je vsetko. do prace im firma preplati taxi alebo zabezpeci inu formu dopravy.
chlastat pojdu iba ti, co maju na taxik a litat iba ti, co maju na taxik a do nemocnice pojdeme taxikom alebo sanitkov.

amen, usetrime. a potom by som este zbural stare mesto, aby bolo kde postavit jeden veeeeelky parkovaci dom.

aspon budeme svetova rarita.
Reply on: eripmav #51201:
V Estonsku v Talline sa daju kupit listky na MHD per SMS.
Reply on: marko #51300:
Je az dojimave, ako ta tazi osud pacientov odosielanych z jednej bratislavskej nemocnice do druhej. Mojho kamarata s rozbitou hlavou (stalo sa mu to pri Druzbe) hnali z urazovky v Karlovke v noci pesi na Kramare, a na Kramaroch ho chceli vyhodit s tym, ze patri na Mickiewiczovu, ale vopchal sa im tam, lebo predsa len mal rozbitu hlavu. Mam taky dojem, ze si jediny v celej BA, koho zaujima presun pacientov.
Reply on: NN #51305:
Bratislavska logika:

Ked ma niekto na lietadlo, urcite ma aj na taxik, preto doprava na letisko nemusi byt skoro ziadna.

Ked ma niekto na chlastanie v krcme v meste, urcite ma aj na taxik, preto nocna doprava v meste nemusi byt skoro ziadna.

A preto v Bratislave taxiky jazdia uz od 13 Sk/km, ako som sa tu nedavno dozvedel.

Co takto zrusit MHD vseobecne a zaviest vsade taxiky?
Toto sem musím opätovne pridať, lebo sa to hodí do tejto diskusie (dúfam, že sa Andy na mňa nenahnevá)...

Autor: Andy (WAP) 10.9.2005 13.16 #49302 Re:
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. 🙂 Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
Reply on: marko #51334:
A od Patrónky po Sokolskú L21 pod vedením nejde a trasa cez Kramáre je dlhšia. Písal si o prestupe z L21 na Patrónke, nie na Sokolskej. Takže čo vlastne chceš? Klamať a zavádzať, prispôsobovať fakty svojej momentálnej potrebe, alebo seriózne diskutovať?
Re #51335 marko: K Antolskej: A koľko % tých zamestnancov Antolskej, ktorí nedochádzajú autom, sa dostane do práce a-99 a koľko by sa ich dostalo do práce Tvojou hypotetickou priamou linkou z hlavnej stanice? A prečo práve z hlavnej stanice?
Tvojecmárne snahy sledujem od začiatku a od začiatku je mi jasné, že Ti ide o spoj pre seba a nie pre obarlované babičky. Chýbajú mi odpovede na mnou položené otázky.
Re #51341 marko: Nechápem, absolútne nechápem, aký zmysel by malo prestať Antolskú obsluhovať a-99, ktorá tam dopraví 90% pacientov aj personálu (všetko Engeraučania) a namiesto toho zaviesť linku, ktorá tam privezie priamo 1% ľudí a zvyšok nechať prestupovať? Nevídaná bezohľadnosť.
Čo sa týka Klamárov a Súloživcov - akým spôsobom by sa zbezprestupnilo spojenie práve týchto oblastí s Antolskou presmerovaním a-93 na Antolskú?
Tvoja argumetnácia o tom "kde vziať kilometre" tu bola rozsápaná na kúsočky, akurát si to nestihol zaregistrovať.
Priznaj sa, že Ti ide o iné, netráp sa.
Reply on: milannco #51342:
Sorry za nepochopenie ak si nereagoval. Ale ak by som to vztahoval na vsetkych, tak mnou navrhnute zmeny su v podstate ok.
A uz len k tomu obratisku - 10 - 15 busov naraz sa tam v pohode zmesti (v minulosti 95 + 59) - takze ani tu nie je problem.
myslim ze Vysehradska kapacitne postacuje lepsie na obracanie vozov ako Antolska. A vezmime si kolko busov by v lese na Antolskej napr. v rannej spicke smradilo... Ale v podstate suhlasim, ze ak by sa vozokm nejak extremne nezvysili, tak nejake zmeny v tejto oblasti Petrzalky mohli nastat. Ja som tiez z Petrzalky a do tej oblasti obcas cestujem a vobec nemam problem sa niekam dostat.

p.s. ked na niektore casti nereagujem, znamena, ze s nimi v podstate suhlasim.

amen
Reply on: milannco #51339:
Ani ja som sa nechcel uz opakovat, ale ked inac nedas.
Zase si to stiahol iba na Antolsku. Ale podla mojho navrhu uz by tam L99 nechodila ? , L93 - uz som argumentoval z kade zobrat busy, vozokm, vozomin, posilnenie useku L98.
A tie dva prestupy na Kramare a Druzbu - nejako mi v tvojom prispevku chybaju. A este preco prestupovat, ked sa to da vyriesit bez prestupu na Hl.st.? A zast.Lubovnianska je v celkom dobrom pesom dostupe aj pre zadnu cast Petrzalky. A tiez nevidim v tvojom prispevku argument na to, ze 2 busy idu z Vysehradskej - aj ked urcite tam nastupuje menej ludi (ako v pripade 95 na Lubovnianskej + Antolskej, 93 na styroch navyse zastavkach)!
Reply on: my4 #51337:
Dobre vravis
Reply on: marko #51335:
nechcel som sa vyjadrovat, ale to je fakt taky problem 1 x prestupit?
Chcel si tu Hlavnu stanicu a ASMN -
93 po Luky II a odtial 99 - je v tom taky problem?
88 po Ekonomicku univerzitu a odtial 98 na Bzovicku, odkial je to na Antolsku kusok

A preco vlastne tolko obhajujes Antolsku? Z 95 jeden jediny prestup na 99, to predsa nikoho nezabije. Podla mna.
K Antolskej: Presmerovanie niektorych jej spojov k Antolskej alebo Dolnozemskej by L95 zatraktívnilo a to hlavne v jej koncovej casti, kde to treba ako sol. Okrem toho na L95 nespravili zastavku na urovni sidliska (myslim Luky VIII - Jasovska a okolie). Lucanka je moc predsunuta a Vysehradska je uz moc za rohom. Ved ked tam bude raz elektricka urcite nebude treba tak daleko slapat.
mali by sa kupit nove autobusy, stare ikarusy sa mi nepacia, he inak tato stranka je fajn 🙂
Reply on: S499.1023 #51326:

Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?
Reply on: S499.1023 #51324:
Reagujes presne tak, ako som uz pisal - na reakciu. Co tak si precitat cely clanok co som navrhoval s L99, L98, L59 a inymi.
A este k Antolskej: ma viac ako 1200 zamestnancov. Par desiatok chodi do prace autami, ale co zvysok? Ma minimalne taky isty pocet pacientov ako zamesnancov - lozkovych + navyse ambulantni (kedze je tam aj poliklinika) + navstevy k lozkovym pacientom. Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie.
A len tak naokraj, jasne ze v rannej spicke nebude vytazeny spoj z nemocnice, ale ze skor bude plny opacnym smerom ?.
Reply on: AAA #51327:
L21 Od Sokolskej po ASMN ide rovno pod vedenim, takze narast vozokm=0. A co taka L49...
Reply on: marko #51300:
Toto som už niekde kedysi čítal.
Reply on: Andy #51329:
Nehovorím že zlé 🙂 ... iba reagujem na to, že náš tarifný systém može byť ešte o 200% chrumkavejší a o 150% čokoládovejší, ako ten terajší 🙂
Reply on: S499.1023 #51323:
A co tako > kto ma na liedadlo ma aj vlastne auto...
Reply on: Spectre #51297:
a co by nepochopili? sak bi len v nohaviciachkabelkach nosili karticku a o nic ine by sa nestarali

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.