Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #51152:
Heh, musim sa smiat 🙂 Nehovoril som nic na nikoho adresu, bolo to uplne vseobecne, adresovane casti substratu, ktora sa "nevie" z Lucanky dostat na Zochovu. A take podobne navrhy zmien tu boli od viacerrych, cize ani toto sa nevztahovalo na konkretnu osobu. Ale ako sa vravi - trafena hus zagagala ?
A co sa argumentov tyka - uz ti to raz napisal Spectre, tak ho len zopakujem - nema zmysel argumentovat s nekompletnou mnozinou informacii. To je asi ako keby si povedal, ze je lepsie teplu a studenu vodu tahat v jednej trubke a len to kdesi rozdelovat, pretoze jedna trubka vyjde predsa lacnejsie ako dve 🙂 Howgh.
Reply on: Beus #51151:
To seno si vyprosim - to mozem aj na tvoju adresu potom povedat. To vies - myslim, ze som pouzil uz dost argumentov na L59, L99. Chceli ste po mne argumenty vo vozokm - poskytol som ich.
A aj ja mozem zacat rypat napr. preco sa neprestupuje z L83, L21 pri Vojenskej na trolejbusy, ked uz z tadial chodia.
Sice vas nestiham citat (uz sa trochu krotte, stale je to o tom istom, a stale marko nechce pochopit rozumnu argumentaciu), ale este jeden "ryp" ohladom spojenia Lucanky na Zochovu: A to je preboha nejaky problem si na Lucanke sadnut do prazdnej 95 v intervale 3 min, odviezt sa na Vysehradsku, a tam si pockat max 4 min na prazdnu 93? 🙂 (teda, hovoriac o spicke). A tiez pre zastavky Lucanka, Znievska, Budatinska plati: 98 (vo velmi slusnom intervale, ktory bude od pondelka este slusnejsi) na Smolenicku, a tam na prekladane 93/94 v 2x tak slusnom intervale... fakt niektori asi nevedia pouzivat to seno co maju v hlave, inak si nezmysly o presmerovani (a predlzeni) 93 fakt neviem vysvetlit... ?
Reply on: Spectre #51098:
o tom, ale otazka nepojednava, so zavedenim takychto automatov na hl.st. a ASMN suhlasim, myslim ze 2 automaty by DPB nezruinovali, na letisku mi pridu zbytocne, kto ma na lietadlo ten si uz nema problem zohnat odvoz autom prip. zaplatit taxik


inak by nebolo od veci aktualizovat statisticke udaje o vozokm, prepravenych cestujucich a pod. na strankach imhd.sk, to je taky problem to prepisat z rocenky DPB ktore je k downloadu na jeho strankach? keby som mal opravnenie uz to tam davno nahadzem nech tam nie su 2 roky stare udaje AFAIR co som sa pozeral pred casom
Reply on: Spectre #51119:
Uz som to poslal. Ak by nahodou na to reagovali tak to zverejnim (aj ked pochybujem ze sa im uraci poslat por riadkov).
Reply on: Spectre #51145:
obávam sa, že toto je taký celospoločenský generačný problém, ktorý vyrieši až čas, ale to sa budú musieť samozrejme sprísniť zákony a kritéria v rôznych oblastiach nášho života... nielen v oblasti získavania vodičských preukazov
Reply on: Spectre #51143:
Ano L95, ale aj L59, a z L94 a L93 sa podla mna spravi 1 linka. Predsa ked pojde elektricka z Petrzalky na stanicu, tak nepojde aj autobus L93 na stanicu. A urcite sa zrusia alebo upravia aj ine.
Reply on: donats #51144:
"bleskový" charakter som chcel napísať
Reply on: donats #51142:
Nie je to záruka, ale ako inak to chceš systémovo riešiť?
Reply on: Spectre #51140:
myslím všetko... preraďovanie (na tých najnovších busoch už nie, však?) plus uspôsobenie jazdy vzhľadom na kvalitu vozovky....

inak, vodiči bratislavskej MHD dali latku poriadne vysoko, zvykli sme si, že jazdia bežne pomerne rýchlo a preto, keď napríklad sedím v autobuse, ktorý ide "normálnou" (na bratislavské pomery rozumej: veľmi pomaly) rýchlosťou, už tŕpnem...

to isté platí na zastávkach: zvykli sme si, že dvere sa zatvárajú už pri rozbiehaní autobusu a všetko má v našej MHD taký "bleksový" charakter: keď nedajbože nejaký vodič čaká chvíľu na zastávke, už sa ľudia hmýria a vidno, že ich to znepokojuje (citujem: "No, na čo čaká, čo už nejdeme?")
Reply on: marko #51141:
O čom hovoríš? Zruší sa predsa 95ka
Reply on: Spectre #51139:
získať vodičák u nás nie je žiadny problém, to všetci dobre vieme, takže to, že vodič má Déčko ešte nie je záruka toho, že aj vie jazdiť
Reply on: Spectre #51136:
Zavedenim elekricky sa predsa zrusi L93. Takze trolejbusy sem nebude treba.
Reply on: donats #51137:
Myslíš vo vzťahu ku kvalite vozovky, alebo ako?
Reply on: donats #51131:
Aké školenie? Vodiči autobusov majú Dčko, takže by mali vedieť jazdiť. Okrem tohoto musia dodržovať už iba vnútropodnikové predpisy, čo sa týka viacmenej vzťahu k vlčákom. Každý vodič takéto školenie absolvuje.

Ak sa nájdu hovadá, tak by si ich podnik nemal držať vo svojich radoch. Podobne to platí aj napr. o revízoroch a ostatných ľuďoch, ktorí prichádzajú do styku s vlčákmi.
Reply on: donats #51137:
na každej konečnej by mali byť zavesené boxerské vrecia, pre tých prchkejších, čo si po jazde potrebujú vybiť energiu ?
Reply on: Spectre #51134:
vodič svojím neprimeraným spôsobom jazdy tiež priamo ovplyvňuje to, že sa dopravný prostriedok začne skôr kaziť
Reply on: fobust #51130:

Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)
Reply on: Spectre #51133:
A myslis si, ze ked im tam ja poslem ten prispevok - ako ste mi radili - tak ho zoberu aspon do uvahy, alebo rovno skonci v kosi?
Lebo uz mi raz neprisla od nich odpoved.
Reply on: donats #51127:
Vodiči sú tiež hocijakí, ale ich by som do toho neťahal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement