Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
KLF: Mas uplnu pravdu, ten trest by bol priliz slaby pre nich. Aj pozabijat by ich bolo malo. Mame jedinu supravu T3S a aj tu musia znicit... Neviem sice ako momentalne vyzera, lebo som nebol vo vozovni, ale viem si to predstavit az priliz dobre. Neviem ci si este niekto pamata, ale aj posledne najnovsie T6A5ky zacali byt asi pol roka po dodani tercom tych hajzlov. Ked hovoris ze 7800 je vnutri cela popisana fixkami, tak to este nic neni oproti tomu ako vyzerali vtedy niektore tie spominane nove T6A5ky. Tie boli vnutri CELE POSPREJOVANE A POPISANE. O vonkajsku ani nehovorim. Skoda ze som si vtedy nespravil zopar fotiek, lebo to sa fakt len tak lahko uz nevidi... Raz som to uz nevydrzal a vsetky (7949-56) som ich ocistil. A potom som sa snazil ich udrziavat v cistote niekolko mesiacov, az pokym som neodisiel z DPB. Niekedy tie ocistene vydrzali aj dost dlho, ale casto sa stavalo, ze na druhy den rano som tu supravu videl a uz bola pocmarana alebo posprejovana... Ja naozaj neviem co tym chceli dokazat, ked videli ze to aj tak rychlo pojde prec odtial...
No a myslim ze K2S-kam to zatial nehrozi nakolko su umiestnene vo vozovni Krasnany. A aj keby ich niekto posprejoval niekde po trase, tak urcite sa v Krasnanoch najde minimalne jeden clovek, ktory ich ocisti...
A este raz hovorim, ze ked nabuduci tyzden este budu posprejovane tie T3Sky tak ich mozem ist ZADARMO ocistit. Staci na to len flasa riedidla (mozno viac) a handra...Jediny problem je v tom ze V Juraku nikoho nepoznam..
d3k0: Vdaka za info o planoch MHD v Blave! Mno... znie to zaujimavo, hlavne tu elinu do Vajnor som aj sam uz uvazoval. 😉 Samozrejme nie zrealizovat, ale ze by ju mohli spravit. Ale pisal si, ze to vsetko je plan na 30 rokov. Mno... mna by skor zaujimali plany tak maximalne do najblizsich 5 rokov. Ci sa planuje nieco. Ja som napriklad pocul (a to si tam nespominal, ze bolo v Primacialnom), ze ma ist elina OPAT na Pribinovu !!! K divadlu a koncit by mala pri TASR ! Myslim, ze to by bolo velmi dobre, nakolko sa tam planuje s vystavbou noveho centra.
Inak plne suhlasim s TeBeCe-m co sa tyka oznamovania novych zastavok v Prahe.
------------------------------------------------
A TERAZ TO HLAVNE !!!!!!!!!!!!!!!!
To s tymi T3Skami nemyslite vazne ?!?!?!?!?!?!?!?
No ocujte.... JA OSOBNE som ochotny si ist v noci na grafitidebilov pockat v areali DPB! Akoze myslim si, ze toto uz prehnali, ked zasrali (sorry, jemnejsie to nejde) UPLNE NOVE VOZY T3S !!!!!
Vravim - ak sa niekto prida, mozme zorganizovat polovacku na grafitakov a dolameme im ruky! Mozno to znie kruto a drsne, ale kua podla mna to bude este slaby trest! UVEDOMTE si, ze zasrali tymi svinstvami TOTALNE NOVE VOZY!!!!!! Odhliadnuc od toho ze dnes som siel v T2 7800 (zadny voz supravy) a bol UPLNE pocmarany fixkami !!!! Ja neviem, ja by som siel asi do basy, ale ja keby som zbadal takeho, co to robi, ja ho dobijem. ;(((((
Sorry, ale teraz ako som sa dozvedel o tych T3S, uz si myslim, ze treba s tymi hajzlami zacat nieco robit!!!!
Takze ocakavam vase navrhy!
NENECHAJME SI ZASRAT AJ KS2ky ! Raz im dame po papuly a mozno sa skludnia.
Po precitani tohto prispevku si predstavte tie T3S prosim.
VDAKA!
Sorry, trochu mi zablbnul počítač... sľubujem, že sa to už nestane...
Ktore 4 linky z Ruzyne na metro? 119, 179, 225... a?

BTW, v lete som bol na Mallorke. Leteli sme charterom z Prahy do Palmy de Mallorca a vsimol som si jednu vec: Praha ma gates A1 - B8. Palma de Mallorca ma gates A1 - D68. Myslis si, ze dostavbou terminalu C sa stane Ruzyne vacsou ako Scwechat? Ale to je off topic.

Ad all: nie je v BB nastup vylucne cez predne dvere dany tym, ze MHD u nich stale prevadzkuje CSAD (pardon, dnes uz BBDS)? Oni ti CSADaci maju take divne zvyky, ako nastupovat cez predne dvere...

Inak, povinny nastup cez predne dvere maju este Kosice (na vybranych mimomestskych linkach celu dobu a na vsetkych inkach po 20.00 a cez vikend cely den) sa Presov (len na nocnych spojoch, v praxi na to ale kazdy aj tak....)

Drzte mi palce, dnes mam skusku z molekularnej biologie - ale to je vlastne tiez off topic.....
Ktore 4 linky z Ruzyne na metro? 119, 179, 225... a?

BTW, v lete som bol na Mallorke. Leteli sme charterom z Prahy do Palmy de Mallorca a vsimol som si jednu vec: Praha ma gates A1 - B8. Palma de Mallorca ma gates A1 - D68. Myslis si, ze dostavbou terminalu C sa stane Ruzyne vacsou ako Scwechat? Ale to je off topic.

Ad all: nie je v BB nastup vylucne cez predne dvere dany tym, ze MHD u nich stale prevadzkuje CSAD (pardon, dnes uz BBDS)? Oni ti CSADaci maju take divne zvyky, ako nastupovat cez predne dvere...

Inak, povinny nastup cez predne dvere maju este Kosice (na vybranych mimomestskych linkach celu dobu a na vsetkych inkach po 20.00 a cez vikend cely den) sa Presov (len na nocnych spojoch, v praxi na to ale kazdy aj tak....)
Ktore 4 linky z Ruzyne na metro? 119, 179, 225... a?
Neviem ako ostatnych, ale mna zrovna nezaujima ze maju v prahe nejaku novu zastavku...
Daco new s klubom ?? Uz som o nom dlho nepocul...
Tiez si myslim ze rychlejsie je dostat sa z Radvane do mesta peso ako trolejbusom :-))
Majkl + tr3mp > Asi som masochista, ale na tej preplnenej MHD nieco bude 🙂
tr3mp: Ja mam rodinu na Foncorde a tiez som zistil, ze do mesta je to jednoduchsie chodit peso. A chodim peso uz aj na stanicu BB mesto - ved 10 Sk za cestovne + 10 Sk za batozinu na 2 zastavky... a trva to niekedy aj 10 minut.
all: Nevidel niekto v poslednej dobe
TamBus 3705 ??? Neviete ci uz funguje celny transparent ??

bude este niekedy jazdit 3702 ??
Z duvodu vystavby nove polyfunkcni budovy na Karlove nam.(Charles Squar Center) je 8.1.2001(4.00hod) do 4.5.2001(4.00) uzavren ekalatorovy tunel vestibulu Karlovo nam.V souvislosti s tim je vstup a vystup ze stanice do prostoru Karlova nam.Pristup do stanice Karlovo nam. mozny pouze vestibulem Palackeho nam.Soucasne je omezen provoz podchodu na Karlove nam.Provoz metra na lince B je nemeni.Na Karlovo nam.je mozno pouzit take ramvajove linky c.3,4,6,10,14,16,18,21,22,23.Nebo bus linku 176.
Z duvodu vystavby nove polyfunkcni budovy na Karlove nam.(Charles Squar Center) je 8.1.2001(4.00hod) do 4.5.2001(4.00) uzavren ekalatorovy tunel vestibulu Karlovo nam.V souvislosti s tim je vstup a vystup ze stanice do prostoru Karlova nam.Pristup do stanice Karlovo nam. mozny pouze vestibulem Palackeho nam.Soucasne je omezen provoz podchodu na Karlove nam.Provoz metra na lince B je nemeni.Na Karlovo nam.je mozno pouzit take ramvajove linky c.3,4,6,10,14,16,18,21,22,23.Nebo bus linku 176.
Na lince c.256 (NOVE BUTOVICE=M= - Mala ohrada - Reporyske nam. - Zadni Kopanina - Cementarna Radotin - Zivcova - Nadrazi Radotin), je zrizena nova zastavka pod nazvem "Ametystova".
Já bydlím přímo na Ruzyni kousek od letiště a s tou
rychlodráhou to tak jasný není, ale ani s tím metrem. Nemůžou se dohodnout, já osobně bych chtěl metro, ale autobusová doprava to zatím zvládá, ale
až se dostaví nový terminál letiště C bude mít Ruzyně větší kapacitu než Vídeň a stane se tak největší letiště ve střední a východní Evropě. Už dostavbou terminálu B v roce 1997 stoupl počet cestujících na 4,2 milionů a v roce 2004 to má být
bez mála 10 milionů. To potom ty autobusy tu dopravu
opravdu nezvládnou už teď jsem jezdí 4 linky na metro a 1 integrovaná. Linka 119 jezdí v intervalu 6
minut kloubová a řeknu vám, že ráno pravdu nestíhá.
Jezdím s ní každý den do školy.
Já bydlím přímo na Ruzyni kousek od letiště a s tou
rychlodráhou to tak jasný není, ale ani s tím metrem. Nemůžou se dohodnout, já osobně bych chtěl metro, ale autobusová doprava to zatím zvládá, ale
až se dostaví nový terminál letiště C bude mít Ruzyně větší kapacitu než Vídeň a stane se tak největší letiště ve střední a východní Evropě. Už dostavbou terminálu B v roce 1997 stoupl počet cestujících na 4,2 milionů a v roce 2004 to má být
bez mála 10 milionů. To potom ty autobusy tu dopravu
opravdu nezvládnou už teď jsem jezdí 4 linky na metro a 1 integrovaná. Linka 119 jezdí v intervalu 6
minut kloubová a řeknu vám, že ráno pravdu nestíhá.
Jezdím s ní každý den do školy.
Prímestské linky: ja viem, aj Prešov ich má 11, len sa nedávno vo Večerníku písalo, že od r. 1996, kedy platí neajký nový zákon, ich v podstate DPMP prevádzkuje nelegálne.

DP: metro A nieže sa má predĺžiť do Ruzyně, ale sa o tom uvažuje ako alternatíve voči rýchlodráhe Praha-Masarykovo nádraží - Praha-Dejvice - Praha-Veleslavín - Letiště Ruzyně. Tú rýchlodráhu nechcú obyvatelia Prahy 6, ktorým by hučala za barákom a tí presadzujú stavbu úseku metra Dejvická-Letiště Ruzyně. Lenže problém je v tom, že rýchlodráhu chce financovať ČSL, a metro nechce financovať nikto.
A okrem toho, i tak bola reč o projektovanom metre BA...
All:
Ako vidím téma metro začína byť dosť oblúbená. Vrátim sa teda k problému dopravy v Bratislave. Včera som písal, že Petržalka ale aj celé mesto by potrebovalo rýchlodrážny, veľkokapacitný dopravný systém, či už rýchlu električku alebo metro. Mal by obslúžiť celú Petržalku naprieč na povrchu, na vlastnom telese bez akýchkoľvek prekážok. Na druhú stranu Dunaja by prešiel popod tok rieky a celé centrum a jeho širšie okolie by obsluhoval v podzemí, kde by vytvoril uzatvorený okruh mesta v smere: Pribinová - Suché mýto - Hlavná stanica - priestor medzi Račianským a Trnavským mýtom - AS Mlynské Nivy - Pribinová. V priestore medzi Račianským a Trnavským mýtom by sa sieť rozdelovala na račianskú, vajnorskú a ružinovskú radiálu a po uzavretí okruhu na Pribinovej by pokračoval po nábreží na karlovesko-dúbravskú radiálu s predĺžením do Devínskej Novej Vsi (počet obyvateľov cca 15 000, závod WOLKSWAGEN 7 000 zamestnancov). Na spomínaných radiálach by sa systém napojil na jestvujúce električkové trate, ktoré by sa prerobili na rýchlodrážne s menším počtom zastávok a väčšími vzdialenosťami medzi nimi. Oblasti tiahnúce sa popri radiálach by boli obsluhované autobusovou, trolejbusovou doplnkovou dopravou, poprípade klasickou električkou. Trasovanie tohto systému vlastne kopíruje už jestvujúci návrh ľahkého metra typu MATRA, ktorý popísal aj "tr3mp" až na dve výnimky a to vajnorská radiála a predĺženie do Devínskej Novej Vsi. Centrum mesta by bolo obsluhované doplnkovou dopravou trolejbusy, okrajovo autobusy a jestvujúce trate električiek, ktoré by už do okrajových častí mesta nepremávali a bola by pre nich zriadená nová vozovňa niekde v oblasti Pribinovej. Je totiž zbytočné, aby po jednej radiále išla aj električka spoločne s rýchlodrážnym systémom. Toto je len môj pohľad na riešenie zložitej dopravnej situácie v Bratislave, ktorú už začal riešiť ešte v roku 1988 ÚV KSČ ale nič nevyriešil a ani nasledujúce vlády po ňom.
Papyr:
Pítaš sa ako je na tom metro? V roku 1989 schválila federálna vláda 5 mld. Ksč na výstavbu ťažkého metra sovietského typu. Stavba sa aj začala čomu svedčia aj základz vozovňe metra v Janíkovom dvore medzi sídliskami LÚKY VI a VII. Mesto ale od tohto projektu upustilo s tým, že nechce tento typ metra. Peniaze sa prepadli a nič sa už nepostavilo. Je to škoda, lebo možno teraz by sme sa už mohli prepravovať z Petržalky ako ľudia a nie ako prepravný substrát, čo je výraz pre cestujúcich v pražskom dopravnom podniku. Mesto začalo hľadať inú alternatívu metra až sa dopracovali už k spomínanému typu MATRA. Ten by sa mohol začať stavať už aj tento rok. Financie by poskytla rakúska aj francúzska strana. Jediný problém sú len štátne záruky na úver, bez ktorých peniaze nebudú. Ak by nakoniec vláda odklepla záruky mohlo by sa začať stavať čo by prinieslo aj osoh. Na stavbe by sa 80% podielali slovenské stavebné firmy, ktorým by vzrástol obrat, čo znamená väčšie odvody do štátnej pokladne a taktiež by vzrástla aj zamestnanosť v stavebníctve, kedže na stave by pracovalo cca 20 000 ľudí a ďalších niekoľko tisíc nepriamo v iných odvetviach. Je to úvaha na zamyslenie. NEMYSLÍŠ?
bude este niekedy jazdit 3702 ??

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.